Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Сергій

Оператор call-центра

Возраст:
19 лет
Город проживания:
Полтава
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Сергій Мілько Освіта

Загальна середня освіта вер 2021 - трав 2023
Загальноосвітня школа I-III ступенів №29, Полтава
Закінчив школу в 2023 році
Особисті дані Освоєння основ інформаційних технологій та роботи з комп’ютером
Розвиток навичок ефективного спілкування та вміння слухати співрозмовника
Сергій Мілько Засвоєння принципів структурування інформації
Закріплення умінь планування та управління часом для підвищення
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») продуктивності

Загальна середня осіта вер 2012 - трав 2021
пров. Хорольський, 12, кв. 75 Гімназія №32, Полтава
Полтава Формування вміння працювати у команді та підтримувати позитивний клімат в
колективі
4 січня 2006 р. Навчання принципам впевненого та чіткого викладу думок у вербальній формі
Розуміння основ норм ділового та соціального спілкування
м. Полтава Засвоєння базових навичок самоорганізації та відповідальності
Формування здатності чітко і логічно викладати думки в усній формі
Неодружений
Досвід роботи
Навички Фахівець по роботі з клієнтами січ 2024 - лют 2025
ФОП Стельмах Роман Володимирович, Київ
Комунікабельність Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами, забезпечення позитивного іміджу
компанії.
Робота з клієнтами
Планування робочого часу та організація ефективної взаємодії з клієнтами.
Самоорганізація Консультування клієнтів щодо продуктів та послуг компанії, забезпечення
високого рівня обслуговування.
Організація робочого часу Забезпечення точності та своєчасності обробки клієнтських звернень
Опрацювання та систематизація вхідної кореспонденції клієнтів із
Планування
встановленням пріоритетів для подальшого опрацювання.
Командна робота Розвиток навичок ефективного спілкування та активного слухання для
підтримки високої якості обслуговування клієнтів
Базові інформаційні Застосування методів самоорганізації та управління часом для підвищення
технології продуктивності в роботі з клієнтами
Консультування клієнтів щодо умов використання послуг та тарифів для
оптимізації їх вибору.
Мова
Досягнення
Українська

Англійська Успішне вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами, що підвищило рівень
задоволеності клієнтів.
Ефективне планування робочого часу, що сприяло оптимізації процесів
Хобі обслуговування клієнтів.
Своєчасна і точна обробка клієнтських звернень, що підвищило оперативність
Перегляд фільмів підтримки.
Розвиток умінь самоорганізації і управління часом, що збільшило
Спорт продуктивність праці.

Слухання музики

Прогулянки на свіжому повітрі

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: