Ольга
Менеджер по роботі з клієнтами, 18 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 39 лет
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1655137/
Опыт работы
Менеджер з надання інформації
с 06.2023 по наст. время
(1 год 3 месяца)
ТОВ "ВІЕФ КОНСАЛТІНГ СЕРВІСИЗ" (Візовий сервісний цент), Львів (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Менеджер з продажу (телефонний продаж)
с 01.2014 по 06.2014
(5 месяцев)
Brillion Club, Львів (інформаційне забезпечення)
Телефонний продаж:
- представлення;
- опис компанії;
- презентація послуг і цінова політика
- заключення угоди.
Оформлено біля 40 угод з партнерами, перехід на рівень інструктора для персоналу.
Менеджер зовнішньоекономічної діяльності
с 10.2013 по 11.2013
(1 месяц)
TransWorks (Працевлаштування закордоном)
Консультування клієнтів в сфері працевлаштування закордоном:
- надання інформації по відкритим вакансіям у всіх куточках ЄС та країн Скандинавії;
- озвучення цінової політики компанії;
- пояснення переваг і недоліків роботи за кордоном;
- ознайомлення з порядком і схемою виїзду клієнтів за кордон на роботу.
Оператор-касир, замісник старшого касира
с 11.2007 по 09.2013
(5 лет 10 месяцев)
ДП"Оріфлейм Косметікс Україна" (Роздрібна торгівля)
Основні обов’язки:
-проведення прихідних і розхідних документів згідно з видом операцій (ведення платіжної документації, видача готівки по чеку, внесення готівки, контроль залишків на рахунках, оплата по терміналах ПриватБанк і Райффайзен Банк Аваль;
-збір інкасаційної сумки,заповнення прихідних і видаткових касових ордерів
-операційне обслуговування клієнтів;
-надання консультації щодо оформлення і оплати замовлень;
-виконання планової щотижневої звітності та ін.
-в процесі прийняття грошових коштів здійснення їх придатності до банкнот національної та іноземної валюти, а також в разі виявлення їх не придатними здійснювати вилучення у встановленому порядку;
-обробка і формування прийнятих грошових коштів згідно вимог нормативних актів НБУ;
-проведення ідентифікації особи (клієнта СЦ), яка здійснює оплату;
- вести чіткий і якісний підрахунок і звірку документів.
Образование
Львівська Комерційна Академія
Міжнародні економічні відносини, Львів
Высшее, с 2002 по 2007 (4 года 9 месяцев)
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Користувач ПК
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- Windows
- Операційні системи
- IS-Card
- Norton Commander
Знание языков
Английский — выше среднего
Дополнительная информация
Професійні якості:Відповідальна, пунктуальна, комунікабельна, старанна, цілеспрямована, маю високу працездатність та наполегливе бажання працювати і навчатись новому. Швидко навчаюсь та адаптуюсь у новому колективі.
Другие резюме этого кандидата
20 000 грн
Львов
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Касир, ПП "ЮСН", 3 года 1 месяц
Похожие кандидаты
-
RKAM, Regional Key Account Manager, менеджер по роботі з ключовими клієнтами
Львов -
Менеджер по роботі з клієнтами, HR-manager, адміністратор
40000 грн, Львов -
Менеджер по роботі з клієнтами, з продажів
20000 грн, Львов -
Менеджер по роботі з клієнтами
Львов -
Менеджер по роботі з клієнтами
Львов -
Менеджер по роботі з клієнтами
Львов