- Файл
Ніна
Логіст, помічник логіста, менеджер з продажу логістичних послуг
- Возраст:
- 44 года
- Город:
- Одесса
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/14774110/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Особисті дані
Ім'я: Ніна
Прізвище: Плошенко
Контактний номер: [
Email: [
Мета
Отримання посади логіста (або менеджера з продажу логістичних послуг).
На початку діяльності планую закривати 5-10 замовлень на місяць в напрямку
автомобільного транспорту з подальшим збільшенням кількості.
Маю великий досвід з попередніх місць роботи та базове розуміння
оптимізації процесів, що допоможе в новій сфері. Опрацювала базу даних більше 200
замовників і перевізників та вже закриваю заявки.
Віддаю перевагу в роботі логіста з продажу логістичних послуг, так як ця сфера
напряму залежить від бажання заробляти та особистих якостей. Готова брати участь у
конференціях та виставках.
Буду рада приєднатися до вашої команди.
Навички
- Управління перевезеннями автомобільним транспортом (контроль від
оформлення документів до вивантаження)
- Вміння працювати з базами даних логістики (оперативного визначення
пріоритетних перевізників, підбору транспорту)
- Підготовка комерційних пропозицій
- Планування та робота з оптимізації підбору автотранспорту, процесів доставки,
зберігання і відвантаження товару
- Ведення переговорів та укладання договорів з транспортними компаніями
та замовниками (проведення особистих зустрічей, надання консультацій)
- Вирішення спірних питань і конфліктних ситуацій у разі виникнення
- Робота по складанню фінансової документації (рахунки, акти виконаних робіт
(наданих послуг), платіжні доручення)
- Аналіз конкурентів на ринку транспортних засобів і пошук нових надійних
постачальників автомобільним, залізничним та морським транспортом
Знання офісних програм: Microsoft Office, також 1С:8, БАС, Della, Lardi-
Trans, документооборот.
Досвід роботи
Посада: Бухгалтер
Компанія: ТОВ "Аптека Гаєвського"
Період роботи: [листопад/2022 - серпень/2024]
Основні обов'язки:
- Вела облік витрат по наданню послуг з обслуговування 116 аптек та офісу (понад
300 постачальників)
Посада: Бухгалтер
Компанія: ТОВ "КАРДІКА-АСІСТАНС", за сумісництвом в ТОВ "Свята Катерина-Одеса"
Період роботи: [Жовтень/2018 - Листопад/2022]
Основні обов'язки:
- Вела БО із замовниками та постачальниками з надання послуг, формування рахунків та
актів та облік операцій з підзвітними особами
- Вела БО ОЗ, НМА, МШП
- Працювала з великими корпоративними клієнтами з пролонгації договорів,
виведення рентабельності, підготовувала комерційні пропозиції
Посада: Економіст з фінансової роботи
Компанія: ТОВ "ДДС+"
Період роботи: [жовтень/2017 - жовтень/2018]
Основні обов'язки:
- Проводила аналіз виконання планів продажу
- Формувала графік оплат, надходження коштів, залишків, щоденних звітів
- Складала табель обліку робочого часу
- Вела облік та контроль товарних запасів
- Оформлювала товарно - супровідну документацію, прийом та облік товару (маркування,
повернення, списання чи переоцінку)
- Проводила інвентаризації
Посада: Головний бухгалтер
Компанія: КП “МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА”
Період роботи: [січень/2016 - лютий/2017]
Основні обов'язки:
- Вела БО первинної документації, подавала звітность до ФСС, ПДФО
- Опрацьовувала виписки в банківській системі iFOBS у Win-версії та Web-версії
- Вела розрахунок заробітної плати працівникам
- Розробляла прогнозні річні плани фінансування, доходів та витрат на наступні роки
Посада: Посади від головного бухгалтера до начальника відділу планово-
фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності, матеріально-технічного
забезпечення
Компанія: Одеський апеляційний адміністративний суд (державна служба)
Період роботи: [травень/2006 - жовтень/2015]
Основні обов'язки:
- Вела БО у сфері бюджету, складала проекти бюджетних запитів на наступні роки та
проводила тендери з державних закупівель
Посада: Завідувач сектором матеріально-технічного та господарського забезпечення
Компанія: ТУ ДСА в Одеській області (державна служба)
Період роботи: [січень/2003 - травень/2006 за переводом до Одеського
апеляційного адміністративного суду]
Основні обов'язки:
- Вела складський облік та МТЗ 33 судів Одеської області, облік розрахунків з
постачальниками товарів, робіт (послуг),проводила державні закупівлі
Освіта
Навчальний заклад: Одеська національна академія харчових технологій
Спеціальність: Облік і аудит
Роки навчання: [2000 – 2006 рр.]
Навчальний заклад: Білгород-Дністровський кооперативний технікум
Спеціальність: Бухгалтерський облік
Роки навчання: [1997 – 1999 рр.]
Курси та сертифікати
Курс: Міжнародний логіст
Навчальний заклад: [Corcel Academy]
Дата завершення: [Березень/2025 р.]
Курс: SMM-менеджер
Навчальний заклад: Hillel IT School
(https://certificate.ithillel.ua/view/68260152)
Дата завершення: [Вересень/2021 р.]
Знання мов
- Українська: Рідна
- Англійська: Початковий рівень – Beginner (Pre-A1), продовжую вивчати
Додаткова інформація
Націленість на результат, організованість, вміння працювати з великим обсягом
інформації, приймати швидкі рішення та вирішувати конфліктні ситуації, вміння
працювати в команді. Вважаю, що логістика на сьогоднішній день є провідною в галузі
економіки, має високий потенціал та перспективи в розвитку.
Похожие кандидаты
-
Менеджер з продажу, збуту металоконструкцiй, виробiв з металу
Одесса, Винница , еще 8 городов -
Менеджер з продажу
Одесса, Днепр , еще 4 города -
Логіст
Одесса, Другие страны -
Менеджер з продажу
Одесса, Днепр , еще 3 города -
Менеджер інтернет-магазину
Одесса, Другие страны, Удаленно -
Менеджер з логістики
Одесса, Днепр , еще 2 города