Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/14739328/
Game QA, Producer, Programmer
- Город:
- Киев
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Загруженный файл
Версия для быстрого
просмотра
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дмитро Ярохно
1-й рівень (Game QA)
Ф Я 3 дитинства захоплювався ігровою індустрією, тому хочу
працювати в цьому напрямку з подальшим укоріненням в
індустрію. Роботу тестувальника вважаю ідеальним стартом
кар'єри, оскільки завжди бачив у багатьох іграх більший
потенціал, ніж вони реалізовували. Часто здавалося, що в HUX
о 9 7-422-00- 5 2 не вистачало якісного тестування для покращення npo;wl('r_y."
[открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
НАВИЧКИ
7 Розуміння різноманітних жанрів відеоігор
» Вміння чітко описувати баги
" Базові навички роботи 3 Unity, Blender, Photoshop, Jira, Git
© Уважний аналіз різних аспектів ігрового процесу: геймплей, ayaio, UX/UI, level-design etc.
%+ Загальне розуміння методологій тестування, створення та підтримки програмних продуктів
5 Знання різних концепцій гейм-дизайну
я English - B1
ОСВІТА
- Конотопський індустріально-педагогічний коледж
Молодший спеціаліст, 121 - Інженерія програмного забезпечення (2021)
- Харківський національний університет радіоелектроніки
Бакалавр, 122 - Комп'ютерні науки та технології (2024)
дДОСВІД РОБОТИ
т Постійно тицяю різні ігрові проєкти, аналізую їх, знаходжу помилки та, якщо це була
бета-версія, пишу розгорнуті репорти розробникам.
& У 2014 році взяв участь у відкритому бета-тесті Hearthstone.
Попри слабке знання англійської в ті роки, через Google Translate писав про баги розробникам
і навіть отримував відповіді 3 ПОДЯКОЮ.
е Маю друзів, які займаються розробкою інді-ігор, і періодично тестую їх білди,
виявляючи помилки та пропонуючи геймдизайнерські ідеї, які потрапляли у фінальні релізи.
W Для дипломної роботи займався геймдизайном і тестуванням шутеру-головоломки,
що дало глибше розуміння процесу розробки і типових проблем у геймдеві.
ФІЛОСОФІЯ НАЙМ
Ф Я вважаю, що кожна гра може знайти свого гравця
незалежно від якості, але ідеальна гра має SN e
зацікавити HABITb того, хто HE € фанатом жанру,
для запровадження SIKOCTI і потрібна робота QA.” \%
1-й рівень (Game QA)
Ф Я 3 дитинства захоплювався ігровою індустрією, тому хочу
працювати в цьому напрямку з подальшим укоріненням в
індустрію. Роботу тестувальника вважаю ідеальним стартом
кар'єри, оскільки завжди бачив у багатьох іграх більший
потенціал, ніж вони реалізовували. Часто здавалося, що в HUX
о 9 7-422-00- 5 2 не вистачало якісного тестування для покращення npo;wl('r_y."
[
НАВИЧКИ
7 Розуміння різноманітних жанрів відеоігор
» Вміння чітко описувати баги
" Базові навички роботи 3 Unity, Blender, Photoshop, Jira, Git
© Уважний аналіз різних аспектів ігрового процесу: геймплей, ayaio, UX/UI, level-design etc.
%+ Загальне розуміння методологій тестування, створення та підтримки програмних продуктів
5 Знання різних концепцій гейм-дизайну
я English - B1
ОСВІТА
- Конотопський індустріально-педагогічний коледж
Молодший спеціаліст, 121 - Інженерія програмного забезпечення (2021)
- Харківський національний університет радіоелектроніки
Бакалавр, 122 - Комп'ютерні науки та технології (2024)
дДОСВІД РОБОТИ
т Постійно тицяю різні ігрові проєкти, аналізую їх, знаходжу помилки та, якщо це була
бета-версія, пишу розгорнуті репорти розробникам.
& У 2014 році взяв участь у відкритому бета-тесті Hearthstone.
Попри слабке знання англійської в ті роки, через Google Translate писав про баги розробникам
і навіть отримував відповіді 3 ПОДЯКОЮ.
е Маю друзів, які займаються розробкою інді-ігор, і періодично тестую їх білди,
виявляючи помилки та пропонуючи геймдизайнерські ідеї, які потрапляли у фінальні релізи.
W Для дипломної роботи займався геймдизайном і тестуванням шутеру-головоломки,
що дало глибше розуміння процесу розробки і типових проблем у геймдеві.
ФІЛОСОФІЯ НАЙМ
Ф Я вважаю, що кожна гра може знайти свого гравця
незалежно від якості, але ідеальна гра має SN e
зацікавити HABITb того, хто HE € фанатом жанру,
для запровадження SIKOCTI і потрібна робота QA.” \%
Похожие кандидаты
-
Middle Full stack developer
Киев -
Full stack програміст
99000 грн, Киев -
React розробник
Киев, Винница , еще 6 городов -
Front-end developer
Киев -
Front-end developer, HTML coder, верстальщик
Киев, Одесса -
Full stack програміст
Киев