Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 февраля 2024 PRO

Віктор

Завідувач канцелярії, документознавець, 10 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
59 лет
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний документознавець

с 07.2006 по наст. время (17 лет 10 месяцев)
ДП "Автоскладальний завод № 2" (Машинобудування)

Обов'язки

Складаю номенклатуру справ канцелярії та здійснюю контроль за складанням номенклатур справ структурними підрозділами підприємства.
Складаю зведену номенклатуру справ підприємства.
Контролюю стан діловодства у структурних підрозділах.
Реєструю накази та розпорядження директора з основної діяльності і накази про відрядження, а також здійснюю доведення цих наказів до відома зацікавлених осіб.
Готую проекти наказів та розпоряджень з основної діяльності, що стосуються організації діловодних процесів на підприємстві та наказів про відрядження.
Обліковую осіб, які прибули у відрядження.
Здійснюю контроль за правильним формуванням, зберіганням та своєчасною здачею справ до архіву, а також безпосередньо формую справи.
Обліковую документи, які знаходяться на архівному зберіганні, та здійснюю своєчасний відбір і знищення документів, терміни зберігання яких минули.
Вживаю заходи до скорочення кількості документів і оптимізації документопотоків.
Розробляю нормативно-методичні матеріалів з документаційного забезпечення.
Перевіряю відповідність проектів розпорядчих документів, які готуються у межах підприємства, на грамотність та дотримання вимог Положення з діловодства, забезпечую їх якісне редагування.
Надаю методичну допомогу працівникам підприємства щодо оформлення документів у відповідності до діючих норм з діловодства.
Контролюю строки виконання документів.
Реєструю вхідні та вихідны документи у т. ч. і внутрішні.
Відправляю та приймаю документи факсом та електронною поштою.
Обліковую печатки і штампи.
Розробляю типові форми для різних видів документів.
Іноді займаюсь підготовкою засідань, нарад, що скликаються директором, веду та оформляю протоколи.

Досягнення

Рівень організації та ведення діловодства на підприємстві на багато вищий ніж в органі вищого рівня.
Успішна організація та ведення діловодства з «нуля» на підприємстві з чисельністю працівників більше ніж 2000 чол. і навчання процесам організації та ведення діловодства команди «новачків».

Образование

10 класів

Черкаси
Среднее, с 1972 по 1982 (9 лет 8 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS Outlook Email Windows Internet Explorer Opera Express Системний підхід до організації роботи і спрямованість на резуль

Знание языков

Украинский — свободно

Дополнительная информация

Наявність лідерських та управлінських навичок, професійна компетентність, працелюбність, самостійність у роботі, відповідальність та виконавська дисципліна, ініціативність, уважність, акуратність, послідовність в діях.

Умію швидко та грамотно набирати тексти.

Володію ґрунтовними знаннями нормативних документів з діловодства:
- ДСТУ 4163-2020 Національний стандарт України. Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів;
- постанова КМУ від 17.01.2018 № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності»;
- наказу Мін'юсту України від 12.04.2012 N 578/5 «Про затвердження Переліку типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів».

Побажання

Нормований робочий день та відсутність службових відряджень.
Розмір заробітної плати не нижче 3000 грн.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: