- PRO
Ірина
Менеджер по персоналу
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 41 год
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/163850/
Опыт работы
Керівник департаменту персоналу
с 04.2016 по наст. время
(9 лет 4 месяца)
Виробнича компанія, Львів (Виробництво / Автомобільна галузь)
Управління департаментом персоналу; розробка організаційної структури відділу.
Організація та контроль за ходом виконання планів, проектів, програм, які стосуються діяльності департаменту персоналу.
Складання річного плану по підбору персоналу; визначення поточних потреб підприємства в тих або інших фахівцях.
Складання бюджету.
Визначення потреби в навчанні персоналу; організація проведення спеціалізованих тренінгів і семінарів.
Впровадження програм адаптації для співробітників компанії.
Розробка та впровадження системи оцінювання працівників.
Розробка систем матеріальної та нематеріальної мотивації для різних категорій співробітників з метою утримання персоналу та збільшення рівня задоволеності.
Розробка та впровадження соціальних програм.
Моніторинг ринку праці.
Організація і проведення корпоративних заходів.
Формування корпоративної культури та внутрішнього PR.
Дослідження морально-психологічного клімату в колективі.
Підтримка і супровід всіх організаційних змін.
Начальник відділу кадрів
с 04.2012 по 06.2015
(3 года 2 месяца)
Bosch, Краковець (Виробництво)
-Забезпечення підприємства працівниками потрібних професій .
-Здійснення своєчасного оформлення приймання, переведення і звільнення працівників згідно з трудовим законодавством і наказами керівника підприємства, облік особового складу, виготовлення довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працюючих, про дохід працівників, збереження і заповнення трудових книжок та ведення встановленої документації з кадрів; внесення та реєстрація необхідних змін до Колективного договору та Правил внутрішнього трудового розпорядку; складання посадових інструкцій.
-Проведення аналізу причини плинності, прогулів та інших порушень трудової дисципліни.
-Організація табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.
-Складання та подання звітності: статистичні звіти з праці та обліку особового складу; звіти до Центру зайнятості (3-ПН, 5-ПН, 1-ТМ, подання документів по дотації, звіти про вивільнення працівників); підготовка та подання документів для отримання дозволів на працю для іноземців; звітність по ЄСВ до Пенсійного Фонду; звітність до ФССзТВП; звітність в податкову (1ДФ); складання внутрішньої звітності.
-Нарахування та виплата заробітної плати (перехід нарахування зарплати із формату MS Excel в 1С 8 версії).
-Проведення щорічної оцінки персоналу.
-Визначення компетенцій працівників.
-Планування навчання працівників.
-Мотивація працівників.
HR менеджер (начальник відділу кадрів)
с 04.2007 по 04.2012
(5 лет)
"Ambiente-Furniture Ukraine", Danish company, Жовтанці ( 25 км від Львову) (виробництво (310 працівників))
- Пошук нових співробітників, проведення відбіркових інтерв'ю з кандидатами на вакантні посади.
- Введення в посаду та супровід нових співробітників компанії.
- Подання документів на виготовлення зарплатних карток; їх видача.
- Отримання дозволів на працевлаштування співробітників підприємства, які є іноземними громадянами та інших документів, необхідних для роботи.
- Організація кадрового обліку та ведення кадрової документації підприємства (накази, інструкції, положення, трудові договори по прийому, переводу, звільненню працівників) згідно вимог чинного законодавства.
- Формування та ведення особових справ працівників.
- Заповнення, ведення та зберігання трудових книжок, облік трудового стажу.
- Видача довідок про трудову діяльність та довідки про доходи співробітників підприємства.
- Підготовка документів, необхідних для отримання соціальних пільг, призначення пенсій, допомоги та виплат працівникам та їх сім’ям, подання їх до органів соціального забезпечення.
- Контроль за виконання керівниками підрозділів постанов, наказів та розпоряджень з питань роботи з кадрами.
- Організація процесу ведення табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток.
- Приймаю, контролюю правильність оформлення листків про тимчасову непрацездатність, довідок з догляду за хворими та інших документів, що підтверджують право на відсутність працівника на роботі, готую їх до лічильної обробки, а також для складання встановленої бухгалтерської звітності.
- Приймаю і контролюю правильність оформлення заяв на відпустки та інших документів, які надають право на відсутність працівника на роботі і виплати йому компенсацій.
- Оформляю накази про відрядження працівників.
- Здійснюю нарахування та виплату заробітних плат працівникам підприємства в 1С 8 версії.
- Здійснюю нарахування та перерахування страхових внесків у державні соціальні фонди, інших виплат та платежів.
- Моніторинг ринку праці.
- Подання відповідних звітів у статистику, пенсійний фонд, центр зайнятості та соцстрах.
- Оформлення звітів і статистик відповідно до вимог внутрішньої звітності.
- Організація корпоративних заходів
- Замовлення канцтоварів
- Виготовлення візиток
- Бронювання готелей/ресторанів/квитків
- Контроль за постачанням обідів для працівників
- Забезпечення доїзду працівників на роботу та додому
- Переклад нарад/зборів з/на українську, англійську
Образование
НУ "Львівська політехніка"
Прикладна лінгвістика, Львів
Высшее, с 2001 по 2006 (5 лет 3 месяца)
2001 - 2006р.р.:Навчання у НУ “Львівська політехніка”. Отримала диплом магістра за напрямом “Філологія”, спеціальністю “Прикладна лінгвістика” та здобула кваліфікацію професіонала в галузі перекладу (англійська та німецька мови) та комп’ютерної обробки мовної інформації.
2004р.: Навчання у коледжі Великобританії “Lichfield and Tamworth College” (отримала сертифікат Certificate in Adult Literacy)
Знания и навыки
- Користувач ПК
- 1С
Знание языков
- Английский — продвинутый
- Немецкий — начинающий
Дополнительная информация
Знання трудового законодавства України.
Навички ведення кадрового обліку.
Навички управління персоналом у компанії з чисельністю понад 3 000 працівників.
Високий рівень комунікативних навичок, активна життєва позиція, орієнтація на результат, вміння передавати свої знання, ініціативність, наполегливість, ретельність, пунктуальність.
Здатність швидко навчатись.
Другие резюме этого кандидата
Похожие кандидаты
-
Рекрутер
30000 грн, Львов, Ивано-Франковск , еще 4 города -
Інспектор відділу кадрів
Львов -
HR-менеджер
Львов -
Інспектор відділу кадрів
Львов -
Рекрутер
25000 грн, Львов -
Рекрутер
Львов