- Файл
Ольга
Кадровик
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/15520531/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Резюме від 23 вересня 2025
Даниленко Ольга
Фахівець з підбору персоналу та кадрового діловодства
Розглядає посади:Фахівець з підбору персоналу та кадрового діловодства, Помічник керівника, Начальник відділу кадрів
Вид зайнятості:повна
Зарплата:20 000 грн/міс
Вік:56 років
Місто:Харків
Контактна інформація
Телефон:[
Ел. пошта:[
Бажані способи звʼязку
Ольга надає перевагу зв'язку через телефон та ел. пошту.
Додаткова інформація
Ольга Даниленко
Телефон: [
E-mail: [
Мета: пошук перспективної роботи з підвищення свого професійного рівня, реалізацією своїх знань і навичок.
-ПІІ «ЛУКОЙЛ-Україна» на посаді спеціаліста з персоналу 2006-2013р.
-ВАТ КБ «Надра» ХРУ - на посаді головний спеціаліст відділу з управління персоналом 2013-2015р.
ТОВ «ТАТНАФТА-Україна» на посаді спеціаліст ОК 2015-2016р.
ТОВ «Електроюжатоммонтаж» - на посаді інженера відділу з управління персоналом. 2016-2018р.
• Організація кадрової роботи з «0»
• Здійснення пошуку, відбору та розміщення кадрів. • планування та організація роботи із залучення та закріплення в компанії працівників необхідних спеціальностей та кваліфікації: визначення методів підбору та засобів пошуку, проведення співбесід, психологічне тестування, вивчення профілю особи претендента, визначення доцільності їх прийому та подальшого затвердження на посаді;
• Проведення співбесід.
• Організація роботи та ведення кадрового діловодства відділу;
• Організація ведення обліку відомостей про роботу з персоналом в інформаційних системах компанії, створення та підтримка системи руху кадрової інформації (централізовано, видання наказів, розпоряджень), контроль за веденням інформаційного забезпечення системи кадрового управління .
• Формування та ведення особових справ співробітників та особистих карток ф.П-2.
• Оформлення прийому, переведення, звільнення працівників відповідно до КЗпП України.
• Оформлення та ведення трудових книжок, ведення журналу обліку трудових книжок.
• Оформлення наказів. Ведення штатного розкладу.
• Облік робочого часу працівників, контроль ведення табелю обліку робочого часу, ведення, консолідація табеля робочого часу компанії.
• Підготовка трудових контрактів, договорів матеріальної відповідальності.
• Складання графіка відпусток, облік надання відпусток.
• Організація роботи з підготовки документів для здачі в архів
• Розробка, впровадження та контроль програми формування корпоративної культури, традицій, підвищення лояльності персоналу;
- Освіта: вища
Харківський Державний Технічний Університет Будівництва та Архітектури. Факультет сантехнічний - теплогазопостачання та вентиляція.
Тренінг: Актуальні питання Трудового законодавства та кадрового обліку 2012р.
Резюме кандидата розміщено за адресою: https://www.work.ua/resumes/3590771/?puid=1564445
Другие резюме этого кандидата
- Визитка
Харьков
Полная занятость, неполная занятость
Даниленко Ольга Григорівна Адреса: м.Харків Телефон: E-mail: Мета: пошук перспективної роботи з підвищення свого професійного рівня, реалізацією своїх знань і навичок. На даний час працюю в...
- Визитка
Рассматривает должности: Фахівець з підбору персоналу та кадрового діловодства, Начальник відділу кадрів, Помічник керівника
20 000 грн
Харьков
Полная занятость
Ольга Даниленко Телефон: E-mail: Мета: пошук перспективної роботи з підвищення свого професійного рівня, реалізацією своїх знань і навичок. -ПІІ «ЛУКОЙЛ-Україна» на посаді спеціаліста з персоналу...
Похожие кандидаты
-
Рекрутер
25000 грн, Харьков, Другие страны, Удаленно -
HR-менеджер
25000 грн, Харьков -
HR-менеджер
15000 грн, Харьков -
HR researcher
Харьков, Удаленно -
Менеджер з персоналу
Харьков, Киев , еще 3 города -
Менеджер з персоналу
16000 грн, Харьков