- PRO
Роман
Technical support specialist, 45 000 грн
- Рассматривает должности:
- Technical support specialist, Customer Support Team Lead, Support manager, Customer Technical Support
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 22 года
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, Instagram и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/14758996/?puid=276764
Опыт работы
Customer support agent
с 05.2023 по наст. время
(2 года 3 месяца)
CyberCare, NordSecurity (Tesonet), Львів (IT)
- Utilized the Zendesk CRM system to handle customer inquiries, optimize workflows, and improve team efficiency.
- Ensured and maintained high customer satisfaction levels (CSAT) consistently.
- Coordinated customer inquiry processing through email and chat, ensuring speed andaccuracy in responses.
- Provided recommendations to management for improving communication between departments, contributing to the enhancement of internal processes and collaboration efficiency.
- Delivered feedback on the product’s admin panel to improve its functionality, streamline internal processes, and enhance the accuracy of handling customer inquiries.
- Spearheaded and ran multiple independent projects, contributing to strategic company initiatives.
- Experience in mentorship for new team members, supporting their onboarding and professional growth.
Team Lead
с 09.2022 по 02.2023
(5 месяцев)
Gaming App Start-up, Дистанційно (IT)
- Managed content creation team.
- Administered workflows and coordinated project tasks.
- Handled application content updates and ensured timely maintenance.
- Led a team, ensuring high performance and consistently strong results.
Waiter
с 07.2022 по 09.2022
(2 месяца)
Papashon, Львів (Харчова промисловість)
Образование
Lviv Polytechnic National University
Computer Science, Львів
Высшее, с 2020 по 2024 (4 года)
Дополнительное образование и сертификаты
IT Courses | Ampli (Front-End development - React.js, JS, Redux)
6 months
Знания и навыки
- Відповідальність
- Уміння аналізувати
- Управління командою
- Адаптивність
- Неконфліктність
- Комунікабельність
- Лідерство
- Ведення CRM
- Zendesk
- CRM
- Висока працездатність
- Урегулювання конфліктів
- Критичне мислення
Знание языков
Английский — выше среднего
Похожие кандидаты
-
Спеціаліст help desk
20000 грн, Львов -
Спеціаліст help desk
Львов -
Customer support representative
Львов -
Спеціаліст Service Desk
30000 грн, Львов -
Спеціаліст техпідтримки
30000 грн, Львов