Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Світлана

Content manager

Рассматривает должности:
Content manager, Website Content Manager, Content editor, CMS Manager, Content specialist
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
42 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Контент-менеджер

с 11.2020 по наст. время (4 года 9 месяцев)
Business Site, Дистанційно (IT)

Обов'язки:
- Додавання та форматування готового контенту (тексти, таблиці, зображення, відео) у CMS WordPress, OpenCart та кастомних системах, а також є досвід з платформою Weblium;
- Створення нових сторінок, карток товарів, категорій та елементів навігації;
- Робота з HTML/CSS як у візуальних редакторах, так і безпосередньо в коді;
- Перевірка адаптивності і коректного відображення контенту на різних пристроях (DevTools);
- Оптимізація зображення перед публікацією (Photoshop, optimizilla);
- Дотримання SEO-структури (alt-атрибути, мета-теги);
- Виявлення та виправлення технічних помилок у контенті (неробочі посилання, зламане форматування, некоректне відображення елементів).

Інженер-програміст

с 02.2010 по 06.2013 (3 года 4 месяца)
ERS Game Studios, Київ (IT)

Брала участь у розробці понад 18 ігрових проєктів, серед яких комерційно успішні серії “PuppetShow”, “Dark Tales: Edgar Allan Poe”, “Redemption Cemetery”. Працювала у складі команди над створенням казуальних пригодницьких ігор для ПК та мобільних платформ.

Основні обов’язки:
- Програмування та інтеграція міні-ігор у межах загального ігрового проєкту;
- Реалізація логіки взаємодії об’єктів, ігрових механік і скриптових подій за допомогою мови Lua;
- Тестування та відлагодження ігрових сцен, робота з внутрішніми інструментами розробки (редактор коду, система контролю версій, Jira);
- Cпівпраця з геймдизайнерами, художниками та QA для забезпечення стабільної роботи фінального продукту;
- Оптимізація коду, виявлення та виправлення багів на різних етапах виробництва;
- Дотримання дедлайнів, вимог до якості та технічної документації в рамках пайплайну виробництва.

Manual QA Engineer

с 03.2009 по 02.2010 (11 месяцев)
ERS Game Studios, Київ (IT)

Брала участь у тестуванні понад 12 ігрових проєктів на різних етапах розробки. Забезпечувала якість казуальних ігор шляхом ручного тестування геймплею, інтерфейсу та внутрішньої логіки.

Основні обов’язки:
- Проведення ручного тестування функціоналу, UI, ігрової логіки та міні-ігор;
- Виявлення, документування та класифікація багів у системі Jira;
- Тестування взаємодії користувача з інтерфейсом, візуального відображення елементів та скриптів;
- Комунікація з командою розробки для оперативного усунення помилок;
- Перевірка стабільності, навігації, коректності звуків, підказок і логіки рівнів.

Скриптувальник

с 08.2006 по 12.2008 (2 года 4 месяца)
Electronic Paradise, Київ (IT)

Брала участь у створенні понад 20 ігрових проєктів, зокрема в серіях “Чарівник Смарагдового міста” та “Троє з Простоквашино”. Працювала над розробкою казуальних ігор у складі команди, відповідала за реалізацію інтерактивних ігрових сцен і міні-ігор.

Основні обов’язки:
- Програмування ігрових локацій та інтеграція міні-ігор за допомогою мови Lua;
- Налаштування скриптів, логіки подій та поведінки об’єктів у сценах;
- Тестування ігрових механік, відлагодження функціоналу, робота з внутрішніми інструментами студії;
- Співпраця з геймдизайнерами, художниками та тестувальниками для забезпечення якості проєкту;
- Оптимізація коду та усунення технічних помилок на різних етапах розробки;
- Виконання задач згідно з технічними вимогами та графіком виробництва.

Образование

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Фізико-математичний факультет, спеціальність "Математика", Київ
Высшее, с 2000 по 2006 (6 лет)

Поглиблене вивчення прикладної та теоретичної математики, логіки, алгоритмів та аналітичного мислення.

Дополнительное образование и сертификаты

Курси з Web-розробки

2025, 6 місяців

Курси англійської мови «Centre Interlingua Plus»

2006-2007, 1,5 року

Знания и навыки

  • HTML
  • CSS
  • Git
  • Figma
  • WordPress
  • Adobe Photoshop
  • Jira
  • Manual testing
  • Chrome DevTools
  • OpenCart
  • Аналітичне мислення
  • Fotor
  • Користувач ChatGPT
  • SEO
  • Gutenberg
  • Classic Editor
  • Trello
  • User Bitrix24
  • Weblium
  • Canva
  • Google Docs
  • Google Sheets

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Маю технічну (математичну) освіту та різноплановий досвід у цифрових проєктах: від програмування (Lua) та тестування ігор (Jira) — до вебконтенту, верстки та CMS.

З 2020 року працюю контент-менеджером, зосереджуючись на розміщенні та форматуванні готових матеріалів — текстів, товарів, зображень і відео — у WordPress, OpenCart, Weblium, кастомних системах, а також працюючи з Trello і Bitrix для організації процесів.

Не пишу тексти, натомість відповідаю за їх технічно коректне оформлення — часто для кількох мовних версій. Форматую контент (тексти, списки, таблиці, зображення, відео), додаю метадані, налаштовую структуру сторінок, перевіряю адаптивність і візуальне відображення через DevTools.

Впевнено працюю з HTML, CSS, візуальними й кодовими редакторами як Gutenberg так і Classic Editor, знаю основи JavaScript, Git, маю навички адаптивної верстки, SEO-структурування та оптимізації зображень (Optimizilla). Працюю з Photoshop, Figma, а також використовую AI-інструменти для створення або редагування графіки.

Маю практичний досвід manual testing: у геймдеві працювала QA Engineer (12+ проєктів, Jira, UI, логіка, баг-репорти). Це допомагає мені знаходити технічні помилки, перевіряти якість реалізації контенту та підтримувати загальну якість вебсторінок.

Шукаю позицію технічного контент-менеджера в ІТ-команді — з можливістю поєднувати знання верстки, CMS і QA, працювати з різними форматами контенту, брати участь у розвитку вебпроєктів. Також розглядаю напрям no-code розробки — як сучасний та перспективний спосіб реалізації інтерфейсних рішень без програмування.

Моє портфоліо: https://svitlanahanzha.wordpress.com/

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: