Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Вікторія

Бухгалтер (ФОП)

Возраст: 36 лет
Город: Львов
Возраст:
36 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Вікторія Чопко

Вік : 36
Місто – Львів, Пустомити
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел.пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Червень 2023 року – теперішній час – Бухгалтер (роздрібна торгівля)
Травень 2022 року - Квітень 2023 року - Помічник фінансового директора ТОВ "Лендстар Ейджент Юкрейн"
Червень 2014 року - Грудень 2021року - Економіст - статист, Бухгалтер
ТзОВ "Родинна ковбаска"
Червень 2013 року – Січень 2014 року - Менеджер у сфері надання кредитів
ММК "Україна"

Досвід роботи:
-комплексне ведення обліку ФОП: реєстрація, внесення змін(кведи, адреса реєстрації та ін), закриття ФОП та здача ліквідаційної звітності;
-нарахування та сплата податків;
-нарахування і сплата заробітної плати, відпускних, компенсацій та лікарняних;
-кадровий облік (прийняття, накази, штатний розпис та ін);
-формування та подання об’єднаної звітності та декларацій;
-здійснення банківських операцій в системі Клієнт-банк;
-ведення книги обліку доходів;
-контроль ліміту доходів ФОП;
- комунікації з банками: відкриття/закриття рахунків, замовлення та зняття готівки в банку, зарплатні проекти;
-налаштування й супровід ПРРО;
-контроль касових операцій;
-допомога у виготовленні ЕЦП;
-контроль стану розрахунків з бюджетом в електронному кабінеті платника податків;
-відслідковування змін законодавства щодо оподаткування ФОП;
-проведення, контроль та аналіз відвантажень та повернень, переміщення товарів ;
-проведення інвентаризацій;
-звірка приходів,повернень,каси, залишків, еквайрингу;
-ведення первинної документації;
- звірка взаєморозрахунків з постачальниками;
-аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості;
-укладення та підписання договорів;
-підготовка первинної документації (інвойси, акти виконаних робіт);
- внутрішня звітність та ін.

Освіта
НУ "Львівська політехніка"
Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності, Львов
Вища, з 2006 по 2011

Професі навички
Користувач програм: 1С7.7, 1С УТП, 1УТ, BAS малий бізнес, ERP, ЕДО (Медок, Paperless, Вчасно), ПРРО (Чекбокс, Веб чек), Syrve, Google Sheets, Клієнт-Банк (Приват, Сенс,Моно, Ощад, Пумб), Excel та ін.

Додаткова інформація
Швидко вчусь та засвоюю нову інформацію, вміння працювати з великими обсягами інформації, уважна, цілеспрямована, відповідальна, пунктуальна

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: