- Файл
Олександра
Секретарь руководителя
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/15304522/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Петрова О.В.
Дата народження: 1993
Контактна інформація:
телефон: [
ел. пошта: [
Попередні місця роботи:
Липень 2014 р. – липень 2016 р.
Посада: Продавець-консультант, касир, керуюча книжковим магазином ДП «Клуб
семейного досуга».
Сфера діяльності компанії: роздрібна торгівля друкованими виданнями.
Обов’язки:
- консультування покупців;
- прийом товару по накладним;
- здійснення продажів готівково і безготівково;
- здача інкасації.
Липень 2016 р. – серпень 2018 р.
Посада: Секретар-діловод при директорі загальноосвітньої школи I-III ступенів.
Обов’язки:
- складання ділових листів;
- складання наказів;
- ведення діловодства;
- видача довідок;
- оперативне внесення поточних змін в складі контингенту учнів, викладачів та
інших співробітників загальноосвітнього закладу;
- оформлення особових справ учнів;
- організація роботи директора школи.
Грудень 2018 р. –Лютий 2025р.
Посада: Оператор комп’ютерного набору/секретар/інспектор відділу кадрів (за
кадровою потребою) у медичному закладі, що спеціалізується на наданні первинної
медичної допомоги.
Обов’язки:
- представляти керівникам закладу (директору, начмеду, головній медичній сестрі
та іншим керівникам структурних підрозділів) у встановлений час всю вхідну
кореспонденцію, після її попередньої реєстрації, а також підготовлені документи
і матеріали на підпис;
- передавати документи відповідно до резолюції керівників на виконання і
контролювати термін виконання;
- регулювати звернення відвідувачів медичного закладу і співробітників до
директора, з'ясовувати причини їх звернення, в разі необхідності направляти їх до
посадових осіб, що вирішують ці питання;
- виконання посадових обов’язків медичної сестри, які не відносяться до надання
медичної допомоги, а саме – робота у медичній інформаційній системі (МІС):
укладення декларацій на обслуговування пацієнтів сімейним лікарем, перевірка
коректності заповнення даних медичними сестрами в електронних картках
пацієнтів закладу, виправлення технічних помилок та несправностей в роботі
МІС, налагодження зв’язку між пацієнтами закладу та НСЗУ для подальшого
ефективного обслуговування пацієнтів у ЕСОЗ (своєчасне та коректне надання
електронних лікарняних, рецептів та інш.).
Лютий 2025 р. –теперішній час.
Посада: Секретар керівника медичного закладу (лікарні), що спеціалізується на
наданні спеціалізованої медичної допомоги
Обов’язки:
- ведення діловодства; приймання, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції,
передання на розгляд керівнику, та, згідно з прийнятим рішенням, до структурних
підрозділів або конкретним виконавцям для використання в процесі роботи або
підготовки відповідей;
- виконання різних операцій із застосуванням комп’ютерної техніки, призначеної
для збирання, оброблення і подання інформації для підготовки і прийняття
рішень;
- складання за дорученням керівника наказів по закладу, листів, запитів, інших
документів, підготовка відповідей авторам листів;
- підготовка за вказівкою керівника службових матеріалів, необхідних для його
роботи.
Освіта:
2011 – 2014 р.р. – «КДАВТ ім. П. Сагайдачного ІВПУ» - диплом молодшого
спеціаліста «Агент з комерційних послуг»; диплом по спеціальностям - «Секретар-
діловод», «Оператор ПК» (диплом з відзнакою).
2022 - 2025 – Ізмаїльський медичний фаховий коледж, спеціальність
«Медсестринство».
Додаткова інформація:
Іноземні мови: англійська мова – елементарний рівень.
Знання ПК та оргтехніки: впевнений користувач (також був досвід роботи в 1С).
Особисті якості:
відповідальність, старанність, комунікабельність, вміння працювати в команді, бажання
вчитись новому, робота на досягнення ефективних результатів.
Другие резюме этого кандидата
Днепр, Киев, еще 2 города
РЕЗЮМЕ Петрова О.В. Дата народження: 1993 Контактна інформація: телефон: (бажано писати, вайбер/WhatsApp) ел. пошта: Попередні місця роботи: Липень 2014 р. – липень 2016 р. Посада...
Похожие кандидаты
-
Асистент керівника
45000 грн, Киев -
Адміністратор, помічник керівника, продавець-консультант, менеджер з продажу
22000 грн, Киев -
Помічник керівника
25000 грн, Винница, Удаленно -
Помічник керівника
25000 грн, Одесса -
Асистент керівника
Кременчуг, Удаленно -
Фінансист, помічник керівника
Киев