- Файл
Сергій
Менеджер з закупівель
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/16488793/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Cнігир Сергій Вікторович
Менеджер з постачання
Особисті дані:
Вік: 36 років (20.03.1989 р.)
Місто: Київ
Контактний тел.: [
Ел. адреса :[
Освіта:
2011-2012
Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана
Ступінь: Магістр
Спеціальність: «Облік та Аудит»
2004-2010
Ірпінський економічний коледж
Ступінь: Бакалавр
Спеціальність: «Облік та Аудит»
Професійний досвід
Посада- менеджер з постачання
ТОВ «Будівельна Індустрія «КАНТРІІНВЕСТБУД»
10.2024 по теперішній час
ТОВ «КЕС-УА Холдинг»
06.2024- 09.2024
ТОВ «БРК Термотехнолоджі», входить в БРК-ХОЛДИНГ ГРУП (будівельно-монтажна
компанія)
06.2018- 08.2021
ТОВ «БК Центрбуд» (будівельно-монтажна компанія)
10.2017- 06.2018
ТОВ «Технологія сучасного розвитку» (будівельно-монтажна компанія)
02.2016- 07.2016
Обов’язки:
-планування, організація закупівель будівельних матеріалів, обладнання, інструментів
відповідно до потреб проєктів;
-забезпечення своєчасного постачання матеріалів на об'єкти з урахуванням графіку
будівництва та логістики;
-контроль якості отриманих товарів та відповідності технічній документації;
-ведення обліку складських запасів, оптимізація складських залишків;
-співпраця з відділом проєктування, виконробами та підрядниками щодо специфікацій
матеріалів;
-ефективне управління документообігом: рахунки, накладні, акти прийому-передачі,
сертифікати якості;
- аналіз ринку постачальників та ринку товарів, моніторинг цін;
- пошук та залучення нових постачальників, ведення переговорів, укладення договорів та
слідкування за дотриманням договірних угод;
- погодження цін із замовником;
- складання графіків постачання та визначення потреб в матеріалах на поточний момент і на
майбутні періоди;
- ведення внутрішньої документації;
- аналіз кредиторської, дебіторської заборгованостей.
Посада- керівник проєктів
ТОВ «БРК-Холдинг груп»
08.2021- 05.2024
-ведення переговорів з генпроектувальником, генпідрядником, з суміжними підрядними
організаціями та постачальниками;
-управління будівельними проєктами: проведення нарад, погодження технічних рішень;
-розробка і контроль виконання графіків будівельного проєкту. а саме: монтажних робіт,
видачі робочої документації, фінансування проєкту та поставки матеріалів;
-комунікація з замовниками та інвесторами;
-узгодження дозвільних документів, ТУ, актів виконаних робіт;
-підготовка звітності для керівництва чи замовника.
Посада- директор з маркетингу
ТОВ «Сервіс –ТИП-5»(виготовлення та реалізація труб)
04.2013- 04.2015
Обов’язки:
- дослідження ринку, аналітика продажів, прогнозування;
-проведення комерційних переговорів з клієнтами (реалізація товару та постачання
матеріалів);
-заключення договорів;
-розробка та впровадження тривалих і короткострокових маркетингових планів;
-розробка нових видів продукції, оптимізація асортименту;
-проведення категоризації і виявлення пріоритетних груп потенційних клієнтів для розробки
заходів, що сприяють розширенню ринку продажів;
-стимулювання продажів (через систему знижок, заохочень, якість, дизайн, іміджева
політика);
аналіз ефективності проведення маркетингових заходів, внесення корективів
у маркетингові заходи;
-планування і розміщення реклами по різних каналах комунікації;
-організація участі компанії у виставках.
Посада- менеджер з продажу
ТОВ «ВІЗАРД» (виготовлення та реалізація труб)
04.2012- 04.2013
ВАТ «ЗСТЗ» (виготовлення та реалізація труб)
04.2008 - 04.2012
Обов’язки:
- забезпечення зростання обсягу продажу та розширення ринку збуту;
- планування роботи відділу продажу, контроль за виконанням планів;
- підготовка звіту по обсягу продажів;
- контроль дебіторської заборгованості;
- проведення комерційних переговорів із клієнтами, заключення договорів;
- приваблення потенційних клієнтів;
- розширення бази даних клієнтів;
- приймання та обробка замовлень.
Посада-бухгалтер ТМЦ
ВАТ «ЗСТЗ»
06.2007- 07.2008.
Обов’язки:
-ведення обліку основних засобів , необоротних активів, МШП, матеріалів;
- забезпечення повного та достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих
до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку;
- приймав участь у проведенні інвентаризації основних засобів, необоротних активів, МШП,
матеріалів, оформлення матеріалів, пов'язаних з нестачею та відшкодуванням витрат від
нестачі, крадіжки, інших непродуктивних витрат;
- проводив підготовку та оформлення актів до списання основних засобів, необоротних
активів, МШП, матеріалів які стали непридатними для використання;
- готував проєкти договорів про повну матеріальну індивідуальну.
Посада-провідний спеціаліст відділу договорів
«ОРАНТА» (страхова компанія)
05.2010 - 04.2011
Обов’язки:
- Перевірка правильності складання договорів та внесення їх в базу даних.
Вміння та навички:
Володіння мовами: російська, українська – вільна, англійська – базова.
Володіння ПК: впевнений користувач Microsoft Office Word, Exel, Internet, 1с 7, 8.3.
Водійські права: категорії В.
Наявність автомобіля: є.
Особисті якості: відповідальний, чесний, комунікабельний, організований та
вмотивований, маю активну життєву позицію, вмію ставити та досягати поставлені цілі,
багатозадачний та стресостійкий.
Другие резюме этого кандидата
Похожие кандидаты
-
Менеджер по продажам, закупкам
20000 грн, Киев, Днепр, Запорожье -
Фахівець з закупівель
Киев -
Закупівельник
Киев -
Менеджер з закупівель
Киев, Одесса -
Media buying specialist
Киев, Одесса, Удаленно -
Офіцер служби закупівель
50000 грн, Киев, Днепр , еще 3 города