- Файл
Gabriella
Personal assistant
- Рассматривает должности:
- Personal assistant, Менеджер з підтримки клієнтів, Customer support representative
- Возраст:
- 23 года
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/14773513/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Virtual Assistant
[
[
[
Europe
Profile
I am a motivated and detail-oriented Virtual Assistant with a passion for organization, clear
communication and helping others succeed. Skilled in managing schedules, coordinating tasks, and
streamlining administrative functions, I thrive in dynamic, remote environments. With a proactive mindset,
strong time management skills, and proficiency in Google Workspace and Microsoft Office tools, I am
always ready to tackle challenges and adapt to new demands. I am eager to grow, refine my skills and
contribute to the team’s success with a blend of efficiency and enthusiasm.
Education
Bachelor of Medicine And Bachelor of Surgery(MBBS) 2021 – present
Kyiv Medical University Katowice, Poland
Professional Experience
Executive Virtual Assistant 02/2025 – present
The Virtuous Woman Circle
• Successfully streamline, categorize and organize the organization’s email and
communication processes between team members, enhancing efficiency and
response times.
• Implemented an improved Notion workspace structure, making information
retrieval, project documentation and tracking more seamless, clear and
consistent.
• Optimized social media engagement through strategic content planning and
execution, increasing audience interaction and brand visibility.
• Schedule, coordinate and execute multiple virtual meetings, ensuring smooth
and seamless virtual engagements by managing invitations, reminders and
follow-ups.
• Maintain and update the organization’s official calendar, ensuring key events,
deadlines and appointments were well-documented and communicated.
• Anticipate scheduling conflicts and proactively arrange alternative meeting
times to optimize productivity.
• Ensure accuracy and confidentiality in handling sensitive data and maintaine
structured records for future reference.
• Design and distribute surveys for team feedback, with clear data analysis for
decision-making.
• Document meetings with detailed minutes, ensuring follow-up on action
points and aligning content planning with organizational goals.
Certificates
AlxAfrica Virtual Assistance Certification Certificate of Computer Fundamentals
(Advanced)
Skills
Fundamental skills for professional computer Gmail/MS Outlook(Email) — Expert
usage — Expert
Google Meet/Zoom — Expert
Google Calendar — Expert
Google Sheets/MS Excel — Proficient
Google Docs/MS Word — Expert
Google Drive — Proficient
Google Slides/MS PowerPoint — Expert
Grammarly — Proficient
Google Forms/MS Forms — Proficient
Adobe Firefly — Proficient
ChatGPT/Gemini — Expert
Notion — Proficient
Canva — Expert
Quick to learn new systems and software
Soft skills
Digital management
Strong organizational skills
Minutes writing
Social media management
Research and research writing
Interests
Creative Writing Reading Researching
Другие резюме этого кандидата
15 000 грн
Киев
Неоконченное высшее образование · Неполная занятость
Образование: 01.2021 - 01.2027: International faculty, medicine and surgery (Kyiv medical university, Київ).
Похожие кандидаты
-
Помічник керівника
Удаленно -
Молодший юрист
Удаленно, Белая Церковь -
Асистент керівника
Удаленно -
Помічник керівника
Удаленно -
Помічник керівника
Удаленно -
Адміністратор рецепції
Удаленно, Днепр