Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Катерина

Support manager, 25 000 грн

Рассматривает должности: Support manager, Спеціаліст з навчання персоналу, Оператор з прийому замовлень, Менеджер чата, Менеджер із замовлень
Вид занятости: полная, неполная
Возраст: 27 лет
Город проживания: Днепр
Готов работать: Удаленно
Рассматривает должности:
Support manager, Спеціаліст з навчання персоналу, Оператор з прийому замовлень, Менеджер чата, Менеджер із замовлень
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
27 лет
Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Спеціаліст з навчання персоналу

с 03.2022 по 11.2022 (9 месяцев)
Facebook, Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)

ГОЛОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ:

- Онбординг (навчання) співробітників на позицію Facebook Support Manager;
- Співпраця з керівниками для покращення системи навчання співробітників;
- Організація та еффективне введення співробітника в роботу;
- Пріорітезація задач між своєю роботою та навчанням співробітника;
- Презентаційна подача інформації для новачків;
- Систематизація та планування роботи/навчання та дотримання дедлайнів;
- Робота з платіжними та бізнес-платформами: PayPal, Facebook Business Accounts;
- Робота з корпоративними інструментами: Excel, Slack, TeamViewer;
- Обробка та супровід поточних заявок у корпоративному чаті Slack;
- Консультування співробітників щодо відповідності платіжних даних та їх прив’язки до акаунтів;
- Підтримка співробітників з питань роботи з акаунтами.


ДОСЯГНЕННЯ:
- Покращила навчальні матеріали: інструкції, тексти, презентації.
- Запропонувала нові схеми щодо покращення автоматизації робочих процесів компанії.

Support manager

с 12.2021 по 03.2022 (4 месяца)
Facebook, Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)

ГОЛОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ:

- Досвід роботи з платіжними та бізнес-платформами: PayPal, Facebook Business Accounts;
- Робота з корпоративними інструментами: Excel, Slack, TeamViewer;
- Обробка та супровід поточних заявок у корпоративному чаті Slack;
- Прив’язка платіжних карток до відповідних акаунтів на підставі запитів співробітників;
- Пріоритезація заявок відповідно до рівня терміновості та бізнес-потреб;
- Коректне ведення та оформлення даних по картках у Excel;
- Систематизація та планування роботи/навчання та дотримання дедлайнів.
- Самостійне прийняття рішень щодо прив’язки платіжних карток з коректними балансами;
- Консультування співробітників щодо відповідності платіжних даних та їх прив’язки до акаунтів;
- Відповідальність за облік банківських карток і їх своєчасне внесення до системи;
- Підтримка співробітників з питань роботи з акаунтами;
- Навчання (Онбординг) співробітників на позицію Facebook Support Manager.

Менеджер з підтримки клієнтів

с 01.2018 по 10.2019 (1 год 10 месяцев)
Интертелеком, интернет-провайдер, Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)

ГОЛОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ:

- Виявлення потреб клієнтів;
- Прийом вхідних повідомлень та оформлення замовлень;
- Обробка поточних повідомлень клієнтів з соц.мереж;
- Консультація клієнтів по послугам компанії в онлайн-чаті або по телефону;
- Допомога у вирішенні запитань;
- Робота з запереченнями;
- Внесення інформації за зверненнями абонентів у базу даних.

Образование

"НМетАУ" - Національна металургійна академія України

Облік та оподаткування, Дніпро
Высшее, с 2018 по 2020 (2 года)

Магістр з відзнакою

"НМетАУ" - Національна металургійна академія України

Облік і оподаткування, Дніпро
Высшее, с 2016 по 2018 (2 года)

Бакалаврат

"ДТЕК" - Дніпропетровський технолого-економічний коледж

Бухгалтерський облік, Дніпро
Среднее специальное, с 2012 по 2016 (4 года)

Знания и навыки

  • Перфекціонізм
  • Користувач ПК
  • 1С УТП
  • IikoOffice
  • Клієнт-Банк
  • MS Excel
  • MS Word
  • 1С:Бухгалтерія
  • Ведення документації
  • Здатність до навчання
  • Старанність
  • Уміння аналізувати
  • 3D-візуалізація
  • Архітектурна візуалізація
  • Візуальний дизайн
  • Slack

Знание языков

  • Английский — начинающий
  • Украинский — средний

Дополнительная информация

Зосереджена на порядку та системності в роботі.
Отримую задоволення від організації процесів і побудови зрозумілих, логічних систем, які дозволяють глибше занурюватися в суть задач.
Постійно прагну вдосконалювати або створювати власні робочі підходи, що роблять процеси простими, ефективними та прозорими.
Створюю структуровані презентації та матеріали для швидкого й комфортного входу нових співробітників у роботу.
Маю високий рівень стресостійкості та терпіння у навчанні людей, готова детально пояснювати процеси до повного розуміння.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: