- Файл
Артем
.Net-розробник
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/14514151/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
| [
Освіта:
Міжрегіональна Академія управління персоналом(МАУП), Бакалавр, 2021-2025, Київ.
• Завершив 4 курси за спеціальністю 121 Інженерія програмного забезпечення.
• Пройшов 2 практики в ТОВ «Акссонсофт» і в ТОВ «Адмітад».
Навички:
Основні технології:
• Платформи: .NET 6+, .NET Framework 4.5.
• Мови: C#, SQL.
• Фреймворки: ASP.NET Web API, ASP.NET Core, Entity Framework Core, WPF (XAML, MVVM).
• Бази даних: MS SQL Server, MySQL, PostgreSQL.
• Розробка API: REST API, OpenAPI, Swagger, Documentation, Postman.
• Тестування: Unit Testing, Integration Testing, xUnit.
Додаткові технології на навички:
• Контроль версій: Git, GitHub, GitLab.
• DevOps та CI/CD: Docker, GitHub Actions, GitLab CI/CD.
• ОС: Windows, Linux(активно працюю з термiналом).
• Патерни проєктування: більше половини основних з «Банди чотирьох».
• Принципи программування: ООП, SOLID, DRY, KISS, YAGNI.
• Архiтектура: Onion Architecture, Layered Architecture, Modular Architecture.
• Методології розробки: Agile, Scrum, Kanban.
Мови:
• Англійська – Intermediate.
Про себе:
.NET C# Backend Developer з досвідом повного циклу розробки. Спеціалізуюся на ASP.NET Core, Entity Framework, CI/CD, WPF. Вмію будувати архітектуру, писати тести, та розгортати проекти у продакшн. Маю достатні софт скіли та відповідальний підхід до виконання завданнь. Шукаю дистанцiйну роботу. Багато навчаюся самостійно і маю такi проекти:
1 Проект.
Широкий і комплексний додаток для обліку фінансів. Розділений на бекендову частину на ASP.NET Web API, і фронтенд на WPF, Telegram Bot (для мультиплатформовості).
Бекенд:
• Працює з базою даних MS SQL Server через ORM Entity Framework Core;
• Виконує всі основні CRUD операції зі додатковими сценарiями;
• Працює з балансом користувача через транзакції в базах даних;
• Реалізований за шаровою архітектурою;
• Сервіси покриті модульними та інтеграційними тестами;
• Реалізований REST API для всіх необхідних запитів з документацією через Swagger;
• Використовує логування (Serilog), маппінг (AutoMapper), валідацію вхідних даних (FluentVaildation);
• Повноцінна сучасна реєстрація/аутентифікація, авторизація через JWT access token і механікою refresh;
• Наявна взаємодiя зi стороннiм API для конвертування курсiв валют.
• Кешування данних по курсам.
• Додано глобальний перехоплювач винятків як middleware;
• Налаштовано деплой і CI/CD оновлення для production версії на сервері з використанням Docker, GitHub Actions.
Фронтенд:
• Реалізовано за архітектурою MVVM;
• Шар звернення до бекенд ендпоінтів згенеровано через nswag;
• Додано повноцінний телеграм-бот для зручного додавання транзакцій на аккаунт з будь-якого пристрою в будь-який час;
• У телеграм-боті шар звернення до бекенд-ендпоінтів реалізований вручну через HttpClient;
• В обох фронтендах також налаштовані CI/CD оновлення, на WPF також імплементована бібліотека NetSparkleUpdater для автооновлення додатка у клієнтів;
2 Проект.
Карткова міні-гра гвинт з ААА гри Вiдьмак 3, реалізована без вихідного коду своїми силами, з додаванням унікального онлайн режиму, і власноруч написаним для цього сервером:
• Сервер реалізований з використанням технологій WebSockets і Tcp;
• Обробляє користувачів в сесії по 2 людини на гру, обмінюючись ходами по черзі;
• Клієнт реалізований на WPF;
• Інтерфейс повністю повторений з оригінальної гри;
• Динамічно мінливі візуальні дані за рахунок MVVM bindings;
• Гра позбавлена анімацій, але є всі необхідні візуальні маркери для гравців;
• Загальний ігровий контекст реалізований як Singleton, що дозволило мені використовувати для нього успадкування від INotifyPropertyChanged;
• Різні карти реалізовані з використанням класичного успадкування від абстрактного класу, який використовується в різних колекціях, типу колоди або бойових рядів;
• Використовується змiнений пiд себе паттерн Prototype для клонування карт в колоду;
• Функції карт реалізовані як окремі делегати;
• Складна система підрахунку очок карт в ряду, що вираховує їх за модифікаторами з пріоритетами;
• Дуже зручні класи для гравця і бойового ряду, з методами для всіх основних завдань, реалізовані за патерном Facade для комфортного використання їх в більш високорівневих класах;
• Визначення переможця в раунді та грі реалізовано через патерн Strategy, для кращої читабельності коду;
• Активне використання подієвих моделей в різних частинах гри для миттєвих повідомлень обом гравцям;
• Хороша синхронізація ігрового процесу з другим гравцем за рахунок грамотного використання асинхронного програмування;
• Додана локалізація карт на 3 різних мовах;
• Доданий саундтрек з оригінальної гри на фон;
• Багато різних інших цікавих рішень у реалізації складних логічних завдань у грі були реалізовані своїми силами.
Бiльш детально з ними та iншими моїми практичними проектами можна ознайомитись на моєму GitHub в заголовку резюме.
Похожие кандидаты
-
.NET-програміст
Удаленно -
.NET Software Engineer
Удаленно, Львов -
C# Developer (.Net/ASP.Net)
38000 грн, Удаленно, Ивано-Франковск -
ASP.Net програміст
Удаленно -
.Net-програміст
Удаленно, Белая Церковь