Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Анна

Закупівельник

Рассматривает должности: Закупівельник, Менеджер з закупівель, Керівник відділу закупівель, Фахівець з закупівель, Категорійний менеджер з закупівель, Заступник керівника відділу закупівель
Возраст: 33 года
Город проживания: Горишние Плавни
Готов работать: Днепр, Ивано-Франковск, Киев, Кременчуг, Львов, Полтава, Тернополь, Удаленно, Ужгород, Хмельницкий
Рассматривает должности:
Закупівельник, Менеджер з закупівель, Керівник відділу закупівель, Фахівець з закупівель, Категорійний менеджер з закупівель, Заступник керівника відділу закупівель
Возраст:
33 года
Город проживания:
Горишние Плавни
Готов работать:
Днепр, Ивано-Франковск, Киев, Кременчуг, Львов, Полтава, Тернополь, Удаленно, Ужгород, Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Гнна Мельникова/Наnna_Melnikova

Головний фахівець із закупівель/Chief procurement officer

Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»);
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Telegram: @Anna_Melnikovaaa
LinkedIn:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
на-мельникова-81331539a
Дата народження: 18 квітня 1992 р.
Вік: 33 роки
Сімейний стан: незаміжня, дітей немає

Про себе
Останні 10 років працюю у сфері закупівель. Галузь трансформується, і я щаслива бути частиною
позитивних змін. Я намагаюся бути найкращою у своїй справі та ставити перед собою складні
завдання, які мене розвивають та ведуть до нових професійних вершин. Мені комфортно працювати
як з новачками, так і з професіоналами, з якими я можу поділитися своїм досвідом та продовжити
підвищувати свої навички та кваліфікацію. Я швидко навчаєма та орієнтована на результат людина.
Командний гравець з аналітичним мисленням та широким кругозіром.

Професійні та інші навички

 Проведення оптимізації та консолідація закупівель;
 Аналіз ринку товарів та послуг;
 Аналіз постачальників;
 Створення вимог та специфікацій;
 Проведення закупівельних активностей з придбання послуг та ТМЦ відповідно до положень
та процедур, затверджених політикою компанії;
 Забезпечення прозорої комунікації між усіма учасниками процесу закупівлі;
 Ведення переговорів з постачальниками з метою покращення чинних умов;
 Аналіз вартості товарів та послуг (аналізу комерційних пропозицій, кошторисних розрахунків
(калькуляцій) щодо відбору постачальників;
 Контроль за дотриманням договірних відносин;
 Контроль виконаних робіт/послуг підрядними організаціями відповідно до умов договору та
проекту робіт;
 Робота з бюджетом за категоріями ТМЦ та Послуг;
 Управління категоріями закупівель;
 Розробка та імплементація категорійних стратегій;
 Підготовка та надання інформації, документації та звітності керівництву;
 Вміння працювати з програмами MS Office: Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet
Explorer, 1С, Bizagi, кошторисний комплекс IVK;
 Робота з електронним торговим майданчиком APS SMART;
 Робота з великим обсягом інформації, систематизація та розставляння пріоритетів.

Мови

English – Pre-intermediate (А2), Pre-intermediate high (A2+) – розпочато.
Досвід роботи

Липень 2015р. – Серпень 2022р.
Портфель Mining

Жовтень 2023р. – Теперішній час

Портфель Recycling Solutions
липень 2015 – липень 2016 – стажер тендерного відділу ПрАТ «ВЕСКО»
липень 2016 – вересня 2019 – фахівець тендерного відділу ПрАТ «ВЕСКО»
вересня 2019 – серпень 2022– менеджер тендерного відділу ПрАТ «ВЕСКО», перебувала у кадровому
резерві на посаду керівника тендерного відділу.
жовтень 2023 – теперішній час – головний фахівець із закупівель ТОВ "РЕСАЙКЛІНГ
СОЛЮШИНС", маю у підпорядкуванні стажера з документообігу.
Обов'язки:
 Аналіз ринку товарів та послуг;  Переговори;
 Аналіз постачальників;  Аналіз процесу закупівель;
 Створення вимог та специфікацій;  Формування внутрішньої звітності
 Робота з бюджетуванням за  Створення та імплементація (реалізація) категорійних
категоріями ТМЦ та Послуг; стратегій;
 Проведення конкурентних тендерних  Проведення повного циклу закупівлі (від заявки та
процедур; перевірки залишків до поставки товару)
 Огляд об'єктів, прийом робіт та послуг  Взаємодія з функціональними дирекціями (внутрішній
на відповідність актів виконаних робіт; замовник) з питань, що стосуються походження
 Складання та погодження контрактів, замовлення та технічного завдання для оформлення,
контроль за виконанням умов розміщення замовлення у постачальників або
договірної документації проведення конкурсних заходів.

Освіта

2011 – 2017 – Донбаська Національна Академія Будівництва та Архітектури (ДонНАБА), будівельний
факультет, спеціальність Промислове та Громадянське Будівництво, магістр.
Додаткова освіта (тренінги):

Категорійний менеджмент (2018р.)
Фінансова грамотність (2018р.)
Ефективне керування постачальниками (2018р.)
Переговорні навички (2018р.)
Тренінг із внутрішніх комунікацій (2019р.)
Категорійний менеджмент у постачанні виробництва (Розробка категорійної
сратегії) (2019р.)
Управління Постачальниками (2020р.)
Категорійний менеджмент. Управління змінами. (2021р.)
Управління контрактами та ціноутворення. (2021р.)

Управління проектами (2019р.)
Фінансові інструменти у закупівельній діяльності (2021р.)

Розвиток менеджерських навичок (2021р.)

Управління постачальниками (2024р.)
Майстерність перемовин (2025р.)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: