Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Iryna

Менеджер з внутрішніх комунікацій, 60 000 грн

Вид занятости: полная
Возраст: 37 лет
Город проживания: Вишневое (Киевская обл.)
Готов работать: Вишневое (Киевская обл.), Киев, Удаленно
Вид занятости:
полная
Возраст:
37 лет
Город проживания:
Вишневое (Киевская обл.)
Готов работать:
Вишневое (Киевская обл.), Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з внутрішніх комунікацій

с 02.2025 по наст. время (11 месяцев)
Національне антикорупційне бюро України (НАБУ), Київ (Державні організації)

Основні напрямки роботи:
- повноцінний запуск LMS-системи на базі Moodle: планування, структуризація контенту, налаштування курсів, категорій, ролей і доступів, інтеграція з брендбуком організації;
- адміністрування Moodle: підтримка користувачів, вирішення технічних питань, створення навчальних програм, тестів, аналітики, розробка дизайну інтерфейсу у фірмовому стилі;
- створення та розвиток навчальних курсів, зокрема з розвитку soft skills для державних службовців, детективів, аналітиків та інших підрозділів;
- реорганізація та запуск внутрішнього порталу організації, його адміністрування, оновлення контенту;
- розробка та реалізація стратегії внутрішніх комунікацій, включно з tone of voice, принципами прозорості, відкритості та довіри;
- планування та реалізація плану внутрішніх комунікацій, з урахуванням цілей організації, інфоподій та пріоритетів керівництва;
- адаптація меседжів керівництва для внутрішньої аудиторії: написання текстів, редагування, візуалізація, етична подача;
- оперативне інформування співробітників про зміни, важливі події, досягнення, ініціативи;
- підготовка та розсилка внутрішніх новин, листів та оголошень (включно з кризовими комунікаціями та зборами допомоги);
- модерація внутрішніх каналів комунікацій (портал, email): тональність, порядок, реакції, фідбек;
- організація внутрішніх подій: zoom-зустрічі з керівництвом та гостями, святкові заходи, вручення нагород, тематичні ініціативи;
- координація дизайну внутрішніх матеріалів: співпраця з дизайнерами щодо афіш, візуалів, банерів, презентацій, сувенірної продукції;
- аналіз ефективності внутрішніх каналів і комунікацій, збір фідбеку, оптимізація підходів до взаємодії з персоналом.

Продакт-менеджер

с 04.2024 по 02.2025 (11 месяцев)
Осстем, ТОВ, Київ (Легка промисловість)

Основні напрямки роботи:
- вивчення портфелю продуктів компанії (обладнання, інструменти, імплантати);
- проведення онлайн- та офлайн-навчань для менеджерів з продажу, участь у тренінгах і семінарах;
- підготовка презентацій для команди та клієнтів, адаптація матеріалів під різні формати;
- проведення демонстрацій обладнання та виробів;
- порівняльний аналіз продукції Osstem з аналогами конкурентів, підготовка внутрішніх оглядів;
- участь у стратегії виводу нових продуктів на ринок: планування, позиціонування, адаптація;
- співпраця з дизайнерами, маркетологами та комунікаційниками при створенні рекламних матеріалів;
- розробка та підтримка маркетингової продукції (брошури, флаєри, відео, соцмережі);
- формування регулярної звітності щодо:
•️ ефективності навчань;
•️ статусу запуску продуктів.
- навчання в головному офісі групи компаній Осстем в Кореї безпосередньо у розробників продукту та у відділі продукт-менеджерів компанії.

Менеджер з навчання персоналу

с 01.2022 по 04.2024 (2 года 4 месяца)
ТОВ "Експансія" (торгова мережа Fozzy), Київ (Роздрібна торгівля)

Основні напрямки роботи:
- підготовка курсів для LMS, їх запуск і впровадження в компанії;
- проведення навчальних тренінгів для персоналу мережі;
- проведення занять з особистісного та кар’єрного розвитку персоналу;
- проведення атестації та контролю якості роботи співробітників торгової мережі по всій Україні;
- підведення підсумків оцінки персоналу та надання висновків щодо підвищення ними кваліфікації;
- розробка нових навчальних програм по стандартах роботи в мережі;
- адміністративне ведення електронної навчальної бібліотеки для персоналу; ведення навчальних сторінок в соціальних мережах на пабліках торгової мережі;
- кураторство відділів з персоналу у філіалах мережі щодо проведення навчання та оцінки персоналу;
- допомога в підборі персоналу у філіалах під час відкриття нових магазинів;
- щотижневий контроль менеджерів з персоналу у філіалах щодо стандартів спілкування з претендентами на посади мережі.

Інспектор прикордонної служби

с 06.2018 по 12.2021 (3 года 7 месяцев)
Державна прикордонна служба України, Київ (Сили оборони)

Основні напрямки роботи - виконання обов’язків по охороні державного кордону України:
•знання та застосування в роботі законодавчих, нормативно-правових актів та міжнародних угод щодо прав та обов’язків громадян, питань охорони державного кордону, пропуску осіб, транспортних засобів та вантажів через кордон, особливостей діяльності в часи пандемії;
•проведення з іноземцями співбесід з метою встановлення причин їх прибуття та перебування в Україні, виявлення дійсної мети прямування, з’ясування законності підстав для в’їзду в Україну;
•перевірка дотримання іноземцями встановлених законодавством правил і строків перебування в Україні відповідно до вимог міжнародних угод та українського законодавcтва;
•перевірки наявності в іноземців необхідних документів для в’їзду в Україну та достатнього фінансового забезпечення на період запланованого перебування;
•перевірка документів на їх дійсність та відсутність підробок, використання баз даних та інформаційних сайтів для виявлення підробок;
•володіння методами оцінки вербальної і невербальної комунікації та використання їх у роботі з метою визначення правдивості вказаної інформації особами, що перетинали кордон;
•володіння зброєю та спецзасобами, вміння застосовувати прийоми з особистої безпеки та застосування сили;
•використання у роботі баз даних та комп’ютерної техніки, призначених для роботи прикордонника.

Підвищення за посадою:
- 6 місяців від курсанта до інспектора прикордонної служби 3-ї категорії;
- 3 місяці до інспектора прикордонної служби 2-ї категорії;
- 6 місяців до інспектора прикордонної служби-майстра (найвища посада сержантського складу).
Крім того, отримання чергових звань за період служби, подяк та грамот.

Фахівець із соціальної роботи

с 01.2017 по 06.2018 (1 год 6 месяцев)
Драбівська районна державна адміністрація, Драбів (Державні організації)

Основні напрямки роботи:
•координування роботи молодшого складу фахівців із соціальної роботи на місцях в районі;
•забезпечення документообігу центру та його взаємодії з органами виконавчої влади, правоохоронними органами, органами виконання покарань;
•надання підлеглим фахівцям методичних консультацій з основних напрямків роботи;
•навчання кандидатів на посаду фахівця із соціальної роботи та проведення для них тренінгових занять за напрямком діяльності;
•організація та проведення інформаційно-просвітницької роботи для населення району з соціально значимих тематик сьогодення;
•організація та проведення культурно-масових заходів для сімей, дітей та молоді району;
•організація та проведення благодійних акцій в районі;
•психологічна підтримка та надання консультацій учасникам АТО і членам їх родин;
•соціальна робота та супровід соціально незахищених родин району - сімей, що опинились в складних життєвих обставинах, внутрішньо переміщених родин, осіб та дітей-сиріт, які позбавлені батьківського піклування, дітей з інвалідністю;
•робота з родинами, що постраждали від домашнього насильства;
•профілактична робота з молоддю, яка засуджена до покарань, не пов'язаних з позбавленням волі;
•робота з особами, які постраждали від торгівлі людьми.

Підвищення від початку роботи через 6 місяців з посади фахівця із соціальної роботи до фахівця із соціальної роботи ІІ категорії.

Секретар

с 01.2017 по 06.2018 (1 год 6 месяцев)
Драбівський районний Центр допомоги учасникам АТО, Драбів (Державні організації)

Основні напрямки роботи:
•організаційне забезпечення діяльності Центру;
•участь в районних та обласних засіданнях Центрів, виступи та доповіді за порядком денним;
•ведення діловодства згідно законодавства України;
•оформлення протоколів засідань Центру, здійснення розсилки та документообігу між органами виконавчої влади та громадськими організаціями;
•зберігання та архівування відповідної документації;
•консультування учасників АТО та членів їх сімей;
•подання запитів та отримання інформації від органів виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо питань, які стосуються учасників АТО.

Психолог-методист

с 10.2011 по 01.2017 (5 лет 4 месяца)
Студентська соціальна служба НТУУ "КПІ ім. І. Сікорського", Київ (Освіта, наука)

Основні напрямки роботи та посадові обов'язки:
•надання психологічних консультацій студентам ВНЗ та членам їх родин;
•здійснення методичної роботи для організації ефективного надання соціальних послуг студентам ВНЗ;
•розробка та опублікування методичних рекомендацій щодо адаптативної роботи зі студентами І курсу з метою їх ефективної соціалізації в середовищі ВНЗ;
•ведення діловодства та документообігу згідно напрямку роботи та посадових обов'язків;
•проведення тренінгів для студентської молоді;
•надання консультативної допомоги молоді щодо особливостей студентського життя, прав та обов’язків студентів;
•організація та проведення соціально значущих акцій в рамках університету - "День донора", "Експрес-тестування на соціально небезпечні хвороби", "Збір гуманітарної допомоги для внутрішньо переміщених осіб та дітей-сиріт Київської області", "Екологічна акція по збору макулатури" тощо.

Інструктор з навчання (працівник залу)

с 06.2006 по 02.2007 (9 месяцев)
Пузата Хата, мережа ресторанів, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Інструктаж новоприйнятих працівників та проведення навчання робітників щодо особливостей здійснення функціональних обов’язків в компанії

Інтерв'юер

с 10.2005 по 06.2006 (9 месяцев)
Науково-дослідний центр "Соціо+", Київ (Освіта, наука)

Проведення соціологічних опитувань серед населення міста Києва, збір та обробка отриманої інформації, підготовка звітів та показників щодо думок респондентів

Образование

Національний технічний університет України

Факультет соціології і права, аспірантура за спеціальністю "Соціальна філософія та філософія історії", Київ
Высшее, с 2011 по 2014 (3 года)

Національний технічний університет України

Факультет соціології і права, магістр, спеціальність "Адміністративний менеджмент", Київ
Высшее, с 2009 по 2011 (2 года)

Національний технічний університет України

Факультет соціології і права, бакалавр, спеціальність "Соціологія", Київ
Высшее, с 2005 по 2009 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Тренінговий курс "Гендерна рівність в сучасному суспільстві"

2017, триденний курс, Черкаси

Програма підготовки молодших інспекторів прикордонної служби в рамках пілотного проекту "Нове обличчя кордону"

2018, 6 місяців, Підготовка в навчальному центрі ДПСУ, Черкаси

Міжнародна Академія Маркетингу, курс по Social Media Marketing

2020, 4 місяці, онлайн курс, Київ

Академія Інстаграм Професій, курс по SMM-менеджменту (від агенства SENS)

2021, 4 місяці, онлайн навчання, Київ

Osstem Product Manager Basic Training Program

16 днів, 2024, Сеул, Корея

Курс з ділового листування англійською мовою

2025, 3 дні, Київ

Курс з візуалізації даних

2025, 2 дні, Київ

Навчальна конференція LET’S TOUCH THE TRAINING TECHNOLOGIES

2025, 1 день, Київ

Двомісячний курс "Професія Бізнес Аналітик в IT"

2025, 2 місяці, Київ

Двомісячний курс "Project Manager в IT"

2025, 2 місяці, Київ

Знания и навыки

  • Ведення соціальних мереж
  • Facebook
  • InShot
  • Реклама
  • Маркетинг
  • Instories
  • MS Excel
  • Проведення тренінгів
  • Комунікабельність
  • Адаптивність
  • Управлінські навички
  • Уміння аналізувати
  • Moodle
  • LMS
  • Organization of corporate events
  • Проведення презентацій
  • Розробка маркетингової стратегії
  • Чесність
  • Робота в команді
  • Доброзичливість
  • Розробка плану навчання
  • MS Office
  • Project management
  • Business analysis
  • Саморегуляція
  • Координація проєктів
  • Stakeholder management
  • Deadline management
  • Task management

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Досвідчена менеджерка з навчання персоналу та внутрішніх комунікацій із понад 7 роками роботи у державному та приватному секторах. Експертка з електронного навчання (Moodle, SCORM, H5P), внутрішніх комунікацій і корпоративної культури. Успішно реалізувала проєкти з розробки онлайн-курсів, впровадження LMS, організації внутрішніх освітніх і корпоративних заходів понад 600 учасників. Володію стратегічним мисленням, розумінням комунікацій та сучасних методів навчання.
Experienced Learning & Development and Internal Communications Manager with over 7 years of experience across government and private sectors. Expert in e-learning (Moodle, SCORM, H5P) and employee engagement initiatives. Designed and launched several comprehensive online courses, including the flagship course “How to Create a Course on Moodle.” Skilled in building learning systems, managing corporate communications, and organizing large-scale internal events for over 600 employees.

Skills

- навички міжособистісного ділового спілкування;
- вміння організовувати роботу, планувати, приймати рішення;
- здатність аналізувати проблеми, ефективно шукати шляхи їх вирішення;
- вміння проявляти гнучкість;
- навички управління проектами;
- ділове лідерство;
- вміння планувати і оптимально організувати робочий процес;
- вміння приймати рішення і за їх результати відповідати самостійно;
- навик критично мислити;
- комунікативні навички, вміння завоювати довіру колег, партнерів і вищого керівництва;
- вміння керувати часом;
- здатність швидко навчатися і легко сприймати великі обсяги інформації;
- навички обслуговування людей, вміння виявляти тактовність і толерантність.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: