- Файл
Ганна
Контент-менеджер (із знанням польскої мови)
- Возраст:
- 42 года
- Город проживания:
- Другие страны
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/14583814/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Вакансія: Контент - Менеджер ( із знанням польскої мови)
Відомості про себе:
м. Бельсько-Бяла (Польша)
ПІБ: Сегейда Ганна Володимирівна,
Дата народження: 08 липня 1983г.
Контактний телефон: (8067)636-60-87.
Мета: отримання дистанційної роботи в стабільній організації з можливістю професійного зростання і набуттям нового досвіду з використанням і розвитком вже наявних знань і навичок.
Досвід роботи:
ТОВ «АТБ-Маркет»
Вересень 2019р. - по теперішній час - інспектор з кадрів:
- введення кадрової документації в програмі 1С 8;
- оформлення прийому на роботу, переведення по підприємству, звільнення співробітників згідно з КЗпП;
- оформлення всіх видів відпусток;
- первинне опрацювання та перевірка лікарняних листів;
- підрахунок трудового стажу для лікарняного листа;
- введення особистих карток співробітників компанії;
- заповнення, облік і зберігання трудових книжок;
- формування та введення особистих справ співробітників;
- кількість співробітників понад 1000 осіб;
- консультування співробітників компанії з кадрових питань
АТ «Київстар» Дочірнє Підприємство «Старавто»:
Травень 2009р. - вересень 2019р. - спеціаліст з кадрів, діловод:
- введення кадрової документації в програмі Ulcimus ;
-оформлення прийому на роботу, переведення по підприємству, звільнення співробітників згідно КЗпП;
- оформлення всіх видів відпусток, лікарняних листів;
- введення особистих карток співробітників компанії;
- введення щомісячного табельного обліку робочого часу співробітників компанії;
- заповнення, облік і зберігання трудових книжок;
- участь у квартальному та річному оцінюванні працівників;
- підготовка та здача звітності до державних органів;
- підготовка списків і звітів на медичне та пенсійне страхування;
- підготовка внутрішньої звітності по філії: за чисельністю персоналу, за кількісним складом;
- архівація документів;
оформлення та введення обліку відряджень співробітників компанії;
- оформлення та облік довіреностей на отримання товару;
- штат співробітників філії понад 180 осіб;
- робота з філіальною мережею.
ЗАТ АБ «Радабанк»:
Вересень 2008р.- березень 2009р. консультант відділу обслуговування клієнтів:
- залучення Клієнтів у рамках кредитних продуктів і програм Банку;
- консультація Клієнтів щодо питань кредитування суб'єктів малого та середнього бізнесу;
-організація та проведення переговорів з існуючими та потенційними клієнтами Банку з питань їхньої співпраці з Банком за всіма напрямками їхньої діяльності, відвідування офісу Клієнта;
-організація та участь у виїзних перевірках наявності та стану майна, що пропонується як забезпечення;
- підготовка та супровід процесу укладення кредитних договорів, договорів застави, іпотеки, поруки;
-внесення копій документів, які сканують, та заповнення електронної Анкети-заяви, необхідних для проведення фінансового та соціально-економічного аналізу Клієнта, до Бази даних;
-організація підписання кредитного договору та договорів, що забезпечують належне виконання зобов'язань Позичальника за кредитним договором;
-формування кредитних досьє в частині документів, що відносяться до іпотечної кредитної угоди згідно з вимогами, що встановлені в Банку, забезпечення збереження документів до моменту передачі їх до Відділу обслуговування клієнтів.
Лютий 2007 р. - вересень 2008 р. секретар - референт, інспектор з кадрів:
- підготовка наказів з кадрів та основної діяльності;
- оформлення прийомів, переведень і звільнень працівників;
- пошук і підбір персоналу;
- формування та ведення особових справ співробітників;
- заповнення, облік трудових книжок;
- облік надання відпусток, складання графіка відпусток;
- ведення табеля обліку робочого часу.
- ведення діловодства банку;
- організація телефонних переговорів;
- ведення обліку та реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції;
- приймання та надсилання документів поштою, факсом, телефонограмою;
- організаційно-технічне забезпечення відрядних поїздок;
- організація ділових зустрічей;
Дніпропетровський національний університет:
серпень 2005 - вересень 2006 - методист:
-ведення кадрового обліку (підготовка документів про прийом на роботу, ведення особових справ, табель обліку робочого часу);.
-формування кошторису на майбутній рік;
-нарахування погодинної заробітної плати.
-організація діловодства;
-організаційно-технічне забезпечення поїздок у відрядження;
-організація телефонних переговорів;
-ведення обліку та реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції;
-приймання та надсилання документів факсом, телефонограмою;
Знання та навички:
-знання КЗпП;
-знання кадрового діловодства;
-знання ПК, Excel, Word, Internet, Outlook Express;
-навички роботи з офісною технікою - копіювальна техніка, факс, принтер, сканер;
-складання та оформлення договорів, наказів, довідок тощо;
-знання ділового етикету;
-ведення та облік первинної документації;
-знання української мови, польської мови (рівень А2).
Освіта:
2007-2009 рр. Дніпропетровський університет ім. Альфреда Нобеля, економічний факультет, спеціальність «Фінанси».
2000-2005рр. Дніпропетровський національний університет, біолого-екологічний факультет, спеціальність «Фізіологія та психологія людини»
Особисті якості: комунікабельність, уважність, пунктуальність, відповідальність, вміння працювати самостійно і в колективі, цілеспрямованість, висока працездатність, готовність і бажання навчатися, підвищувати кваліфікацію.
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Рассматривает должности: Менеджер по роботі з клієнтами (із знанням польської мови), Контент-менеджер
20 000 грн
Удаленно
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Інспектор відділу кадрів, АТБ-маркет, 5 лет 11 месяцев
- Діловод, Київстар, 10 лет 4 месяца
Удаленно
Полная занятость, неполная занятость
- Інспектор відділу кадрів, АТБ-маркет, 5 лет 11 месяцев
- PRO
20 000 грн
Удаленно
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Інспектор відділу кадрів, АТБ-маркет, 5 лет 11 месяцев
- Діловод, Київстар, 10 лет 4 месяца
Удаленно
РЕЗЮМЕ Вакансія: Дірект -менеджер Відомості про себе: м. Бельсько-Бяла (Польша) ПІБ: Сегейда Ганна Володимирівна, Дата народження: 08 липня 1983г. Контактний телефон: (8067)636-60-87. Мета: отримання...
Похожие кандидаты
-
Менеджер проєкту зі знанням польської мови
70000 грн, Удаленно, Другие страны -
Контент-менеджер
Удаленно -
Sales manager
40000 грн, Удаленно -
Контент-менеджер
18000 грн, Удаленно, Николаев -
Контент-менеджер
20000 грн, Удаленно, Днепр , еще 3 города -
Контент-менеджер
Удаленно