Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Людмила

Психолог

Возраст:
42 года
Город:
Чернигов

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Людмила Третиннікова
Дата народження 24 червня 1983 року
Місто Чернігів
Моб. телефон [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
ФБ
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Формальна освіта
З 2000 р. по 2005 р. ‒ навчання в Чернігівському
державному педагогічному університеті імені Т.Г.
Шевченка (ЧДПУ імені Т.Г. Шевченка). Отримала повну вищу освіту за
спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Історія. Соціальна
педагогіка», диплом спеціаліста (денна форма навчання).
З 2005 р. по 2006 р. ‒ навчання в ЧДПУ імені Т.Г. Шевченка, здобула
кваліфікацію магістра педагогічної освіти, викладача історії.
З 2015 р. по 2017 р. ‒ навчання в Чернігівському обласному інституті
післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського за спеціальністю
«Практична психологія», здобула кваліфікацію «Практичний психолог».
Післядипломна освіті
У вересні 2024 році завершила на Базовий Курс із позитивної психотерапії
від Українського інституту позитивної психотерапії.
Із вересня 2024 року навчаюсь при Черкаському національному
університеті імені Богдана Хмельницького за спеціальністю «Спеціальна освіта
(логопедія)» на 2 курсі.
Додаткова освіта
Квітень 2017 року – навчальна за 48-годинною програмою для викладачів
(спец) курсу «Базові навички медіатора в навчальному закладі. Забезпечення
участі жінок і дітей у вирішення конфліктів і миробудуванні» в обласних
інститутах післядипломної педагогічної освіти від Громадської організації «Ла
Страда-Україна».
Вересень 2020 року – участь у тренінгу «Налагодження взаємодії та
конструктивного вирішення проблем/конфліктів, прийняття рішень у громаді.
Фасилітація».
Серпень 2022 року – участь у тренінгу для посередників/посередниць у
вирішенні конфліктів «Посилення спроможності громад щодо розвитку
ініціатив, спрямованих на соціальну згуртованість в громаді: роль жінок та
дівчат у вирішенні конфліктів мирним шляхом».
Серпень 2022 року – навчання за програмою ведення груп психологічної
підтримки для дітей та дорослих «Діти та війна. Навчання технік зцілення» (КПТ
низької інтенсивності).
Серпень 2022 року – тренінг «Психологічна допомога людям, які пережили
психотравмуючі події під час війни. Плекання резилієнтності».
Серпень 2022 року – навчання «Психологічне консультування з МАК в
умовах воєнного стану».
Січень 2023 року – навчання за програми «Невизначена втрата.
Психологічний супровід», «Невизначена втрата. Поради фахівцям щодо
супроводу людей, які втратили свій дім».
Березень 2023 року – навчання за програмою «8-ми крокова програма по
роботі з втратою».
Березень 2023 року – участь у тренінгу «Техніка ASSYST з Критичної
Турботи, Миттєвої реакції, та Ранньої Інтервенції».
Березень 2023 року – навчання за курсом «Відродження ресурсу»
використання арт-терапії в роботі з дітьми та дорослими, які перебувають у
кризовому стані».
Березень – квітень 2023 року – навчання за курсом «Психологічна
допомога постраждалим під час війни».
Квітень 2023 року – навчання за курсом «Базова психологічна допомога в
умовах війни».
Квітень 2023 року – прослухала навчальний курс «Основи дитячого
консультування та травмотерапії».
Березень – травень 2023 року – навчання за курсом «Психологічна
допомога військовим та їх сім’ям».
Березень – травень 2023 року – навчання за курсом «Подолання стресу:
метод арт-терапії».
Червень 2023 року – участь серії навчальних вебінарів Бабетт Росчайлд
(Babette Rothschild) присвячених соматичній терапії травми (Somatic Trauma
Therapy).
28-29 листопада 2023 року - участь у тренінгу «Батьківство без стресу:
розвиток виховного потенціалу батьків та осіб, які їх замінюють, у часи
невизначеності» (тренінг для тренерів).
16, 18, 23 квітня 2024 року – участь у цтклі вебінарів з підвищення
гендерної компетенції та обізнаності щодо трансформаційного батьківства.
25-26 квітня 2024 року – участь у тренінговій навчальній програмі
«Пісочна терапія: різноманітність підходів в роботі з дітьми та дорослими під час
війни».
Травень 2024 року – навчання за курсом «Сучасні методи кризового
консультування» (техніки КПТ).
23-24 травня 2024 року – участь у тренінгу з підготовки гейткіперів
«Превенція суїциду в громадах».
Квітень-червень 2024 року – навчання на курсі «Сімейна психотерапія:
інтегративний підхід».
Досвід роботи
Свою професійну кар’єру розпочала у 2005 році в загальноосвітній школі
фізико-математичного профілю №12 м. Чернігова, де працювала на посаді
соціального педагога.
Із 2006 року до 2023 року (17 років) працювала на посаді методиста
Навчально-методичного центру психологічної служби у системі освіти в
Чернігівській області Чернігівського обласного інституту післядипломної
педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського. В рамках своїх посадових обов’язків
відповідала за методичне забезпечення (розробка методичного матеріалу для
здійснення захисту прав клієнтів, проведення діагностичних, просвітницьких,
профілактичних, корекційних заходів), навчання (Школа новопризначеного
працівника психологічної служби (практичного психолога/соціального педагога)
супровід (аналіз, оцінка та допомога в здійснені практичної діяльності
соціальними педагогами) та підвищення професійної кваліфікації соціальних
педагогів закладів освіти області (розробка, проведення лекційних, практичних,
тренінгових занять за програмою курсів підвищення кваліфікації для соціальних
педагогів, психологів та вчителів у сфері вікової психології та педагогіки,
організація роботи з сім’ями, які опинились у складних життєвих обставинах,
щодо надання першої психологічної допомоги, формування життєстійкості).
Із липня 2022 року ведуча груп психологічної підтримки для дітей та
дорослих. Співпрацюю із ГО «Всеукраїнський громадський Центр «Волонтер» в
рамках реалізації проєкту «ПОРУЧ», як ведуча груп психологічної підтримки
для дітей за програмою «Діти та війна: навчання технік зцілення» та груп
психологічної підтримки для батьків/осіб, які їх замінюють, і фахівців, які
працюють з дітьми, у межах проєкту «Надання психосоціальної допомоги
уразливим дітям, сім’ям та спеціалістам – «ПОРУЧ». Загальна кількість годин
практичної роботи із проведення груп психологічної підтримки: понад 550
годин.
Із липня 2023 року працюю у кризовому центрі Благодійної організації
«Благодійний фонд «Карітас Чернігів» кризовим психологом.
Протягом жовтня 2023 та липня 2024 року була менторкою інноваційної
освітньої Програми UPSHIFT у Чернігівській області яка реалізується ГО
«Агенція локальних ініціатив». Це програма із проєктного менеджменту щодо
розвитку молодіжних соціальних ініціатив.
Із березня 2024 року стала волонтером БО «Благодійний фонд Фріда» та в
рамках виїзних місій медичних волонтерів проводжу групові психологічні
заняття щодо підтримки ментального здоров’я та надаю індивідуальні
консультування особам з інвалідністю, самотнім людям похилого віку, які
постраждали від військових дій та окупації.

Маю 18 років досвіду проведення просвітницьких, профілактичних
тренінгів. Тренер для тренерів за програмами Міністерства освіти і науки
України:
 Спецкурс «Базові навички медіатора в навчальному закладі.
Забезпечення участі жінок і дітей у вирішення конфліктів і миробудуванні».
Обласний координатор впровадження медіації в освіті в Чернігівській області;
 Програма для дітей дошкільного та шкільного віку з питань
попередження сексуального насильства та формування безпечної поведінки
«Навчіть дитину захищатися», «Вчимо дитину захищатися», «Я вмію себе
захистити» (у співпраці з Українським фондом «Благополуччя дітей»).
 Програма з підготовки вчителів до розвитку
життєстійкості/стресостійкості у дітей в закладах освіти «Безпечний простір».
 Програма виховних заходів з попередження торгівлі людьми
«Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» (у співпраці з
Українським фондом «Благополуччя дітей»).
Співпрацювала з громадськими організаціями «Благодійний фонд «Голоси
дітей», «Чернігівський громадський комітет захисту прав людини», як дитячий
та кризовий психолог.
Автор та співавтор методичних рекомендацій, статей, тренінгових
програм, профілактичних та корекційних занять для освітян, дітей та їх батьків:
https://nmcps.blogspot.com/p/blog-page_46.html
Професійні навички:
 володіння комп’ютером (MS Office, Excel, Word, Pover Point);
 розробки та адаптації освітніх матеріалів, корекційних та
профілактичних програм, тренінгів та занять;
 володіння навичками проведення тренінгів, занять, просвітницьких
заходів в офлайн та онлайн форматі;
 знання нормативно-правової бази захисту прав дітей, які опинилися
у складних життєвих обставинах;
 оцінка потреб та здійснення соціального супроводу сімей, які
опинилися у складних життєвих обставинах;
 навички тьютера та медіатора в освітньому просторі;
 знання посередника у вирішенні проблем/конфліктів, прийняття
рішень у громадах;
 володіння методикою роботи з метафоричними асоціативними
картками в індивідуальній та груповій роботі з дітьми та дорослими;
 володіння знаннями щодо здійснення психологічної підтримки та
супроводу дитини та дорослої людини, яка переживає втрату;
 володіння техніками надання першої психологічної допомоги (при
шоковому стані, ступорі, панічній атаці, істериці, тримері, гіперзбудженні,
агресивній поведінці) за протоколами Яалом, iCOVER;
 володіння техніками стабілізації та заземлення (дихання,
білатеральна стимуляція, робота з образами – рамкування, перетворення,
переключення, техніка Майндфулнес, методи м’язової релаксації, в т.ч. метод
прогресуючої м’язової релаксації Джекобсона, ключ Алієва), метод негайної
стабілізації ISP;
 навички кризового консультування;
 навички формування життєстійкості/стресостійкості (Метод TRiM,
ASYSST, BASIC Ph).

Знання мов
Українська – рідна; англійська – початковий рівень.
Особисті якості
Відповідальність, комунікабельність, креативність, пунктуальність,
працьовитість, активність, дружелюбність, вміння працювати в команді, відмінні
організаторські здібності, адаптивність.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: