Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Slava

Unity Game Developer

Возраст: 20 лет
Город: Киев
Возраст:
20 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Contact
Phone 📞 Telegram Vyacheslav Mora
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») @Castro0101
Unity Game Developer
Email ✉️ Address 📍
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Ukraine, Kyiv
SUMMARY
LinkedIn Git Passionate self-taught Unity Developer with 1.5 years of experience focusing on scalable
architecture and game mechanics. I am looking for a stable company with a friendly,
Profile Profile
collaborative environment. I value clean code, teamwork, and a healthy work-life balance,
and I am eager to contribute to high-quality projects while growing alongside a

Education professional team.

2022 - 2026 Bachelor Degree KEY PROJECTS
NUFT (Computer Science)
Sushi Idle Bar – Restaurant ManagementStack: Unity 2022.3, Zenject, UniTask, DOTween,

Skills
Odin A complex idle strategy game with a focus on architecture.

Designed a scalable MVC/MVVM architecture.
C# & .NET :
Created an autonomous AI workflow using NavMeshAgent and UniTask.
OOP, SOLID, Async/Await, Coroutines,
Generics, Delegates, Events.
Developed an event-driven economy system with passive income and
Unity Engine: data-driven progression (4 upgrade types).

ScriptableObjects, Physics, Utilized Object Pooling and spatial point systems for optimization.
NavMesh AI, UI (Canvas)

Mobile/ PC Development

Tools & Libraries: Ballon POP – Casual GameStack: Unity 2022.3, C#, DOTween Polished casual game
Git, UniTask, developed for a technical assessment.

DOTween, Zenject, Developed a progression system with star ratings, economy,
Odin Inspector, Rider. and PlayerPrefs persistence.

Architecture: Developed a progression system with star ratings, economy,
MVC, MVP, MVVM, DI. and PlayerPrefs persistence.
Singleton , Command ,
State Machine, Event Bus, Created an abstract base architecture managing 12

Object Pooling. different screen types.

Genre Expertise
Mobile Games 3D Platformer Mobile – Stack: Unity 2022.3, C#, Mobile Input A mobile platformer
focusing on controls and physics.
Idle & Tycoon

Platformers (2D/3D) Implemented a dual-touch control system (split-screen
joystick & camera).
Roguelikes
Tower Defense Created a Physics-based character controller with raycast

Card Battlers ground detection.

Language Developed a dual-camera system (FPS/TPS) with wall
penetration detection.
English - B1
Built an Event-driven architecture for checkpoint queues
Ukranian - C2
and moving platforms.
Russian - C2

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: