Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Роман

Оператор ПК

Город: Удаленно
Город:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Вініченко Роман Сергійович
● тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») ● e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

● досвід роботи менеджером зі збуту та постачання 5 років;

● досвід роботи інженером кошторисником в нафтогазовій компанії 5
років;

● досвід роботи бухгалтером (в бюджетній організації) 1 рік;

● досвід роботи у комунальному підприємстві більше 3 років;

● досвід роботи у системі Державних закупівель Prozorro 6 років.

Професійні  Ефективне планування діяльності та розстановка пріоритетів
навички  Пошук нових надійних постачальників та покупців, робота із старими та
перевіреними контрагентами
 Вміння спілкуватися з людьми та роботі у команді
 Навички оформлення договорів постачання / надання послуг
 Вільне мовлення українською та російською
 Комунікабельний та швидко навчаємий

Особисті дані  Д.Н. 25 червня 1987 р.
 Одружений
 Маю доньку

Професійний 2007-2011 рр.
досвід ТОВ НВП «Конекс» м. Костянтинівка
Менеджер з продаж, менеджер з постачання, інженер-кошторисник
Функціональні обов’язки:
 Приймання вихідної та вхідної кореспонденції
 Пошук та спілкування з покупцями та постачальниками
 Пошук оголошень про державні закупівлі товарів, робіт чи послуг
 Підготовка кошторису на ремонтно-будівельні роботи
 Підготовка пропозиції відповідно до тендерної документації.

2011-2016 рр.
Костянтинівське управління по газопостачанню та газифікації м. Костянтинівка
Інженер проектно-кошторисних робіт ВТВ, в.о. начальника служби
газифікації та врізок
Функціональні обов’язки:
 Складання кошторисів
 Робота з проектами
 Робота з абонентами
 Планування робочого часу для 8 співробітників, отримання ТМЦ для роботи
та його списання

2016-2019 рр.
Головне управління Держгеокадастру у Донецькій області м. Костянтинівка
Головний спеціаліст взаємодії зі ЗМІ та громадськістю, головний спеціаліст
відділу планування та закупівель
Функціональні обов’язки:
 Публікація договорів, накладних та актів виконаних робіт на електронному
майданчику уповноваженого органу відповідно вимог закону України «Про
публічні закупівлі»
 Планування потреб у придбанні товарів, робіт чи послуг, складання річного
плану закупівель відповідно до потреб, або внесення змін до нього
 Пошук постачальників та спілкування з ними при укладанні Договорів та при
замовленні товарів
 Підготовка тендерної документації та публікація оголошень про закупівлю

2019-2020 рр.
ПрАТ "Костянтинівський завод обважнювачів" м. Костянтинівка
Менеджер з продаж
Функціональні обов’язки:
 Пошук ймовірних покупців, пропонування товарів виробництва заводу
 Укладання договорів з покупцями. Відвантаження продукції заводу
 Документальний супровід товару (робота у програмі 1С: оформлення ТТН,
накладних, відстеження руху матеріалів по складу заводу, контроль
дебіторської заборгованості)..

2020-2021 рр.
Головний бухгалтер Новодмитрівської сільської ради.с. Новодмитрівка
Функціональні обов'язки:
 Складання бюджету Сільської ради, підготування паспортів до бюджетних
програм
 Нарахування заробітної плати працівникам, придбання та пошук необхідних
товарів, матеріалів, обладнання, тощо
 Введення до експлуатації основних засобів, їх амортизація та списання.
Підготовка договорів, реєстрація та оплата їх у державній казначейській
службі України
 Подання звітів до податкової служби, служби статистики та до державної
казначейської служби України

2021-2025 рр.
Комунальне підприємство "Комунсервіс" Костянтинівської міської ради м.
Костянтинівка
Менеджер зі зв'язків з громадськістю, уповноважена особа, відповідальна за
організацію та проведення процедур закупівель КП «Комунсервіс»
Функціональні обов’язки:
 Приймання вхідної кореспонденції та підготування відповідей на них
 Публікація договорів, накладних та актів виконаних робіт на електронному
майданчику уповноваженого органу відповідно вимог закону України «Про
публічні закупівлі»
 Планування потреб у придбанні товарів, робіт чи послуг, складання річного
плану закупівель відповідно до потреб, або внесення змін до нього
 Пошук постачальників й спілкування з ними при укладанні Договорів та при
замовленні товарів
 Підготовка тендерної документації та публікація оголошень про закупівлю
 Підготовка та складання Актів виконаних робіт підприємством у програмному
комплексі АВК, згідно вимог бюджетної Програми «Благоустрій» та Програми
сприяння обороноздатності громади

Освіта 2005-2008 рр.
Донецькій національний університет (заочно) – м. Донецьк.
Факультет: Менеджмент
Спеціальність: Менеджмент організації, менеджер-економіст

Додаткова освіта:
2017 р. Донецькій національний університет ім. В. Стуса – м. Вінниця.
Атестація на вільне володіння державною мовою

2018 р. ТОВ «Інститут економічних досліджень» – м. Київ.
Курс підвищення кваліфікації у сфері здійснення публічних закупівель

Додаткові  Досвідчений користувач ПК: MS Office, Internet, АВК, ТК-ІСС, 1С, IS-Pro –
відомості український аналог 1С, M.e.Doc, PМ «Програма Payments (фіндокументи)»
та ППЗ "Фіндокументи" (Merega)
 Проводив неодноразово допорогові, тендерні закупівлі, запити цінових
пропозицій та переговорні процедури через систему Державних закупівель
Prozorro в якості замовника
 Маю 15 ранг VII категорії посадової особи місцевого самоврядування.

Цілеспрямована людина, яка має різносторонній досвід роботи у бізнесі, в
комунальному підприємстві та у бюджетній сфері Нажаль маю ІІ групу інвалідності

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: