- Файл
Ірина
Керівник фінансового відділу
- Рассматривает должности:
- Керівник фінансового відділу, Керівник департаменту
- Возраст:
- 48 лет
- Город проживания:
- Луцк
- Готов работать:
- Киев, Луцк
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/14426944/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
ПІП: Білик Ірина Ярославівна
ІПН: 2809208302
Готова працювати: Неповна зайнятість, дистанційно.
Вік: 48 років
Місто проживання: Луцьк
Контактна інформація
тел.: [
е-mail: [
досвід роботи
Загальний трудовий стаж (з врахуванням неофіційного) – близько 25 років. На високому рівні володію навичками бізнес-планування, фінансового аналізу, грантового менеджменту, ревізії, фінансового моніторингу та контролю, ведення бухгалтерського обліку на малих, середніх підприємствах та приватних підприємців. з 16.05.2023 – фізична особа підприємець, основний вид діяльності, згідно КВЕД-2010: 69.20. Напрямки діяльності: бізнес-планування та подальший супровід бізнесу (в тому числі, для отримання фінансування за грантовими програмами); проведення фінансового аналізу юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (в тому числі, за якими відкрито процедури банкрутства та ліквідації), розробка планів реорганізації та санації; надання бухгалтерських послуг на умовах аутсорсингу, у форматі віддаленого супроводу, для суб'єктів малого та середнього підприємництва (ФОП, ГО, ТОВ); консультування з питань оптимізації податкового навантаження, реєстрації бізнесу, відкриття ТТ, тощо;
Нижче наведено попередні місця роботи, займані посади та виконувані функціональні обов'язки (в хронологічній послідовності, починаючи з останнього місця роботи):
1) 01.04.2025 - 30.06.2025 – БО «БФ Міжнародний рух єдності» - грантрайтер, менеджер відділу фандрайзингу.
2) 02.05.2024 - 12.11.2024 – ТОВ «ВІО–ЗАХІД» (ТМ «М’ясний дар») - менеджер із залучення фінансування;
3) 02.01.2024 - 30.04.2024 – ПП «Явір.К» (ТМ «Копійочка»). Бухгалтер-інспектор-ревізор. Проведення ревізій роздрібних торгівельних точок по Західному регіону України;
4) 24.12.2021 - 15.05.2023 – Діяльність у сфері проведення фінансового аналізу юридичних та фізичних осіб-підприємців, в тому числі тих, за якими відкрито процедуру банкрутства або ліквідації (зокрема, встановлення наявності/ відсутності ознак з доведення до банкрутства та підстав для покладання субсидіарна та/ або солідарної відповідальності, тощо); розробка планів реорганізації та санації, надання послуг з фінансового аналізу арбітражним керуючим, ліквідаторам, керуючим санацією;
5) 01.07.2021 - 23.12.2021 – Територіального управління Служби судової охорони у Волинській області. – Провідний бухгалтер в ФЕВ. Ведення накопи-чувальних відомостей руху грошових коштів на рахунках, відкритих в органах Державної казначейської служби України та за розрахунками з дебіторами та з кредиторами, з підзвітними особами; відомості позабалансового обліку; забезпе-чення реєстрації бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів; здійснення оприлюднення інформації на єдиному веб-порталі використання публічних коштів Є-data; участь у підготовці пропозицій до бюджетного запиту на утримання установи;
6) 01.12.2020 - 08.06.2021 – ФОП Кириленко І.В. – Керуючий рестораном «Кілограмм» (суші на доставку). Організація, планування, координація діяль-ності ресторану, забезпечення високого рівня ефективності виробництва та якості обслуговування споживачів;
7) 11.02.2019 - 29.11.2019 – СП ТОВ «Модерн- Експо». – Менеджер з логіс-тики з фінансової роботи. Облік та контроль розрахунків з дебіторами та креди-торами;
8) 14.11.2014 - 09.02.2019ТОВ – ТД «Міст Експрес». – Координатор відділу адресного обслуговування. Організація та координування роботи кур’єрів служ-би доставки, відповідно до чинних правил та інструкцій, облік касових операцій;
9) 01.11.2014 - 14.06.2019 – Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. – Аспірант (викладач) кафедри економіки та підприємницт-ва. Викладацька, методична та науково-дослідна діяльності. Проведення нав-чальних заняття (лекційних, практичних, семінарських, лабораторних), згідно із затвердженим розкладом. Контроль самостійної роботи студентів з дисциплін, передбачених навчальним навантаженням. Керування курсовими, науково-дос-лідними, випусковими, кваліфікаційними роботами (проектами) студентів;
10) 03.11.2012 - 10.10.2014 – Фізична особа -підприємець. КВЕД 2010:39.20: Діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту; консультування з питань оподаткування; фінансове аналізування та бізнес-планування;
11) Makro Cash&Carry Polska S.A.(Польща, Варшава). – Обліковець відділу контролю термінів реалізації. Ведення складського обліку, контроль термінів реалізації продуктових та промислових товарів, списання;
12) 13.08.2014 - 10.10.2014 – ФОП Рудецька Оксана Ярославівна. – Бухгал-тер. Ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі, формування та подання до контролюючих органів фінансової та статистичної звітності;
13) 06.05.2014 - 12.08.2014 – ТОВ «Порт сіті груп». – Адміністратор. Забез-печення роботи зони відпочинку (роллердрому) з ефективного обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних та безпечних умов. Здійснення конт-ролю за своєчасною підготовкою приміщення до прийому клієнтів, дотриманням чистоти, збереженням майна і обладнання. Ведення управлінського обліку, тощо;
14) Кафе «ЛІЯ». – Керуючий закладом. Розробка та реалізація плану виве-дення закладу з кризового стану, забезпечення його прибуткової діяльності, організація, планування, координація діяльності кафе, забезпечення високого рівня якості обслуговування відвідувачів, складання калькуляцій до страв, тощо;
15) 04.05.2005 - 01.06.2009 – ТОВ «Захід газ пром сервіс інвест». – Бухгал-тер. Облік касових операцій, розрахунків з дебіторами та з кредиторами;
16) 02.02.2004 - 31.08.2004 – ЛІРЛ ВМУРЛ «Україна». – Викладач кафедри маркетингу. Планування, організація, самоконтроль навчальної, методичної та науково-дослідної діяльності, а також звітування щодо їх реалізації. Проведення навчальних заняття (лекційних, практичних, семінарських, лабораторних), згідно із затвердженим розкладом. Контроль самостійної роботи студентів з дисциплін, передбачених навчальним навантаженням. Керування курсовими, науковими, випусковими, кваліфікаційними роботами (проектами) студентів;
17) 16.01.2003 - 31.01.2003 – ТОВ «Укртрансімпекс». – Бухгалтер. Ведення бухгалтерського обліку та подання до контролюючих органів фінансової та статистичної звітності;
18) 04.05.2002 - 01.06.2009 – Волинська обласна дитяча громадська органі-зація "Центр розвитку дитини". – Бухгалтер. Ведення бухгалтерського обліку та подання до контролюючих органів фінансової та статистичної звітності;
19) 25.09.2000 - 15.01.2003 – ПП "АВЕТРА". – Директор. Планування, здій-снення і координування всі види діяльності й визначення напрямів розвитку під-приємства. Формування цінової, кредитно-банківської та податкової політики. Організація роботи і ефективної взаємодії з бізнес-партнерами. Ведення бухгал-терського обліку, складання звітності, подання до контролюючих органів фінан-сової та статистичної звітності;
20) 25.09.2000 - 15.01.2003 – СП «Себек» ЛТД. – Головний бухгалтер. Ве-дення бухгалтерського обліку в повному обсязі, складання бухгалтерської звіт-ності, подання до контролюючих органів фінансової та статистичної звітності;
21) 22.05.2000 - 15.09.2000 – ДП «Волтекс - ЖРЕД».– Бухгалтер. Ведення касових операцій, розрахунків з дебіторами та з кредиторами;
22) 21.06.1994 - 25.08.1994 – ОП «Луцька взуттєва фабрика». – Економіст. Статистичний облік виробничих та техніко-економічних показників роботи підприємства.
освіта
1. Вища економічна освіта. Луцький державний технічний університет (1994-1999 рр., очна форма). Спеціальність 7.050107«Економіка підприємства». Диплом спеціаліста (магістра) ВС №11640842.
2. Аспірантура. СНУ імені Лесі Українки, спеціальність «Економіка підприємства» (пройдено попередній захист кандидатської дисертації; проведен-ня навчальних заняття (лекційних, практичних, семінарських, лабораторних); участь у всеукраїнських та міжнародних наукових конференціях, семінарах, тренінгах; видано 9 наукових публікацій (одноосібно та у співавторстві), в тому числі, і в зарубіжних фахових виданнях).
Знання та Навички
1. Word; MS Excel; 1С (7.7, 8.3); клієнт-банк; M.E.Doc; Соната; MASTER: Бухгалтерія.
2. Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою першого ступеня.
3. Водійське посвідчення категорії В, пройшла навчання на категорію С, власне авто (стаж водіння більше 3 р.).
4. Володію розмовною польською мовою, вивчаю англійську мову.
Про себе
Особисті якості: комунікабельність, оптимістичний погляд та проактивна життєва позиція, енергійність, відповідальність, ініціативність, організованість, стратегічне мислення; вміння працювати на результат, вести перемовини, розставляти пріоритеті на концентруватися на головному та терміновому; прагнення до постійного розвитку, вдосконалення професійних навичок та особистих якостей; досвід управління людьми та в цілому управління бізнесом більше 3 років.
Захоплення: йога, читання, навчання, кулінарія, подорожі, спортивне орієнтування, соціальні проекти.
Сімейний стан: Розлучена, маю сина (23 рік).
Похожие кандидаты
-
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Киев, Днепр , еще 4 города -
Керівник відділу
Киев, Винница , еще 7 городов -
Керівник відділу
Киев -
Комерційний директор
60000 грн, Луцк, Ровно -
Начальник фінансового відділу
Киев -
Фінансовий директор
Киев