Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/14480599/

Спеціаліст технічної підтримки

Рассматривает должности:
Спеціаліст технічної підтримки, Оператор чата, Системний адміністратор, Мережевий адміністратор
Вид занятости:
полная, неполная
Город проживания:
Ирпень
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Інженер (технічна підтримка)

с 05.2023 по наст. время (2 года 3 месяца)
IT

КВЕДи за якими працюю:
62.02 Консультування з питань інформатизації
62.03 Діяльність із керування комп'ютерним устаткованням
62.09 Інша діяльність у сфері інформаційних технологій і комп'ютерних систем
63.11 Оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов'язана з ними діяльність
63.99 Надання інших інформаційних послуг, н.в.і.у.
59.11 Виробництво кіно- та відеофільмів, телевізійних програм
70.21 Діяльність у сфері зв'язків із громадськістю
73.11 Рекламні агентства
73.12 Посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації
74.20 Діяльність у сфері фотографії
85.59 Інші види освіти, н.в.і.у.

IT-інженер

с 11.2021 по 03.2024 (2 года 4 месяца)
White Rock Trading AG, Дистанційно (IT)

*Забезпечення обслуговування обладнання, оптимізація його роботи та вирішення аварійних ситуацій.

*Координація технічних спеціалістів в декількох ЦОД компанії.

*Дослідницька діяльність в сфері роботи компанії. (Моніторинг ринку обладнання та технологій, збір та аналіз даних для оптимізації роботи).

*Вирішення форс-мажорних ситуацій та пошук оптимальних рішень в цих випадках.

*Планування та організація своєї роботи.

*Здійснення контролю за якістю виконаних робіт та процесів.
*Дотримання корпоративної культури та цінностей.
*Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань.

*Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи.

*Аналіз конкурентного середовища з метою виявлення можливостей для розвитку.

*Щоденна комунікація зі співробітниками ЦОД,внутрішніми відділами компанії (у дзвінках та месенджерах) виключно Англійською мовою.

Системний адміністратор

с 11.2019 по 01.2022 (2 года 2 месяца)
ДІ СУППОРТ, Київ (IT)

*Забезпечення працездатності офісного обладнання та техніки, зокрема: Комп’ютерів, серверів (Windows Server, Debian, CentOS);
Телевізорів, Apple TV, принтерів та МФУ;
Мережевих пристроїв (Роутери, світчі, Точки Доступу Mikrotik/Cisco; ); Віртуальних машин (Hyper-V), SIP-телефонії (Yeastar PBX S20 на базі Asterisk), систем відеоконференцій Polycom, аналогового відеоспостереження, систем біометричного доступу від ZKTECO.

*Організація відеоконференцій на базі обладнання Poly Studio.

*Підготовка нових робочих місць, налаштування ПК та програмного забезпечення, технічне супроводження користувачів.

*Адміністрування віртуальних серверів(RDP) та серверів 1С.

*Ведення, інвентаризація та профілактика парку техніки на складі компанії.

*Технічна підтримка користувачів через месенджери\дзвінки.

Інженер технічної підтримки

с 02.2018 по 09.2018 (7 месяцев)
Вім Україна, Київ (IT)

*Збірка та налаштування інформаційно-обчислювальних систем.

*Навчання та консультація нових працівників технічного персоналу по роботі з обладнанням.

*Цілодобова підтримка та моніторинг працездатності робочого обладнання (чергування).

*Ведення технічної звітності з декількох об'єктів. (Звіти чергуваннь, акти передачі змін, акти обслуговування обладнання, інвентаризаційні листи тощо...).

*Взаємодія з іншими відділами компанії.

*Моніторинг ефективності технічної підтримки.

*Робота з універсальною системою моніторингу “Zabbix”.

*Технічний супровід користувачів через HelpDesk\Месенджери\Дзвінки.

Знания и навыки

  • Організованість
  • Комунікабельність
  • Доброзичливість
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Креативність
  • Швидкий набір тексту
  • Ведення CRM
  • Zabbix
  • DHCP
  • Налаштування DNS
  • VLAN
  • Active Directory
  • Налаштування Firewall
  • IP (Internet Protocol)
  • Адміністрування Windows Server
  • MikroTik
  • TCP/IP
  • VMware
  • NAT
  • Google Workspace
  • Адміністрування серверів
  • POP3
  • IMAP
  • SMTP
  • Відеоспостереження
  • Монтаж СКС
  • Монтаж ЛВС
  • Проєктування
  • Резервне копіювання
  • Перша лінія підтримки
  • Друга лінія підтримки
  • AnyDesk
  • TeamViewer
  • Radmin
  • Технічна підтримка користувачів
  • Service Desk
  • Знання мережевих протоколів
  • Діагностика ПК
  • Адміністрування ОС Linux
  • Збірка ПК
  • Адміністрування файлового серверу
  • Налаштування серверу друку
  • Microsoft 365
  • DaVinci Resolve
  • Open Broadcaster Software
  • Технічне обслуговування оргтехніки
  • UniTalk
  • Intercom
  • Jira
  • SIP

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Відповідальний та енергійний працівник, прагнучий самовдосконалення та постійного розвитку. Маю добре розвинені комунікативні навички, що дозволяє легко знаходити спільну мову з різними людьми.
Результативно працюю як самостійно, так і в команді.
Завжди радий поділитися своїми досвідом та знаннями й навчатися чомусь новому.
Ціную пунктуальність, уважність та порядність у роботі.

*Не додавав до досвіду роботи технічну підтримку ФОПів, так як не вважаю цю позицію важливою для включення у резюме.
**Також вказано лише офіційні працевлаштування зі зрозумілих причин.
Не бійтеся пропонувати вакансію, якщо вважаєте, що ми один одному підходимо.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: