Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Анастасія

Product-менеджер

Возраст: 23 года
Город проживания: Львов
Готов работать: Львов, Удаленно
Возраст:
23 года
Город проживания:
Львов
Готов работать:
Львов, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

АНАСТАСІЯ
КОРОЛИШИН
Product Manager
ПРО МЕНЕ
Магістр української філології з практичним досвідом управління
В2С освітніми продуктами. Маю навички організації проєктів,
командної роботи і аналітики, вмію збирати та аналізувати великі
обсяги інформації для прийняття обґрунтованих рішень.

Маю досвід планування, запуску та оптимізації продуктів, а також
КОНТАКТИ покращення клієнтського досвіду і ефективності внутрішніх
процесів.
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Мої сильні сторони – аналітичне мислення та організаторські
Львів, Україна здібності, які я розвивала під час роботи менеджеркою курсів
німецької мови у компанії “Дивись ширше” та лаборанткою
ОСВІТА кафедри української літератури. Вмію ефективно працювати в
команді та брати на себе відповідальність.
ЛНУ ім І. Франка

На початку повномасштабного вторгнення волонтерила у
Магістр української філології
гуманітарному штабі фонду Сергія Притули, що зміцнило
2019-2024
здатність залишатися рішучою та ефективною в умовах високого
тиску.
SKILLS
HARD SKILLS
ДОСВІД РОБОТИ
Product Management (B2C,
EdTech) ТОВ “Дивись ширше” лютий 2025-січень 2026
Product Discovery & Hypothesis
Course/Product Manager (B2C EdTech) | Львів
Testing
Product Experiments (MVP, pilot User Experience & Customer Satisfaction:
testing) Покращила клієнтський досвід у B2C-продукті через системну

Funnel Analysis & Optimisation комунікацію з користувачами та аналіз зворотнього зв’язку,
досягла рівня задоволеності 9.3/10 згідно з опитуванням понад
(activation, retention, conversion)
60% активних користувачів.
Product Analysis & Metrics
Product & Growth Initiatives:
(CSAT, satisfaction score, growth
Ініціювала, а потім спільно з викладачкою розробила та запустила
metrics) інтенсивний курс німецької мови як окремий продуктовий
User Experience (UX) & Customer експеримент, що:
Journey Optimisation) збільшив оборот клієнтів у несезонний період на +120%

Data-driven decision making зменшив очікувані витрати на 33.5% завдяки оптимізації
процесів
Product Grow Strategy
отримав 8.8/10 за показником user satisfaction
Prioritisation frameworks (Impact
vs Effort)
Stakeholder Manager Product Analythics & Funnel Optimisation:
Cross-functional collaboration Аналізувала поведінку користувачів і виявляла проблемні точки у

(teachers / ops / managment) навчальному процесі; впровадило систему регулярного фідбеку
для батьків щодо успішності учнів, що підвищило залученість та
Process Optimisation & Cost
утримання користувачів
Reduction
Cross-functional & Stakeholder Management:
Risk & Incident Management
Керувала міжфункціональною командою з 21 викладача,
Documentation (BRD, User координувала роботу, виділяла пріоритети задач, оптимізувала
Stories, Use Cases) внутрішні процеси та оптимізувала внутрішні процеси для
Task Decomposition for підвищення операційної ефективності продукту

delivery team Process & Documentation:
Формалізувала вимоги до курсу, структуризувала навчальний
Event & Program Management
контент і процеси запуску, забезпечуючи масштабованість
(large-scale coordination
продукту та зрозумілу декомпозицію задач для команди.
Operation Excellence in high-
load environments ЛНУ ім. І. Франка жовтень 2023-січень 2025

SOFT SKILLS Лаборант кафедри української літератури кафедри ім. акад.
Strong communication skills
М. Возняка філологічного факультету
(with users, teams,
stakeholders) Stakerholer & Event Manager:
Empathy for users & Організовувала наукові конференції з 30+ спікерами з різних
customers-centric mindset міст, координуючи логістику, таймінги та комунікацію між

Strategic thinking & long-term стейкхолдерами
Cross-functional Coordination & Communication:
vision
Проводила засідання кафедри для 17 викладачів, фасилітуючи
Ownership & accountability
обговорення, формуючи протоколи та забезпечуючи прозоре
Problem-solving & critical
документування ухвалених рішень
thinking Process & Risk Management:
Desicion-making under Керувала організацією підсумкових іспитів для 3 фокус-груп
uncertainty викладачів (5-7 осіб) та 5 студентських груп (27+ осіб у кожній),

Conflict resolution & забезпечуючи дотримання процесів, дедлайнів і мінімізацію
операційних ризиків.
negotiation
Documentation & Reporting:
Facilitation of Meeting &
Вела системну звітність і документацію (протоколи, рішення,
Workshops
підсумки), підтримуючи структуровану взаємодію між
Attention to Detail with Big- адміністрацією та викладацьким складом кафедри
picture Thinking

МОВИ

Українська – рідна (академічна
компетенція)
English – Upper-Intermediate (B2)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: