Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/14480599/
Спеціаліст технічної підтримки
- Рассматривает должности:
- Спеціаліст технічної підтримки, Оператор чата, Системний адміністратор, Мережевий адміністратор
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Город проживания:
- Ирпень
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Опыт работы
Інженер (технічна підтримка)
с 05.2023 по наст. время
(2 года 3 месяца)
IT
КВЕДи за якими працюю:
62.02 Консультування з питань інформатизації
62.03 Діяльність із керування комп'ютерним устаткованням
62.09 Інша діяльність у сфері інформаційних технологій і комп'ютерних систем
63.11 Оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов'язана з ними діяльність
63.99 Надання інших інформаційних послуг, н.в.і.у.
59.11 Виробництво кіно- та відеофільмів, телевізійних програм
70.21 Діяльність у сфері зв'язків із громадськістю
73.11 Рекламні агентства
73.12 Посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації
74.20 Діяльність у сфері фотографії
85.59 Інші види освіти, н.в.і.у.
IT-інженер
с 11.2021 по 03.2024
(2 года 4 месяца)
White Rock Trading AG, Дистанційно (IT)
*Забезпечення обслуговування обладнання, оптимізація його роботи та вирішення аварійних ситуацій.
*Координація технічних спеціалістів в декількох ЦОД компанії.
*Дослідницька діяльність в сфері роботи компанії. (Моніторинг ринку обладнання та технологій, збір та аналіз даних для оптимізації роботи).
*Вирішення форс-мажорних ситуацій та пошук оптимальних рішень в цих випадках.
*Планування та організація своєї роботи.
*Здійснення контролю за якістю виконаних робіт та процесів.
*Дотримання корпоративної культури та цінностей.
*Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань.
*Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи.
*Аналіз конкурентного середовища з метою виявлення можливостей для розвитку.
*Щоденна комунікація зі співробітниками ЦОД,внутрішніми відділами компанії (у дзвінках та месенджерах) виключно Англійською мовою.
Системний адміністратор
с 11.2019 по 01.2022
(2 года 2 месяца)
ДІ СУППОРТ, Київ (IT)
*Забезпечення працездатності офісного обладнання та техніки, зокрема: Комп’ютерів, серверів (Windows Server, Debian, CentOS);
Телевізорів, Apple TV, принтерів та МФУ;
Мережевих пристроїв (Роутери, світчі, Точки Доступу Mikrotik/Cisco; ); Віртуальних машин (Hyper-V), SIP-телефонії (Yeastar PBX S20 на базі Asterisk), систем відеоконференцій Polycom, аналогового відеоспостереження, систем біометричного доступу від ZKTECO.
*Організація відеоконференцій на базі обладнання Poly Studio.
*Підготовка нових робочих місць, налаштування ПК та програмного забезпечення, технічне супроводження користувачів.
*Адміністрування віртуальних серверів(RDP) та серверів 1С.
*Ведення, інвентаризація та профілактика парку техніки на складі компанії.
*Технічна підтримка користувачів через месенджери\дзвінки.
Інженер технічної підтримки
с 02.2018 по 09.2018
(7 месяцев)
Вім Україна, Київ (IT)
*Збірка та налаштування інформаційно-обчислювальних систем.
*Навчання та консультація нових працівників технічного персоналу по роботі з обладнанням.
*Цілодобова підтримка та моніторинг працездатності робочого обладнання (чергування).
*Ведення технічної звітності з декількох об'єктів. (Звіти чергуваннь, акти передачі змін, акти обслуговування обладнання, інвентаризаційні листи тощо...).
*Взаємодія з іншими відділами компанії.
*Моніторинг ефективності технічної підтримки.
*Робота з універсальною системою моніторингу “Zabbix”.
*Технічний супровід користувачів через HelpDesk\Месенджери\Дзвінки.
Знания и навыки
- Організованість
- Комунікабельність
- Доброзичливість
- Грамотна усна та письмова мова
- Креативність
- Швидкий набір тексту
- Ведення CRM
- Zabbix
- DHCP
- Налаштування DNS
- VLAN
- Active Directory
- Налаштування Firewall
- IP (Internet Protocol)
- Адміністрування Windows Server
- MikroTik
- TCP/IP
- VMware
- NAT
- Google Workspace
- Адміністрування серверів
- POP3
- IMAP
- SMTP
- Відеоспостереження
- Монтаж СКС
- Монтаж ЛВС
- Проєктування
- Резервне копіювання
- Перша лінія підтримки
- Друга лінія підтримки
- AnyDesk
- TeamViewer
- Radmin
- Технічна підтримка користувачів
- Service Desk
- Знання мережевих протоколів
- Діагностика ПК
- Адміністрування ОС Linux
- Збірка ПК
- Адміністрування файлового серверу
- Налаштування серверу друку
- Microsoft 365
- DaVinci Resolve
- Open Broadcaster Software
- Технічне обслуговування оргтехніки
- UniTalk
- Intercom
- Jira
- SIP
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — средний
Дополнительная информация
Відповідальний та енергійний працівник, прагнучий самовдосконалення та постійного розвитку. Маю добре розвинені комунікативні навички, що дозволяє легко знаходити спільну мову з різними людьми.
Результативно працюю як самостійно, так і в команді.
Завжди радий поділитися своїми досвідом та знаннями й навчатися чомусь новому.
Ціную пунктуальність, уважність та порядність у роботі.
*Не додавав до досвіду роботи технічну підтримку ФОПів, так як не вважаю цю позицію важливою для включення у резюме.
**Також вказано лише офіційні працевлаштування зі зрозумілих причин.
Не бійтеся пропонувати вакансію, якщо вважаєте, що ми один одному підходимо.
Похожие кандидаты
-
Спеціаліст технічної підтримки
Удаленно -
Support manager
Удаленно -
Спеціаліст технічної підтримки
25000 грн, Удаленно, Днепр -
Спеціаліст технічної підтримки
Удаленно -
Інженер технічної підтримки
15000 грн, Удаленно, Кривой Рог -
Customer support representative
Удаленно