Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Миколай

Адміністративний керівник

Рассматривает должности: Адміністративний керівник, Операційний директор, Керівник департаменту, Керівник відділу збуту, Директор виробництва, Директор регіону, Керівник з логістики, Завідуючий
Возраст: 39 лет
Город: Киев
Рассматривает должности:
Адміністративний керівник, Операційний директор, Керівник департаменту, Керівник відділу збуту, Директор виробництва, Директор регіону, Керівник з логістики, Завідуючий
Возраст:
39 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

МИКОЛА СУЛІМОВ

«Дія - головний ключ до успіху»
Пабло Пікассо

м. Київ\тел.:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)\Д.н:20.08.1986 р.\e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ціль

Про себе

Ми вступаємо в еру інновацій і я хочу здійснити свій внесок у розвиток сталого майбутнього та отримувати від цього драйв та задоволення. Я відкритий для знайомств і спілкування, і охоче використовуватиму свої навички на практиці, щоб приносити користь людям, собі та світу.
Маю понад 10 років досвіду на керівних посадах та успішний досвід запуску бізнесу, досвід в управлінні стратегією, доходами і прибутковістю компанії, включаючи продажі, розвиток бізнесу. Також, маю високу працездатність, здатність освоїти в стислі терміни навички, пов'язані зі специфікою роботи. Вмію працювати самостійно або в команді - з однаковою ефективністю, швидко адаптуюсь до мінливих умов.
Також, хочу зазначити, що:
• Мені подобається розбиратися в нових завданнях/викликах, навчатися, роблю це дуже швидко і ефективно;
• Бачу світ через системи та взаємозв'язки, легко їх описую та покращую;
• Маю структурне мислення, розкладаю будь-яку ідею/процес/думку на складові та можу втілити в життя;
• Обожнюю автоматизацію та використовую в бізнесі;
• Маю амбітні цілі/плани;
• Для мене важливе розуміння сенсу та цінності проекту;
• Можу працювати з великими навантаженнями та в кризових ситуація.
Професійні навички

Досвід роботи
• Вміння спілкуватися з людьми та володіти даром переконання;
• Ідеальне знання товарів чи послуг з якими працюю;
• Грамотність на письмі та вимові;
• Вміння налаштувати до себе та знаходити спільну мову з різними людьми;
• Вміння працювати з запереченнями;
• Керівництво бізнесом;
• Управління персоналом;
• Ефективна комунікація;
• Формування фінансової політики;
• Встановлення партнерських відносин;
• Аналіз ринкових умов;
• Організація взаємодії підрозділів;
• Контроль руху коштів;
• Оптимізація бізнес-процесів;
• Знання конкурентів.

З березня 2020 р. по грудень 2024 р.
SMK Group
Зам адміністративного керівника Київ ФТ
Адміністративний керівник Київ ФТ (роздрібна торгівля-65 торгових точок по Києву та області)

Функціональні обов’язки:
• Організація безперебійної роботи підприємства у будь-яких умовах (форс – мажор, військові дії тощо);
• Бюджетування та контроль ефективності використання бюджетних коштів підприємства (повний цикл складання-контроль);
• Підбір персоналу відповідно до потреби підприємства (від вантажника до головного бухгалтера);
• Взаємодія та робота з контролюючими органами (поліція, податкова, благоустрій);
• Успішне ведення переговорів з контрагентами, орендодавцями, постачальниками, виконавчою владою та посадовими особами міст та селищ;
• Контроль та виконання показників плану доходів та рентабельності;
• Контроль за інвентаризаціями торгових точок і РЦ;
• Забезпечення проведення ремонтів торгових точок, як планових так і поточних;
• Відкриття торгових точок (пошук приміщення під ТТ, переговори з орендодавцями, укладання договорів, участь у розробці проектно-кошторисної документації приміщення, контроль за ходом виконання будівельних робіт, купівля обладнання, формування асортименту, організація заходів з урочистого відкриття ТТ);
• Організація та контроль логістичних процесів підприємства (РЦ, ТТ);
• Організація безперебійної роботи складу РЦ, як живого механізму (24/7);
• Виконання окремих доручень власника SMK Group;
• Організація та контроль безперебійної роботи каси підприємства з огляду на форс-мажорні обставини;
• Створення та організація роботи внутрішньої інкасаційної служби, відділу відеоспостереження та технічної служби підприємства (з нуля);
• Контроль за виконанням трудової дисципліни підприємства;
• Взаємодія зі структурними підрозділами компанії;
• Забезпечення та контроль за дотриманням порядку своєчасної оплати готівкових та безготівкових платежів підприємства;
• Розвиток дистрибуції;
• Надання звітності для ТОП менеджменту компанії.

З лютого 2016 р. по 2020 р.
ПрАТ «Фарлеп-Інвест»
Менеджер з транспорту

Функціональні обов’язки:
• Забезпечення технічно справного стану та організація ТО та ремонту автотранспорту, що перебуває в оренді або на балансі підприємства;
• Контроль над своєчасністю та якістю технічного обслуговування та ремонту ТЗ;
• Контроль та раціональне витрачання матеріалів та засобів, що виділяються для підтримки автомобільного транспорту в технічно справному стані;
• Контроль за дотриманням Правил дорожнього руху водійським складом транспортних засобів компанії;
• Ведення технічної документації з обслуговування та ремонту транспортних засобів;
• Контроль закупівель ТМЦ для автотранспорту компанії;
• Участь у складанні річного, квартального та місячного бюджету Департаменту транспорту, складання плану пробігів автомобілів;
• Підготовка інформації для проведення тендерів на закупівлю матеріалів;
• Впровадження програми GPS моніторингу;
• Проведення аналізу ефективності використання транспорту компанії;
• Підготовка до продажу автомобілів компанії;
• Розподіл транспорту копанні згідно з заявками від підрозділів компанії;
• Робота з контролюючими органами (МРЕО, ДАІ);
• Загальна кількість автопарку компанії 146 одиниць.

2012 р. – 2016 р.
ТОВ «Корум Сорс»
Менеджер з ТО та ремонту Департаменту транспорту.

ТОВ «Дельта-Сервіс»
2011 р. - 2012 р. Керуючий автоцентром
2008 р. - 2011р. Керуючий автосупермаркетом
2004 р. - 2008 р. Заступник керуючого автосупермаркетом

Освіта

2008 р.
• Донецький інститут ринку та соціальної політики
• Спеціальність: менеджмент
• Спеціальність: менеджер-економіст (спеціаліст)

Додаткові відомості

• Володіння комп'ютером: впевнений користувач ПК (Word, Excel, Internet, Outlook Express, Microsoft, Power Point ), 1С;
• Українська мова вільно;
• Права категої «В» та «С», власне авто, можливі відрядження;
• Брав участь у семінарах та тренінгах на теми: "Ефективне ведення продажів", "Основні тактичні прийоми ведення переговорів", "Управління персоналом".
• На постійній основі проходжу різноманітні семінари для вдосконалення свої професійних навичок. У вільний від роботи час я віддаю перевагу різним видам відпочинку та діяльності для перезарядки. Люблю проводити час з родиною.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты