- Файл
Alexander
C/C++ Software Developer, Graphics Programmer, Engine Engineer
- Возраст:
- 20 лет
- Город проживания:
- Житомир
- Готов работать:
- Житомир, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/14413177/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Alexander Krysanchuk LinkedIn: [
krysanchuk-b16a04322/
Software Engineer GitHub: https://github.com/Shinkeys
Birthday: August 13, 2004 Telegram: https://t.me/Shinkeys
SUMMARY
● Demonstrated ability to balance experimentation with new libraries while ensuring timely
delivery of functional products that meet business needs.
● Committed to product quality (clean code, design patterns) and capable of working effectively
both independently and as part of a team.
Skills and Awards:
● Desktop: C/C++(OOP), OpenGL, Vulkan, Batch(.bat), JoltPhysics, GLFW, glad, glm, Linux,
Cmake, volk, ImGui, SDL3, RenderDoc, Nvidia Nsight Graphics
● Version Control: Git;
● Testing: Unit testing;
WORK EXPERIENCE
Oct 2024 – Developer
Project: Limbo Engine
Tasks performed:
● Made a small prototype of engine with lightning, objects. Finished .obj loader and
translation to own binary format. Made a grid with optimization to fix “Moire pattern”
March 2025 – Developer
Project: Samurai Ciao
Tasks performed:
● Started doing my engine from scratch, paying solid attention to the architecture to make
the system more scalable, convenient. Made model loading using the assimp library,
normal mapping, shadows, particles system, collision, gamma correction, Forward+
(clustered rendering)
June 2025 – Developer
Project: Lux
Tasks performed:
● I am making a Vulkan engine with a focus on modern approaches to rendering. Model loader,
entity component system pattern, I utilize modern features such as dynamic rendering,
bindless. The goal of the engine is to master modern graphic approaches.
1
July, 2025
B.Sc. in Computer Science - State University «Zhytomyr Polytechnic», Faculty of Information and
Computer Technologies.
2
July, 2025
Похожие кандидаты
-
C++ програміст
Удаленно -
Fullstack-розробник
Удаленно -
Розробник PHP
120000 грн, Удаленно -
Програміст (Js, SQL, Ruby, Css, HTML5)
20000 грн, Удаленно -
Fullstack Developer
Удаленно -
Front-end programmer
Удаленно