Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Максим

Graphic Programmer, Render Developer

Вид занятости: полная, неполная
Возраст: 24 года
Город проживания: Запорожье
Готов работать: Киев
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
24 года
Город проживания:
Запорожье
Готов работать:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Fullstack-розробник

с 01.2020 по 03.2022 (2 года 3 месяца)
DevIT (IT)

Образование

ЗНУ

Математичний, Запоріжжя
Неоконченное высшее, с 1945 по 1950 (5 лет)

Знания и навыки

  • GLSL
  • Performance optimization
  • Realtime Render
  • Game Physics
  • Shaders
  • Blender
  • GI / AO Redner
  • ThreeJS
  • JavaScript
  • Render Pipeline
  • BRDF / BSDF
  • GPGPU
  • Web Workers
  • WebGL / WebGL2
  • GLTF
  • Deferred / Forward Rendering
  • Проблемно-орієнтоване мислення
  • Застосування штучного інтелекту
  • Терплячість
  • Командна робота

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Протягом останніх років займався фрілансом у сфері комп'ютерної графіки, а також розробкою власних ігрових проєктів. Але основною моєю метою є створення високоефективних рендеринг-систем для веб-платформ та малопотужних ПК. Я прагну забезпечити якість зображення, яка не просто конкурує, а перевершує очікування від веб-середовища.

Інформацію про проєкти можу надати за запитом. Також готовий відповісти на будь-які технічні питання або питання про себе.


Бібліотеки та API:
- WebGL1/2, ThreeJS, AmmoJS та інші.

Рендеринг:
- Робота з конвеєрами Forward та Deferred Rendering.
- Розуміння Render Pipeline.
- Написання Custom Render.
- Написання власної системи освітлення GI / AO.

Оптимізація та Шейдери:
- Глибоке володіння GPGPU (GLSL Texture Computing)
- Оптимізація Multiple Render Targets (MRT)
- Застосування Occlusion Culling та оптимізація батчингу (Draw Calls)
- Використання профайлерів (Spector.js, GPU profiling)
- Керування VRAM: розуміння лімітів пам'яті.

Фізика Матеріалів:
- Активне використання Physically Based Rendering (PBR) та BRDF / BSDF моделей для реалістичного освітлення.
- Досвід застосування PBR Texture Compression.

JavaScript:
- Web Workers, State Manager.


Бажана Роль: Шукаю позицію, яка дозволить мені займатися інноваціями та генерацією ідей. Готовий ділитися досвідом, а не тільки программувати.
Розширений Креативний Внесок: Активно цікавлюся геймдизайном та аудіодизайном.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам