Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Присяжнюк

Економіст, менеджер

Рассматривает должности:
Економіст, менеджер, Продавець-консультант
Возраст:
42 года
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

ПРИСЯЖНЮК ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА

Рік народження: 1983
Місце проживання: Черкаси, вул. Надпільна 179
Сімейний стан: Заміжня, дітей нема.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ціль: отримання посади економіста

Освіта: повна вища
2000 - 2005 – Черкаський банківський інститут Української академії банківської справи НБУ, спеціальність: «Банківська справа», кваліфікація «Спеціаліст з банківської справи»

Досвід професійної і трудової діяльності:

2005 - 2012 робота в Філії «Відділення ПАТ Промінвестбанк в м. Черкаси»
2005 - економіст сектору відділу розрахунково-позичкових операцій фіз. та юр. осіб;
2007 - старший економіст відділу розрахунково-позичкових операцій фіз. та юр. осіб;
2011 - провідний економіст сектору супроводу операцій фізичних осіб;
2013 – 2016 робота в Філії «Відділення ПАТ Промінвестбанк в м. Черкаси» старший касир.
2016-2017 старший касир ПАТ "Укрсоцбанк"
2018-2019 старший касир РБВ №12 ПАТ "Промінвестбанк"
2019-2023 старший касир АТ "Банк Альянс"
2024 - економіст КП "Кінотеатр "Україна" ЧМР
2025 – головний економіст відділу по роботі з роздрібними клієнтами АТ Таскомбанк, працюю по теперішній час

Основні обов’язки :
• Пошук та залучення нових клієнтів роздрібного бізнесу;
• Надання поточних консультацій клієнтам роздрібного бізнесу;
• Реєстрація клієнтів в інформаційній системі банку із внесенням усієї необхідної інформації по клієнту та відкриття рахунків для проведення операцій;
• Організація підписання клієнтами договорів та інших документів, пов’язаних з проведенням роздрібних операцій. Передача клієнтам іх примірників документів;
• Комплектація та формування юридичних та кредитних справ клієнтів за кредитними, депозитними, картковими та поточними рахунками фізичних осіб;
• Формування та надання клієнтам роздрібного бізнесу, за їх вимогою, виписок та довідок за проведеними операціями.

Інші вміння та знання :
• впевнений користувач (Microsoft Word, Windows, Exel).
• досвід роботи з програмним забезпеченням банку (Flex Cube, WAY4, Q Systems, SR Bank).
• українська – рідна, російська - вільно
Особисті якості :
Порядність, ввічливість, відповідальність, цілеспрямованість, комунікабельність, здатність швидко навчатися, пунктуальність.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: