Катерина
Support manager, 25 000 грн
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/16572385/
Опыт работы
Спеціаліст з навчання персоналу
с 03.2022 по 11.2022
(9 месяцев)
Facebook, Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)
ГОЛОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
- Онбординг (навчання) співробітників на позицію Facebook Support Manager;
- Співпраця з керівниками для покращення системи навчання співробітників;
- Організація та еффективне введення співробітника в роботу;
- Пріорітезація задач між своєю роботою та навчанням співробітника;
- Презентаційна подача інформації для новачків;
- Систематизація та планування роботи/навчання та дотримання дедлайнів;
- Робота з платіжними та бізнес-платформами: PayPal, Facebook Business Accounts;
- Робота з корпоративними інструментами: Excel, Slack, TeamViewer;
- Обробка та супровід поточних заявок у корпоративному чаті Slack;
- Консультування співробітників щодо відповідності платіжних даних та їх прив’язки до акаунтів;
- Підтримка співробітників з питань роботи з акаунтами.
ДОСЯГНЕННЯ:
- Покращила навчальні матеріали: інструкції, тексти, презентації.
- Запропонувала нові схеми щодо покращення автоматизації робочих процесів компанії.
Support manager
с 12.2021 по 03.2022
(4 месяца)
Facebook, Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)
ГОЛОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
- Досвід роботи з платіжними та бізнес-платформами: PayPal, Facebook Business Accounts;
- Робота з корпоративними інструментами: Excel, Slack, TeamViewer;
- Обробка та супровід поточних заявок у корпоративному чаті Slack;
- Прив’язка платіжних карток до відповідних акаунтів на підставі запитів співробітників;
- Пріоритезація заявок відповідно до рівня терміновості та бізнес-потреб;
- Коректне ведення та оформлення даних по картках у Excel;
- Систематизація та планування роботи/навчання та дотримання дедлайнів.
- Самостійне прийняття рішень щодо прив’язки платіжних карток з коректними балансами;
- Консультування співробітників щодо відповідності платіжних даних та їх прив’язки до акаунтів;
- Відповідальність за облік банківських карток і їх своєчасне внесення до системи;
- Підтримка співробітників з питань роботи з акаунтами;
- Навчання (Онбординг) співробітників на позицію Facebook Support Manager.
Менеджер з підтримки клієнтів
с 01.2018 по 10.2019
(1 год 10 месяцев)
Интертелеком, интернет-провайдер, Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)
ГОЛОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
- Виявлення потреб клієнтів;
- Прийом вхідних повідомлень та оформлення замовлень;
- Обробка поточних повідомлень клієнтів з соц.мереж;
- Консультація клієнтів по послугам компанії в онлайн-чаті або по телефону;
- Допомога у вирішенні запитань;
- Робота з запереченнями;
- Внесення інформації за зверненнями абонентів у базу даних.
Образование
"НМетАУ" - Національна металургійна академія України
Облік та оподаткування, Дніпро
Высшее, с 2018 по 2020 (2 года)
Магістр з відзнакою
"НМетАУ" - Національна металургійна академія України
Облік і оподаткування, Дніпро
Высшее, с 2016 по 2018 (2 года)
Бакалаврат
"ДТЕК" - Дніпропетровський технолого-економічний коледж
Бухгалтерський облік, Дніпро
Среднее специальное, с 2012 по 2016 (4 года)
Знания и навыки
- Перфекціонізм
- Користувач ПК
- 1С УТП
- IikoOffice
- Клієнт-Банк
- MS Excel
- MS Word
- 1С:Бухгалтерія
- Ведення документації
- Здатність до навчання
- Старанність
- Уміння аналізувати
- 3D-візуалізація
- Архітектурна візуалізація
- Візуальний дизайн
- Slack
Знание языков
- Английский — начинающий
- Украинский — средний
Дополнительная информация
Зосереджена на порядку та системності в роботі.
Отримую задоволення від організації процесів і побудови зрозумілих, логічних систем, які дозволяють глибше занурюватися в суть задач.
Постійно прагну вдосконалювати або створювати власні робочі підходи, що роблять процеси простими, ефективними та прозорими.
Створюю структуровані презентації та матеріали для швидкого й комфортного входу нових співробітників у роботу.
Маю високий рівень стресостійкості та терпіння у навчанні людей, готова детально пояснювати процеси до повного розуміння.
Другие резюме этого кандидата
Рассматривает должности: Бухгалтер, Помічник бухгалтера, Бухгалтер з первинної документації, еще 1 должность
25 000 грн
Удаленно
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Помічник бухгалтера, Crispi, 1 год 9 месяцев
- Бухгалтер, Ідеальна Бухгалтерія, 1 год 4 месяца
Похожие кандидаты
-
Менеджер онлайн-підтримки
Удаленно -
Head of customer support
48000 грн, Удаленно -
Customer Support, Account Manager
Удаленно -
Спеціаліст техпідтримки
40000 грн, Удаленно -
Менеджер онлайн-підтримки
20000 грн, Удаленно -
Менеджер служби підтримки
Удаленно, Кропивницкий