Сервис поиска работы №1 в Украине
- Файл
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/15352561/
Оператор чата
Рассматривает должности:
Оператор чата, Support manager
Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Удаленно
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Загруженный файл
Версия для быстрого
просмотра
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Рерук Анастасія
Контактна інформація:
• Місто: Краків, Польща
• Телефон: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
• Email: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Професійні цілі
Шукаю віддалену роботу у сфері підтримки клієнтів або менеджменту інтернет-магазину, щоб застосувати свої навички в комунікації, організації та автоматизації процесів. Готова швидко навчатися та ефективно вирішувати завдання для підвищення задоволеності клієнтів і зростання компанії.
Ключові навички
• Комунікація: Відмінне письмове та усне спілкування, вміння працювати з конфліктними ситуаціями.
• Технічні навички: Microsoft Office, Google Workspace (Docs, Sheets, Drive), платформа Kwiga, робота з CRM-системами.
• Автоматизація: Невеликий досвід створення чат-ботів та автоматичних розсилок для оптимізації робочих процесів.
• Штучний інтелект: Впевнений користувач ChatGPT та Gemini для підвищення ефективності роботи.
• Організаційні навички: Пунктуальність, уважність до деталей, вміння працювати в режимі багатозадачності, самостійне планування роботи.
• Готовність до роботи: Наявність усієї необхідної техніки (сучасний ноутбук, стабільний інтернет), облаштоване робоче місце.
Досвід роботи
Міжнародна логістична академія | Куратор, спеціаліст з підтримки Листопад 2024 — Серпень 2025
• Здійснювала підтримку та курування учнів, відповідаючи на запитання щодо навчальних курсів та домашніх завдань.
• Перевіряла та оцінювала домашні завдання, надаючи конструктивний зворотний зв'язок.
• Вела базу даних учнів та документацію в Google Sheets та Google Docs.
• Розробила шаблони швидких відповідей, що дозволило скоротити час реакції на запити учнів на 15%.
• Організовувала проведення онлайн-зустрічей в Zoom.
• Працювала з освітньою платформою Kwiga.
Онлайн-магазин дитячих товарів | Менеджер з продажу Травень 2022 — Серпень 2024
• Приймала, обробляла та оформляла замовлення клієнтів.
• Надавала детальні консультації щодо асортименту дитячих товарів (дитячі меблі).
• Вела комунікацію з клієнтами через різні канали.
Освіта
• Криворізький національний педагогічний університет
◦ 2012 — 2017
◦ Спеціальність: Вчитель початкової освіти
Додаткова інформація
• Готова до швидкого навчання та адаптації до нових програмних продуктів.
• Націлена на довгострокову співпрацю.
Контактна інформація:
• Місто: Краків, Польща
• Телефон: [
• Email: [
Професійні цілі
Шукаю віддалену роботу у сфері підтримки клієнтів або менеджменту інтернет-магазину, щоб застосувати свої навички в комунікації, організації та автоматизації процесів. Готова швидко навчатися та ефективно вирішувати завдання для підвищення задоволеності клієнтів і зростання компанії.
Ключові навички
• Комунікація: Відмінне письмове та усне спілкування, вміння працювати з конфліктними ситуаціями.
• Технічні навички: Microsoft Office, Google Workspace (Docs, Sheets, Drive), платформа Kwiga, робота з CRM-системами.
• Автоматизація: Невеликий досвід створення чат-ботів та автоматичних розсилок для оптимізації робочих процесів.
• Штучний інтелект: Впевнений користувач ChatGPT та Gemini для підвищення ефективності роботи.
• Організаційні навички: Пунктуальність, уважність до деталей, вміння працювати в режимі багатозадачності, самостійне планування роботи.
• Готовність до роботи: Наявність усієї необхідної техніки (сучасний ноутбук, стабільний інтернет), облаштоване робоче місце.
Досвід роботи
Міжнародна логістична академія | Куратор, спеціаліст з підтримки Листопад 2024 — Серпень 2025
• Здійснювала підтримку та курування учнів, відповідаючи на запитання щодо навчальних курсів та домашніх завдань.
• Перевіряла та оцінювала домашні завдання, надаючи конструктивний зворотний зв'язок.
• Вела базу даних учнів та документацію в Google Sheets та Google Docs.
• Розробила шаблони швидких відповідей, що дозволило скоротити час реакції на запити учнів на 15%.
• Організовувала проведення онлайн-зустрічей в Zoom.
• Працювала з освітньою платформою Kwiga.
Онлайн-магазин дитячих товарів | Менеджер з продажу Травень 2022 — Серпень 2024
• Приймала, обробляла та оформляла замовлення клієнтів.
• Надавала детальні консультації щодо асортименту дитячих товарів (дитячі меблі).
• Вела комунікацію з клієнтами через різні канали.
Освіта
• Криворізький національний педагогічний університет
◦ 2012 — 2017
◦ Спеціальність: Вчитель початкової освіти
Додаткова інформація
• Готова до швидкого навчання та адаптації до нових програмних продуктів.
• Націлена на довгострокову співпрацю.
Похожие кандидаты
-
Оператор чата
Удаленно -
Оператор чата
Удаленно -
Менеджер з продажу, оператор чата
Удаленно -
Оператор ПК
15000 грн, Удаленно -
Менеджер з листування
10000 грн, Удаленно -
Менеджер з листування
Удаленно