- Файл
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/16657564/
Операційний директор
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Загруженный файл
Файл содержит еще 1 страницу.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 09. 08. 1983
Контактна інформація:
Тел. (моб.): [
E-mail: [
Ціль: Робота в стабільній компанії.
Приносити результат компанії та бути мотивованим.
ДОСВІД РОБОТИ:
01. 2013 р. – ТОВ «ДИТИНА» мережа педіатричних клінік
по т. ч. Посада:
01. 2013 г. – теперішній час. – Заступник Директора з маркетингу та
продажу.
Обов’язки:
Організація роботи клініки у сфері маркетингу та продажів
Розширення мережі клініки (відкрито 2 центри «з нуля»)
Запуск та впровадження нових каналів продажу та маркетингового
просування (впровадження GoogleAds, SEO, рекламна продукція, участь у
виставках та інших тематичних заходах)
Підвищення якості пропонованого продукту
Розробка нової лінійки продуктів
Впровадження Стандартів якості обслуговування клієнтів на прямому
контакті та по телефону, розробка скриптів продажу та обслуговування за
телефоном
Впровадження та запуск CRM системи
Планування закупівель вакцин
Робота з постачальниками
Робота зі страховими компаніями
Розробка, впровадження та контроль мотиваційної програми для підлеглих
співробітників (адміністратори клініки, працівники call-центру)
Впровадження та запуск віртуальної АТС
Контроль та актуалізація інформування клієнтів через корпоративний сайт
Ребрендінг корпоративного сайту
Робота та проведення аналізу корпоративного сайту за допомогою Google
Analytics
Запуск рекламних кампаній у Facebook
Особисті досягнення:
- Збільшення показника продажу на 200%
- Успішне впровадження CRM системи, віртуальної АТС – підвищення
лояльності клієнтів та здійснення додаткових продажів
- Відкриття нових клінік «з нуля»
- Залучення нових партнерів для збільшення продажів
- Збільшення корпоративних баз клієнтів клініки в 4 рази
- Успішне впровадження стандартів якості обслуговування клієнтів
- Вивід нових продуктів на медичний ринок
- Впровадження акційних систем та систем лояльності клієнтів по новим
продуктам.
02. 2010 р. – ТОВ «Хайтеч Едвертайсмент» оператор відео-бордів №1.
03.2012 р. Посада:
02. 2010 р. – 01.2013р. – Виконавчий директор
Обов’язки:
Організація роботи підприємства
Розширення власної мережі світлодіодних екранів
Активний пошук аналіз та затвердження нових місць для встановлення
світлодіодних екранів
Надання звітів та щоквартального бюджету засновникам компанії
Підвищення якості пропонованого продукту
Оптимізація операційних та капітальних витрат компанії
Оформлення документів для розміщення світлодіодних екранів
Планування установок нових світлодіодних екранів
Довгострокове та короткострокове бюджетування установок нових
світлодіодних екранів
Ведення переговорів із балансоутримувачами та власниками місць щодо
укладання договорів співробітництва.
Представлення інтересів компанії у вирішенні претензійних та конфліктних
питань
Ведення переговорів із підрядними організаціями, контроль виконання умов
договорів
Погодження документації з контролюючими державними органами: ДАІ,
Зеленбуд, ШЕУ, КП Київреклама, Інститут Генплану, КП Благоустрій…
Організація та контроль роботи сервісної служби підтримки з ремонту та
обслуговування світлодіодних екранів
Організація та контроль проведення монтажних робіт
Організація підтримки працездатності екранів 24\7
Організація модернізації світлодіодних екранів та конструкцій
Контроль виконання співробітниками внутрішніх правил та політик компанії
Контроль обігу фінансових та бухгалтерських документів
Контроль та виконання операційних функціональних завдань
Комерційно-адміністративне управління персоналом
Особисті досягнення:
Зменшення операційних витрат підприємства на 30%
Встановлення та введення в експлуатацію 12 світлодіодних екранів
Проект on-line контролю працездатності світлодіодних екранів
Впровадження використання світлодіодних панелей нового зразка, що
забезпечує економію споживання електроенергії, а також економію
витратних матеріалів на виробництво металоконструкції.
11. 2008 р. – ЗАТ «Телесистеми України» (Головне управління).
по 12.2009р. Должность:
03. 2009 р. – 12. 2009 р. - Заступник Керівника бізнесу по операційному
супроводженню.
11. 2008 р. - 03. 2009 р. - Начальник відділу планування.
Обов’язки:
управління організацією збуту послуг та товарів компанії;
здійснення довгострокового, короткострокового та оперативного планування
продажів, прогнозування та виконання планів продажів;
збільшення обсягу продажу;
складання звітності про виконання планів продажу;
аналіз та систематизація клієнтської бази;
оцінка перспективи розвитку ринків збуту для нового асортименту;
визначення стратегії та тактики продажів, удосконалення технологій
продаж;
вивчення споживчого попиту та підготовка пропозицій щодо асортименту
товарів;
планування залишків товару у власних точках продажу та у Дилерів;
робота з персоналом: організація роботи співробітників відділу, адаптація
нових співробітників, оцінка та атестація, розробка та впровадження
мотиваційних програм, планування та організація навчання;
розробка та складання бюджету бізнесу;
розробка та написання нормативних документів продажів.
Особисті досягнення:
Впровадження нових методів для збільшення кількості продажів;
Виведення на ринок нових продуктів: "Відеоспостереження",
"Коробкове рішення" для мережі супермаркетів;
Розробка та впровадження Методики оцінки ефективності центрів
обслуговування клієнтів.
03. 2005 р. – «МТС-Україна» (ЗАТ "Українский мобильний зв'язок")
11. 2008 р. Должность:
05. 2007 р. – 11. 2008 р. – Провідний експерт з продажу.
12. 2006 р. - 05. 2007 р. - Експерт з технології продажу.
Обов'язки:
керівник проектів: «Реконструкція власних магазинів МТС» та «Відкриття
нових магазинів МТС»;
супровід проекту «Ребрендінг»;
автоматизація продажу та скорочення часу обслуговування абонентів;
відповідальний за надання доступів до модуля SD програмного комплексу
SAP/R3 співробітникам компанії;
збільшення виконання планів продажу;
розробка бізнес-вимог на доопрацювання продуктивних систем для
удосконалення технології процесу продажу;
надання та аналіз фінальних звітів для ТОП-менеджменту компанії;
координація процесу роботи підлеглих – експертів з технології продажу;
доопрацювання та зміна стандартів візуалізації власних магазинів МТС;
забезпечення виконання технології продажу та післяпродажного
обслуговування;
формування та аналіз статичних даних за результатами продажів;
розробка інструкцій, технологічних карток для роботи з ПЗ, що
використовується в процесі продажу;
інформування співробітників, які беруть участь у процесі продажу про зміни у
процедурах та інструкціях;
контроль коректності внесення експертами інформації до продуктивних
систем;
тестування процедур продажу та оновлених версій ПЗ;
адміністрація процесу внесення сум авансів нових контрактних тарифних
планів.
08. 2005 р. - 12. 2006 р. – Експерт по обліку та інвентарізації
03. 2005 р. - 08. 2005 р. – Помічник експерта.
Обов’язки:
облік та інвентаризація терміналів та Pre-Paid продукції;
аналіз продажу та оформлення замовлень на необхідну продукцію;
взаємодія з компаніями, що надають послуги з логістики (SkyNet);
вирішення конфліктних ситуацій із клієнтами;
забезпечення обміну дефектної продукції;
консультування клієнтів щодо тарифів та технічних характеристик терміналів;
підключення абонентів; видача обладнання;
забезпечення належних умов для зберігання терміналів;
робота із програмними комплексами: SAP, BSCS, JRM, CC, MS Office.
Особисті досягнення
Відкриття нових магазинів МТС (12 магазинів за 6 місяців);
Запуск новаторського виду обслуговування та продажу – «Сервісні
стійки МТС».
06. 2003 р. – Науково-Виробниче Приватне підприємство «ТЕРЕКС».
03. 2005 р. Посада:
11. 2004 р. – 03. 2005 р. – Керівник групи продажу та візуалізації.
06. 2003 р. - 11. 2004 р. - Помічник інжененра-розробника комп'ютерних
систем.
Обов’язки:
ведення переговорів із клієнтами;
складання технічного завдання разом із клієнтом;
оформлення технічної документації;
програмування приладів з урахуванням мікроконтролерів PIC18F…;
розробка та введення в експлуатацію електронних приладів та систем
ведення супровідної документації.
2002 р. – Researching group «SC DOM».
06. 2003 р. Посада: Системний адміністратор/ Оператор.
Обов'язки:
робота з клієнтами на прямому контакті та по телефону;
організація фокусування груп;
ведення ділової документації та звітності.
ПРОФЕСІЙНІ ЗНАННЯ ТА НАВИЧКИ:
успішний досвід роботи у продажах та маркетингу
успішний управлінський досвід
досвід ведення переговорів із держорганами
успішний досвід управління організацією збуту послуг та товарів компанії
досконалі знання маркетингових технологій та специфіки продажів;
успішний досвід виведення ринку нових продуктів, запуску новаторського виду
обслуговування і продаж;
досвід реорганізації та організації відкриття нових медичних центрів
досвід управління персоналом (постановка завдань, контроль виконання, мотивація, коучинг та
ін.);
досвід роботи з VIP клієнтами;
фінансове планування та прогнозування;
вміння аналізувати та систематизувати інформацію;
впровадження CRM систем
ОСВІТА:
2000 р. – 2005 р.
Національний Технічний Університет України «Київський політехнічний інститут».
Спеціальність «Електронні прилади та пристрої», магістр електроніки.
1995 р. – 2000 р.
Київський ліцей №157 ім. Богомольця (Середній бал 5,0).
Додаткова інформація:
Володіння ПК - просунутий користувач MS Office, Internet, програмні комплекси, Бухгалтерія
1С, CRM системи, знання законодавчої бази та технологічної документації продажів, поштові
програми та ін.
Володіння мовами: англійська мова (Intermediate level).
Особисті якості: активна життєва позиція, високі організаторські здібності, націленість на
результат, відповідальність, старанність, комунікабельність, вміння швидко вчитися новому,
аналітичні здібності, порядність, вміння працювати в команді, цілеспрямованість, вміння
швидко та адекватно (реагувати) орієнтуватися.
Похожие кандидаты
-
Операційний директор
Киев -
Операційний керівник
Киев -
Директор з маркетингу
Киев, Святопетровское, Удаленно -
Директор підприємства
98000 грн, Киев, Борисполь -
Операційний директор
200000 грн, Киев -
Керівник підприємства
Киев, Винница , еще 6 городов