- PRO
Елизавета
Фахівець з публічних закупівель, 30 000 грн
- Рассматривает должности:
- Фахівець з публічних закупівель, Регіональний менеджер, Регіональний керівник, Менеджер з розвитку, Фахівець з закупівель, Менеджер з продажу, Керівник відділу продажу, Фахівець банку, Скарбник, Фахівець з обслуговування клієнтів
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 24 года
- Город проживания:
- Самар
- Готов работать:
- Житомир, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и Instagram.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/14543608/
Опыт работы
Фахівець з публічних закупівель
с 06.2023 по наст. время
(2 года 2 месяца)
Комунальне підприємство "ЖИЛСЕРВІС" Черкаської селищної ради, Черкаське (Дніпропетровська обл.) (Державні організації)
Обов’язки:
• Формування річного плану закупівель з урахуванням потреб підприємства, змін до плану, супровід реалізації;
• Розробка та публікація тендерної документації згідно Закону України "Про публічні закупівлі", з урахуванням технічних специфікацій, вимог до учасників, кваліфікаційних критеріїв;
• Проведення всіх типів процедур закупівель (спрощена, відкриті торги, переговорна) через ProZorro, робота з Tender Contract та 1С;
• Підготовка обґрунтувань для застосування переговорної процедури, запитів на цінові пропозиції, уточнюючих запитів до учасників;
• Вивчення ринку, аналіз цінових пропозицій, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі;
• Комунікація з потенційними учасниками торгів, надання роз’яснень до тендерної документації, ведення протоколів;
• Контроль виконання умов договорів, своєчасне постачання товарів, приймання робіт/послуг, формування актів;
• Складання звітів про виконання договорів, про укладені договори, про результати процедур.
Досягнення:
• Оптимізовано процедури узгодження документації, що скоротило час підготовки до торгів на 40%;
•Економія 15% річного бюджету закупівель завдяки аналізу ринку та вдало обраній стратегії проведення процедур;
•Впроваджено електронний документообіг із контрагентами та внутрішніми відділами — прискорення обробки заявок і договорів на 30%;
•Успішно проведено понад 500 процедур закупівель;
•Навчання підлеглих, супровід молодих фахівців у підготовці документації та комунікації з учасниками.
HR generalist
с 12.2020 по 02.2023
(2 года 2 месяца)
Сільпо, Дніпро (Роздрібна торгівля)
Обов’язки:
• Побудова повного циклу HR-процесів для торговельної мережі: рекрутинг, адаптація, навчання, оцінка та розвиток персоналу;
• Розробка профілів посад, вакансій, пошук кандидатів, проведення інтерв'ю, оцінка soft і hard skills;
• Впровадження системи адаптації для нових працівників: інструктажі, менторинг, перевірки знань;
• Проведення атестацій, оцінки персоналу та розробка індивідуальних планів розвитку;
• Формування та підтримка корпоративної культури, організація внутрішніх заходів та тімбілдингів;
• Ведення кадрового діловодства, табелів, особових справ співробітників;
• Підтримка комунікації з керівниками підрозділів та працівниками на всіх етапах життєвого циклу персоналу.
Керівник логістичного відділу
с 01.2019 по 11.2020
(1 год 10 месяцев)
BVS, Дніпро (Транспорт, логістика)
Обов’язки:
• Побудова та оптимізація логістичних ланцюгів на внутрішньому та міжнародному рівні;
• Укладання договорів на логістичні послуги, контроль їх виконання, ведення переговорів із перевізниками та постачальниками;
• Взаємодія з митними брокерами та контролюючими органами (ЗЕД-супровід, імпорт/експорт);
• Управління складськими залишками, облік, інвентаризація, оптимізація зберігання;
• Розробка маршрутів, маршрутизація транспорту, контроль використання пального та своєчасності доставки;
• Ведення документації та звітності: товаротранспортні накладні, акти, заявки, бухгалтерський супровід;
• Координація роботи команди: водіїв, вантажників, логістів, комірників;
• Пошук і впровадження оптимізаційних рішень, що дозволяли знизити витрати й підвищити ефективність логістики.
Досягнення:
• Розробила та впровадила систему внутрішньої логістики, що дозволила зменшити витрати на транспортування на 25%;
• Встановила ефективні стандарти співпраці з митницею — скорочення часу проходження митного оформлення;
• Вдосконалила систему обліку на складі: мінімізація втрат та надлишків, чітке ведення залишків у 1С;
• Побудувала злагоджену команду, яка працювала автономно та показувала стабільні KPI без просідань навіть у пікові періоди.
Образование
Університет імені Альфреда Нобеля
Психологія, Дніпро
Высшее, с 2019 по 2023 (4 года)
Під час навчання здобула ґрунтовні знання з:
• Організаційної психології: управління мотивацією, побудова ефективної команди, подолання конфліктів;
• Психології особистості: глибше розуміння поведінки працівників, індивідуальних особливостей, що допомагає у підборі персоналу та побудові довірливих стосунків;
• Психодіагностики та психологічного консультування: застосування методик для визначення сильних сторін співробітників, виявлення причин емоційного вигорання, підвищення командного духу.
• Основ управління персоналом і психології лідерства — як працювати з людьми так, щоб вони розкривали потенціал.
Дополнительное образование и сертификаты
«Рекрутинг до війська: базовий курс»
2025
Сертификат
QA-ІЖЕНЕР
2023
RECRUITMENT
2023
Антикризове управління
2024
Безпека та стійкість критичної інфраструктури
2024
Захист критичної інфраструктури від внутрішніх загроз
2024
ОБОРОННІ ЗАКУПІВЛІ: БАЗОВИЙ КУРС
2025
Сертификат
Знания и навыки
- Робота в команді
- Працьовитість
- Цілеспрямованість
- Знання законодавства України
- Робота з базою даних
- 1С:Підприємство
- Tender Contract
- Prozorro
- Закупівля виробничого обладнання
- Консультації із закупівлі ПЗ
- Уміння користуватися Facebook, Linkedin, Twitter, Google
- Інвентаризація
- Адаптивність
- Стратегічне планування
- Управління командою
- Ведення CRM
- Управлінські навички
- Систематизація бізнесу
- Управління підприємством
- Фінансове планування
- Ведення переговорів
- Управління персоналом
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — средний
- Немецкий — начинающий
Дополнительная информация
Керівниця з досвідом стратегічного управління відділами закупівель, логістики та персоналу. Успішно реалізовувала проєкти оптимізації витрат, формування команди та підвищення ефективності бізнес-процесів. Маю понад 5 років досвіду в управлінні, аналітиці, продажах, HR і комунікаціях. Легко адаптуюсь до нових середовищ і створюю команду, що дає результат.
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Рассматривает должности: Рекрутер, HR-менеджер, Операційний менеджер, Тимлід, еще 6 должностей
35 000 грн
Житомир, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость
- Начальник відділу публічних закупівель, Комунальне підприємство, 2 года 3 месяца
- HR-спеціаліст, Сільпо, 1 год 5 месяцев
Похожие кандидаты
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Житомир, Винница , еще 8 городов -
Фахівець із тендерних закупівель
Ровно, Здолбунов , еще 3 города -
Фахівець з публічних закупівель
20000 грн, Кропивницкий, Удаленно -
Менеджер ЗЕД, з закупівель (Україна та міжнародні ринки, імпорт-експорт)
Киев, Другие страны, Удаленно -
Procurement manager
Киев, Удаленно