- PRO
Світлана
Content manager
- Рассматривает должности:
- Content manager, Website Content Manager, Content editor, CMS Manager, Content specialist
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 42 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/14776273/
Опыт работы
Контент-менеджер
с 11.2020 по наст. время
(4 года 9 месяцев)
Business Site, Дистанційно (IT)
Обов'язки:
- Додавання та форматування готового контенту (тексти, таблиці, зображення, відео) у CMS WordPress, OpenCart та кастомних системах, а також є досвід з платформою Weblium;
- Створення нових сторінок, карток товарів, категорій та елементів навігації;
- Робота з HTML/CSS як у візуальних редакторах, так і безпосередньо в коді;
- Перевірка адаптивності і коректного відображення контенту на різних пристроях (DevTools);
- Оптимізація зображення перед публікацією (Photoshop, optimizilla);
- Дотримання SEO-структури (alt-атрибути, мета-теги);
- Виявлення та виправлення технічних помилок у контенті (неробочі посилання, зламане форматування, некоректне відображення елементів).
Інженер-програміст
с 02.2010 по 06.2013
(3 года 4 месяца)
ERS Game Studios, Київ (IT)
Брала участь у розробці понад 18 ігрових проєктів, серед яких комерційно успішні серії “PuppetShow”, “Dark Tales: Edgar Allan Poe”, “Redemption Cemetery”. Працювала у складі команди над створенням казуальних пригодницьких ігор для ПК та мобільних платформ.
Основні обов’язки:
- Програмування та інтеграція міні-ігор у межах загального ігрового проєкту;
- Реалізація логіки взаємодії об’єктів, ігрових механік і скриптових подій за допомогою мови Lua;
- Тестування та відлагодження ігрових сцен, робота з внутрішніми інструментами розробки (редактор коду, система контролю версій, Jira);
- Cпівпраця з геймдизайнерами, художниками та QA для забезпечення стабільної роботи фінального продукту;
- Оптимізація коду, виявлення та виправлення багів на різних етапах виробництва;
- Дотримання дедлайнів, вимог до якості та технічної документації в рамках пайплайну виробництва.
Manual QA Engineer
с 03.2009 по 02.2010
(11 месяцев)
ERS Game Studios, Київ (IT)
Брала участь у тестуванні понад 12 ігрових проєктів на різних етапах розробки. Забезпечувала якість казуальних ігор шляхом ручного тестування геймплею, інтерфейсу та внутрішньої логіки.
Основні обов’язки:
- Проведення ручного тестування функціоналу, UI, ігрової логіки та міні-ігор;
- Виявлення, документування та класифікація багів у системі Jira;
- Тестування взаємодії користувача з інтерфейсом, візуального відображення елементів та скриптів;
- Комунікація з командою розробки для оперативного усунення помилок;
- Перевірка стабільності, навігації, коректності звуків, підказок і логіки рівнів.
Скриптувальник
с 08.2006 по 12.2008
(2 года 4 месяца)
Electronic Paradise, Київ (IT)
Брала участь у створенні понад 20 ігрових проєктів, зокрема в серіях “Чарівник Смарагдового міста” та “Троє з Простоквашино”. Працювала над розробкою казуальних ігор у складі команди, відповідала за реалізацію інтерактивних ігрових сцен і міні-ігор.
Основні обов’язки:
- Програмування ігрових локацій та інтеграція міні-ігор за допомогою мови Lua;
- Налаштування скриптів, логіки подій та поведінки об’єктів у сценах;
- Тестування ігрових механік, відлагодження функціоналу, робота з внутрішніми інструментами студії;
- Співпраця з геймдизайнерами, художниками та тестувальниками для забезпечення якості проєкту;
- Оптимізація коду та усунення технічних помилок на різних етапах розробки;
- Виконання задач згідно з технічними вимогами та графіком виробництва.
Образование
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
Фізико-математичний факультет, спеціальність "Математика", Київ
Высшее, с 2000 по 2006 (6 лет)
Поглиблене вивчення прикладної та теоретичної математики, логіки, алгоритмів та аналітичного мислення.
Дополнительное образование и сертификаты
Курси з Web-розробки
2025, 6 місяців
Курси англійської мови «Centre Interlingua Plus»
2006-2007, 1,5 року
Знания и навыки
- HTML
- CSS
- Git
- Figma
- WordPress
- Adobe Photoshop
- Jira
- Manual testing
- Chrome DevTools
- OpenCart
- Аналітичне мислення
- Fotor
- Користувач ChatGPT
- SEO
- Gutenberg
- Classic Editor
- Trello
- User Bitrix24
- Weblium
- Canva
- Google Docs
- Google Sheets
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — средний
- Русский — свободно
Дополнительная информация
Маю технічну (математичну) освіту та різноплановий досвід у цифрових проєктах: від програмування (Lua) та тестування ігор (Jira) — до вебконтенту, верстки та CMS.
З 2020 року працюю контент-менеджером, зосереджуючись на розміщенні та форматуванні готових матеріалів — текстів, товарів, зображень і відео — у WordPress, OpenCart, Weblium, кастомних системах, а також працюючи з Trello і Bitrix для організації процесів.
Не пишу тексти, натомість відповідаю за їх технічно коректне оформлення — часто для кількох мовних версій. Форматую контент (тексти, списки, таблиці, зображення, відео), додаю метадані, налаштовую структуру сторінок, перевіряю адаптивність і візуальне відображення через DevTools.
Впевнено працюю з HTML, CSS, візуальними й кодовими редакторами як Gutenberg так і Classic Editor, знаю основи JavaScript, Git, маю навички адаптивної верстки, SEO-структурування та оптимізації зображень (Optimizilla). Працюю з Photoshop, Figma, а також використовую AI-інструменти для створення або редагування графіки.
Маю практичний досвід manual testing: у геймдеві працювала QA Engineer (12+ проєктів, Jira, UI, логіка, баг-репорти). Це допомагає мені знаходити технічні помилки, перевіряти якість реалізації контенту та підтримувати загальну якість вебсторінок.
Шукаю позицію технічного контент-менеджера в ІТ-команді — з можливістю поєднувати знання верстки, CMS і QA, працювати з різними форматами контенту, брати участь у розвитку вебпроєктів. Також розглядаю напрям no-code розробки — як сучасний та перспективний спосіб реалізації інтерфейсних рішень без програмування.
Моє портфоліо: https://svitlanahanzha.wordpress.com/
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Рассматривает должности: Контент-менеджер, Адміністратор сайту
Киев
Высшее образование
- Контент-менеджер, Business Site, 4 года 9 месяцев
Похожие кандидаты
-
Контент-менеджер
Киев -
Контент-менеджер
Киев -
Контент-менеджер
35000 грн, Киев -
Контент-менеджер
Киев -
Контент-менеджер
Киев, Одесса -
Контент-менеджер
Киев