Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Ірина

Менеджер по персоналу

Вид занятости:
полная
Возраст:
41 год
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник департаменту персоналу

с 04.2016 по наст. время (9 лет 4 месяца)
Виробнича компанія, Львів (Виробництво / Автомобільна галузь)

Управління департаментом персоналу; розробка організаційної структури відділу.
Організація та контроль за ходом виконання планів, проектів, програм, які стосуються діяльності департаменту персоналу.
Складання річного плану по підбору персоналу; визначення поточних потреб підприємства в тих або інших фахівцях.
Складання бюджету.
Визначення потреби в навчанні персоналу; організація проведення спеціалізованих тренінгів і семінарів.
Впровадження програм адаптації для співробітників компанії.
Розробка та впровадження системи оцінювання працівників.
Розробка систем матеріальної та нематеріальної мотивації для різних категорій співробітників з метою утримання персоналу та збільшення рівня задоволеності.
Розробка та впровадження соціальних програм.
Моніторинг ринку праці.
Організація і проведення корпоративних заходів.
Формування корпоративної культури та внутрішнього PR.
Дослідження морально-психологічного клімату в колективі.
Підтримка і супровід всіх організаційних змін.

Начальник відділу кадрів

с 04.2012 по 06.2015 (3 года 2 месяца)
Bosch, Краковець (Виробництво)

-Забезпечення підприємства працівниками потрібних професій .
-Здійснення своєчасного оформлення приймання, переведення і звільнення працівників згідно з трудовим законодавством і наказами керівника підприємства, облік особового складу, виготовлення довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працюючих, про дохід працівників, збереження і заповнення трудових книжок та ведення встановленої документації з кадрів; внесення та реєстрація необхідних змін до Колективного договору та Правил внутрішнього трудового розпорядку; складання посадових інструкцій.
-Проведення аналізу причини плинності, прогулів та інших порушень трудової дисципліни.
-Організація табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.
-Складання та подання звітності: статистичні звіти з праці та обліку особового складу; звіти до Центру зайнятості (3-ПН, 5-ПН, 1-ТМ, подання документів по дотації, звіти про вивільнення працівників); підготовка та подання документів для отримання дозволів на працю для іноземців; звітність по ЄСВ до Пенсійного Фонду; звітність до ФССзТВП; звітність в податкову (1ДФ); складання внутрішньої звітності.
-Нарахування та виплата заробітної плати (перехід нарахування зарплати із формату MS Excel в 1С 8 версії).
-Проведення щорічної оцінки персоналу.
-Визначення компетенцій працівників.
-Планування навчання працівників.
-Мотивація працівників.

HR менеджер (начальник відділу кадрів)

с 04.2007 по 04.2012 (5 лет)
"Ambiente-Furniture Ukraine", Danish company, Жовтанці ( 25 км від Львову) (виробництво (310 працівників))

- Пошук нових співробітників, проведення відбіркових інтерв'ю з кандидатами на вакантні посади.
- Введення в посаду та супровід нових співробітників компанії.
- Подання документів на виготовлення зарплатних карток; їх видача.

- Отримання дозволів на працевлаштування співробітників підприємства, які є іноземними громадянами та інших документів, необхідних для роботи.

- Організація кадрового обліку та ведення кадрової документації підприємства (накази, інструкції, положення, трудові договори по прийому, переводу, звільненню працівників) згідно вимог чинного законодавства.
- Формування та ведення особових справ працівників.
- Заповнення, ведення та зберігання трудових книжок, облік трудового стажу.
- Видача довідок про трудову діяльність та довідки про доходи співробітників підприємства.
- Підготовка документів, необхідних для отримання соціальних пільг, призначення пенсій, допомоги та виплат працівникам та їх сім’ям, подання їх до органів соціального забезпечення.
- Контроль за виконання керівниками підрозділів постанов, наказів та розпоряджень з питань роботи з кадрами.
- Організація процесу ведення табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток.
- Приймаю, контролюю правильність оформлення листків про тимчасову непрацездатність, довідок з догляду за хворими та інших документів, що підтверджують право на відсутність працівника на роботі, готую їх до лічильної обробки, а також для складання встановленої бухгалтерської звітності.
- Приймаю і контролюю правильність оформлення заяв на відпустки та інших документів, які надають право на відсутність працівника на роботі і виплати йому компенсацій.
- Оформляю накази про відрядження працівників.

- Здійснюю нарахування та виплату заробітних плат працівникам підприємства в 1С 8 версії.
- Здійснюю нарахування та перерахування страхових внесків у державні соціальні фонди, інших виплат та платежів.

- Моніторинг ринку праці.

- Подання відповідних звітів у статистику, пенсійний фонд, центр зайнятості та соцстрах.
- Оформлення звітів і статистик відповідно до вимог внутрішньої звітності.

- Організація корпоративних заходів
- Замовлення канцтоварів
- Виготовлення візиток
- Бронювання готелей/ресторанів/квитків
- Контроль за постачанням обідів для працівників
- Забезпечення доїзду працівників на роботу та додому
- Переклад нарад/зборів з/на українську, англійську

Образование

НУ "Львівська політехніка"

Прикладна лінгвістика, Львів
Высшее, с 2001 по 2006 (5 лет 3 месяца)

2001 - 2006р.р.:Навчання у НУ “Львівська політехніка”. Отримала диплом магістра за напрямом “Філологія”, спеціальністю “Прикладна лінгвістика” та здобула кваліфікацію професіонала в галузі перекладу (англійська та німецька мови) та комп’ютерної обробки мовної інформації.
2004р.: Навчання у коледжі Великобританії “Lichfield and Tamworth College” (отримала сертифікат Certificate in Adult Literacy)

Знания и навыки

  • Користувач ПК

Знание языков

  • Английский — продвинутый
  • Немецкий — начинающий

Дополнительная информация

Знання трудового законодавства України.
Навички ведення кадрового обліку.
Навички управління персоналом у компанії з чисельністю понад 3 000 працівників.
Високий рівень комунікативних навичок, активна життєва позиція, орієнтація на результат, вміння передавати свої знання, ініціативність, наполегливість, ретельність, пунктуальність.
Здатність швидко навчатись.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: