Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Єва

Контент-менеджер

Возраст:
31 год
Город:
Житомир

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Єва Янкова
ПРО МЕНЕ
Комунікабельна та орієнтована на результат. Досвід понад 5 років
роботи з клієнтами у сферах краси, спорту та обслуговування.
Володію навичками продажів, консультування, презентації послуг і
роботи з запереченнями. Маю досвід ведення Instagram-акаунтів
брендів і створення контенту, який продає. Швидко адаптуюсь до
нових систем, ефективно працюю з людьми та прагну розвивати
КОНТАКТИ
кар’єру в напрямі активних продажів і клієнтських комунікацій.
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
жм Заозерний, Житомир ДОСВІД

Фріланс: SMM-спеціалістка, фотограф, контент-мейкер
ОСВІТА
2021 – теперішній час

Бакалавр. Харчові технології
Планувала та проводила фотозйомки у стилі lifestyle, предметні та
та інженерія портретні фотосесії для клієнтів у сфері спа-послуг, краси та малого
Одеська національна академія бізнесу.
харчових технологій Створювала брендований контент для Instagram: візуальні історії,
2011-2015 Reels, Highlights.
Консультувала клієнтів щодо планування та створення контенту,
Магістр. Інженер-дослідник розробляла контент-стратегії, аналізувала цільову аудиторію та
Одеська національна академія допомагала визначити tone of voice бренду.
харчових технологій Спілкувалась безпосередньо з клієнтами, узгоджувала очікування та
2015-2017 вчасно здавала проєкти.

Курси
Адміністратор рецепції та контент-менеджер
Project Manager in IT
Bravado Beauty Studio
2025, травень
Instagram: @bravado.od
Червень 2019 - Березень 2021
МОВИ
Керувала щоденною роботою на рецепції бʼюті-студії, включаючи запис
Українська Рідна клієнтів, оптимізацію календаря та координацію команди.
Англійська Intermediate Забезпечувала високий рівень клієнтського сервісу: обробляла запити,
зворотній зв'язок та особливі побажання клієнтів.
Російська Вільно
Повністю вела Instagram-акаунт студії: створювала та публікувала
контент, оформлювала сторіс, писала підписи, взаємодіяла з аудиторією.
Проводила фото- та відеозйомки послуг, спеціалістів і клієнтів для
НАВИЧКИ створення автентичного та залучаючого контенту.
Відповідала на повідомлення, коментарі та дзвінки з питань бронювання,
Базові знання з управління забезпечуючи швидку та дружню комунікацію.
проєктами: Agile, Scrum, Kanban, Координувала щоденні графіки та зміни змін для стилістів і майстрів
Scrumban нігтьового сервісу.
Тайм-менеджмент та Обробляла платежі, відстежувала відвідування клієнтів та вела дані
адаптивність, робота в команді програми лояльності.
Основні досягнення:
Активні продажі та робота з Збільшила залученість в Instagram та покращила візуальну айдентику
клієнтом бренду.
Консультування та презентація Оптимізувала процеси бронювання та внутрішню командну комунікацію,
послуг що призвело до підвищення ефективності роботи.
Контент-маркетинг, Instagram-
просування
Адміністратор рецепції та соцмереж
Maharadj Yoga & Spa Studio,
Instagram: @yogaspamaharadj

Серпень 2020- Травень 2021

Керувала роботою рецепції, записом на послуги та потоком клієнтів у преміум-йога
клубі та спа-салону.
Координувала щоденні графіки роботи інструкторів йоги та масажистів, забезпечуючи
плавну зміну сеансів.
Консультувала клієнтів щодо послуг та відвідування клубу, сприяючи підвищенню
клієнтської лояльності.
Обробляла дзвінки, особисті та онлайн-запити, надаючи персоналізований і
турботливий сервіс.
Проводила платіжні операції та відстежувала відвідуваність.
Забезпечувала ефективну комунікацію між клієнтами, інструкторами, персоналом та
адміністрацією.
Основні результати:
Ефективно вирішувала запити клієнтів, забезпечуючи індивідуальне обслуговування
та комфортну взаємодію.
Підтримувала просування студії через створення візуального контенту

Адміністратор-касир

Паром MOBY SPL Princess Anastasia | Балтійське море

Березень 2017 - Лютий 2019

Основні обов’язки та досягнення:
Рецепція:
Реєстрація гостей, робота з документацією, ключами від кают та інформаційними
системами.
Надання довідкової інформації, обробка спеціальних запитів, координація з іншими
службами на борту.
Кафе та ресторан:
Оформлення замовлень, робота з POS-системою, ведення щоденних касових
операцій.
Підтримка сервісного потоку, комунікація з офіціантами, розрахунок клієнтів.
Спа-зона:
Запис на процедури, консультації щодо доступних послуг, продаж косметичних
засобів.
Ведення клієнтської бази та щоденна звітність.
Duty Free магазин:
Консультування міжнародних гостей щодо вибору товарів та здійснення покупок.
Робота з різними валютами та відповідно до правил безмитної торгівлі та податкової
політики.
Фінансові операції:
Щоденне ведення транзакцій (готівка, банківські картки, різні валюти, бортові
рахунки).
Складання звітів, проведення інвентаризацій, контроль точності фінансової звітності.
Міжкультурна комунікація:
Постійна взаємодія з пасажирами з Європи, Азії та Америки.
Швидка адаптація до потреб клієнтів із різних культур і національностей.
Робота в умовах підвищеного навантаження:
Збереження професіоналізму та ефективності в пікові години (висадка/посадка
пасажирів, години пік у ресторанах, перевірки).

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: