Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Сергій

Менеджер відділу продажів, 10 000 грн

Вид занятости:
неполная
Возраст:
36 лет
Город:
Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник філіалу

с 11.2022 по 03.2024 (1 год 4 месяца)
Азовтранскомплект, ООО, Бердянськ (Машинобудування)

1. Просування компанії в Інтернеті за допомогою реклами.
2. Продаж вантажопідйомного обладнання на території України корпоративним клієнтам.
3. Виконання плану продажу, розширення клієнтської бази, ведення первинної документації, укладання та супровід угод.
4. Підготовка звітності для вищого керівництва.

Менеджер з продажу

с 09.2022 по 10.2024 (2 года 1 месяц)
Xstore, Харків (Роздрібна торгівля)

Керівник відділу продажів

с 12.2017 по 04.2019 (1 год 4 месяца)
Альянстройсервіс, Київ (Машинобудування)

1. Впровадження CRM системи, навчання персоналу роботи у ній.
2. Планування роботи відділу (ідеологія, цілі, завдання, мотивація).
3. Контроль планових показників роботи відділу продажів.
4. Адаптація та навчання співробітників.
5. Пошук та робота з постачальниками продукції.
6. Продаж крупним корпоративним клієнтам.
7. Пошук та залучення клієнтів.
8. Ведення, підтримання та розвиток клієнтської бази.
9. Створення та просування сайтів на існуючих платформах у сфері E-commece.
10. Упорядкування звітності для власника бізнесу.
Працюючи на цій посаді, зробив упізнаваним ім'я компанії у сфері вантажопідйомного обладнання.

Керівник напрямку

с 11.2014 по 11.2017 (3 года)
ТОВ "Компанія Ітер", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

На посади керівника напряму ручного вантажопідйомного обладнання основними обов'язками були:
1. Пошук постачальників продукції, ведення із нею переговорів про закупівлю. Також до обов'язків входило проведення аналізу продажів, виявлення топ-позицій для закупівлі на склад, укладання контракту на постачання.
2. Організація доставки товару зі складу постачальника у далекому зарубіжжі через пошук постачальника транспортно-експедиційних послуг, встановлення із нею партнерських відносин.
3. Встановлення взаємодії між постачальником продукції, експедитором вантажу та митним брокером, їх технічна та інформаційна підтримка, повний контроль за координацією їх зусиль.
5. Розрахунок собівартості товару та торгової націнки для роздрібної мережі та оптових покупців.
6. Організації продажів вантажопідйомного обладнання шляхом роботи з існуючою клієнтською базою, а також вхідними та вихідними лідами, навчання персоналу.
7. Технічна та інформаційна підтримка покупців на всіх етапах укладання угоди.
8. Організація логістики як усередині підприємства, і допомогу покупцям у створенні доставки товару.
9. Планування діяльності відділу у коротко- та середньостроковій перспективі.
10. Ведення первинної документації, аналіз ринку та діяльності конкурентів, складання звітів про виконану роботу для вищого керівництва, контроль за фінансовими операціями відділу.
11. Зміцнення та підтримання хорошої репутації підприємства на ринку.

Менеджер з продажу

с 10.2012 по 10.2014 (2 года)
Абрис, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Робота з гуртовими та дрібногуртовими замовниками, прямі продажі кінцевому споживачеві в торговому залі.
2. Організація роботи торгового залу - викладення товару, встановлення цінників, виготовлення стендів та макетів із зразками продукції в торговому залі.
3. Прийом замовлень на виготовлення та постачання нестандартної фурнітури, контроль за їх виконанням до відвантаження покупцю.
4. Організація та проведення планових інвентаризацій у торговому залі.
5. Ведення первинної бухгалтерської документації.

Менеджер по роботі з клієнтами

с 02.2012 по 09.2012 (7 месяцев)
ТОВ Ремік ЛТД, Сєвєродонецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Консультування та прямі продажі кінцевим та корпоративним клієнтам.
2. Виписка документів (рахунки, видаткові накладні).
3. Виконання обов'язків із закупівель товару без менеджера з постачання.
4. Планування своєї роботи у коротко- та середньостроковому періоді.
5. Організація прийому та постановки на бухгалтерський облік товару, що надійшов.
6. Організація викладки товару на складі-магазині, виготовлення нових та модернізація існуючих виставкових стендів та макетів продукції.
7. Організація та проведення планових інвентаризацій у виставковому залі та на складі.

Образование

Міжрегіональна Академія Управління Персоналом

Менеджмент организацій, Сєвєродонецьк
Высшее, с 2006 по 2011 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Тренінг "Керування представництвом компанії в регіоні""

2013

Активні телефонні продажі

2015, 3 дня

Активні телефонні продажі 2,0

2015, 3 дня

Форсаж продажів

2016, 3 дня

Знания и навыки

  • MS Office
  • CRM
  • Користувач Бітрікс24
  • Керування транспортними засобами
  • Будівельні роботи
  • Внутрішнє оздоблення будинку
  • Ведення CRM
  • Активний продаж
  • Комунікабельність
  • Продаж B2B

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Шукаю додаткову роботу з графіком 2/2 дні

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: