Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/16668847/

HR-спеціаліст

Город: Киев
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 2 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

моб.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Сенчук Яна

Мета:__________
Працювати в стабільній компанії з хорошим та творчим колективом.
Де можна здобути: професійний розвиток, досвід, цікаві завдання та
високу заробітну плату.

Досвід роботи:__________
Агенція нерухомості Profi Realt
ТОВ «ПРОФІ РІЕЛТ»
Посада – єдиний менеджер з персоналу
06.02.2023 – 08.10.2025
Офіційно

Обов’язки:
✓ повний цикл рекрутингу;
✓ проведення двоетапної адаптації (етап стажування, робота в основному складі команди);
✓ підтримка та допомога співробітникам зрозуміти, як їх сприймають колеги та керівництво, корегування
можливими складнощами;
✓ моральна підтримка кожного. Завчасно виявляла настрої й моральний стан колег;
✓ участь у покращенні програми навчання для стажерів;
✓ участь у покращенні програми мотивації для постійного складу команди;
✓ працювала над уникненням втрати цінних співробітників;
✓ працювала над лояльністю співробітників до компанії;
✓ сприяння та допомога персоналу у вирішенні поставлених завдань;
✓ при необхідності допомагала вирішити спірні моменти в продажах;
✓ підвищувала загальну продуктивність до більш ефективної комунікації з персоналом;
✓ залучення співробітників до внутрішнього благодійного фонду компанії (донати для ЗСУ та родин
військових);
✓ моніторинг заробітних плат;
✓ ведення фінансової звітності по витратам;
✓ інформаційна підтримка та вітання співробітників з днем народження, річницею роботи, професійними
святами й визначними подіями по роботі;
✓ закупівля подарунків до дня народження, дня весілля, дня народження дітей співробітників;
✓ генерація ідей та безпосередня участь у зйомках відео для просування компанії з метою залучення кандидатів
у компанію.
Закриття вакансій/ кількість: рієлтор (група від 3 до 10 осіб, 1-2 рази на місяць вихід групи на стажування);
менеджер по рекламі, оператор кол центр, офіс-менеджер.
Кількість вакансій на місяць: 5-8.

Особиста зайнятість та волонтерство
Рекрутер на фрілансі
22.03.2021 – 02.02.2023
Неофіційно.
Закриття вакансій: керівник відділу продажу, директор по рекламі, менеджер з продажу нерухомості, SMM-
менеджер, оператор-монтажер, оператор кол центру, продавець-консультант.

ТОВ «Світ-Буд ЛТД» (Київський філіал)
Оптова торгівля електротехнічної продукції
Посада – менеджер з персоналу.
02.11.2021 – 19.02.2021
Офіційно

Обов’язки:
✓ підбір персоналу на актуальні позиції київського філіалу;
✓ складання профілю кандидата;
✓ проведення співбесід з кандидатами;
✓ ведення бази по кандидатам;
✓ розробка адаптаційних програм для нових співробітників;
✓ участь у оцінюванні персоналу;
✓ розробка системи мотивації;
✓ моніторинг ринку праці;
✓ оформлення співробітників під керівництвом головного інспектора кадрів;
✓ консультація та підтримка працівників з робочих питань;
✓ повна взаємодія з керівником Київського філіалу. Підтримка актуального стану інформації, щодо підбору
кандидатів та діяльності відділу;
✓ ведення звітності;
✓ підтримка позитивної атмосфери в колективі;
✓ вирішення конфліктних ситуацій;
✓ організація корпоративних заходів.

У підпорядкуванні 1 менеджер з персоналу.
Закриття вакансій: продавець-консультант, мерчандайзер, регіональний менеджер.

Кількість вакансій за місяць: 7-10.

На момент карантину була особиста зайнятість
Рекрутер на фрілансі
10.01.2020 – 02.11.2021
Неофіційно.
Закриття вакансій: керівник відділу продажу, головний бухгалтер, директор по рекламі й маркетингу, менеджер з
продажу, оператор АЗК.

Компанія «Kameron»
ТОВ «Бренд-Стайл»
Мережа монобрендових бутиків одягу, взуття, аксесуарів люкс і преміум сегментів
Посада – менеджер з персоналу
11.04.2019 – 09.12.2019
Офіційно
Обов’язки:
✓ прийом заявок на підбір персоналу;
✓ складання та розміщення актуальних вакансій на робочих сайтах та інших ресурсах;
✓ пошук та відбір резюме;
✓ телефонні інтерв'ю по м. Київ, Одеса;
✓ проведення особистих інтерв'ю, тестувань кандидатів;
✓ організація співбесід кандидатів з керівництвом;
✓ супроводження кандидатів від проходження поліграфу до завершення випробувального терміну та
оформлення;
✓ пошук і підбору персоналу в магазини та офіс;
✓ участь в адаптації та мотивації персоналу;
✓ моніторинг заробітних плат;
✓ введення фінансової звітності по витратам;
✓ написання посадових інструкцій (магазини, відділ товарознавства);
✓ проведення вихідного інтерв’ю.

Бренди компанії: Dolce & Gabbana, Balmain, Saint Laurent, Polo Ralph Lauren.

Закриття вакансій: директор магазину, заступник директора магазину, бренд-менеджер, асистент президента
компанії, SMM-менеджер, консультант-стиліст (в магазин), консультант-стиліст (в інтернет-магазин), продавець-
консультант, консультант-касир.

Кількість вакансій за місяць: 5-8.

«Team247»
A Business Outsourcing Company
Посада – фахівець з пошуку та підбору персоналу
20.07.2017 – 08.04.2019
Офіційно

Обов’язки:
✓ прийом й обробка заявок від клієнта на пошук та підбір персоналу;
✓ складання та розміщення актуальних вакансій на робочих сайтах та інших ресурсах;
✓ пошук та відбір резюме;
✓ телефонні / skype-інтерв'ю, м. Київ, Львів, Харків, Дніпро, Одеса;
✓ проведення співбесіди та тестування кандидатів;
✓ надання рекомендацій для клієнта;
✓ організація зустрічей клієнта з кандидатами;
✓ супроводження кандидатів від проходження поліграфу до завершення випробувального терміну та
оформлення;
✓ пошук та підбір персоналу в міжнародні компанії;
✓ контроль підбору персоналу в регіонах: проведення стажування, наставництво, консолідування звітності з
регіонів, відстеження аналітики підбору (в підпорядкуванні 3 регіональні менеджери);
✓ написання скриптів для первинного телефонного інтерв'ю;
✓ ведення та надання звітності для клієнтів;
✓ участь в переговорах з клієнтом, щодо підбору персоналу;
✓ проведення презентацій компанії клієнта;
✓ повна організація дитячого новорічного заходу. Закупівля подарунків для дітей співробітників;
✓ участь в організації новорічного корпоративу для співробітників компанії.

Закриття вакансій: Team Leader, Representative of the brand, Ambassador (В2С), Medical representative, beauty
consultant, consultant makeup artist, регіональний менеджер.

Кількість вакансій за місяць: 8-17.

Співпраця з відомими міжнародними компаніями: Philip Morris (проєкт IQOS), Loreal (косметика Luxe: Lancôme,
Giorgio Armani, Yves Saint Laurent, Biotherm), Beiersdorf (лікувальна косметика Eucerin в аптеки та лікарні).

Staff System
Агентство з візової підтримки та працевлаштування в Польщі
Посада – менеджер з персоналу
09.06.2016 – 09.06.2017
Офіційно

Обов’язки:
✓ прийом та обробка заявок від зарубіжних партнерів на пошук персоналу;
✓ складання та розміщення актуальних вакансій на робочих сайтах та інших ресурсах;
✓ проведення співбесід та первинних тестувань кандидатів;
✓ організація проходження додаткового навчання для кандидатів;
✓ формування резюме і рекомендацій на затвердження партнерам;
✓ проведення повної консультації з кандидатами: умови роботи, термінів отримання візи, виїздів та
оформленням на місці роботи;
✓ підписання договору з персоналом про надані послуг по працевлаштуванню;
✓ контроль та відстеження оплати з боку кандидатів;
✓ підготовка необхідного пакету документів на отримання робочої візи;
✓ моральна підтримка та дистанційне супроводження в отриманні робочої візи;
✓ контроль вчасної подачі до візового центру;
✓ бронювання і викуп квитків для персоналу;
✓ контроль виїзду, прибуття, заселення персоналу на місце роботи;
✓ супровід та підтримка працівника в період адаптації за кордоном;
✓ ведення та розширення бази кандидатів;
✓ надання щоденної звітності для керівництва.

У підпорядкуванні 2 менеджера.
Закриття вакансій: будівельники, зварювальники, оператори, водії, електрики, електромонтери, працівники складу,
різноробочі.
Кількість вакансій за місяць: 17-25.

«Team247»
A group of marketing companies
Посада – рекрутер
Травень 2015 – травень 2016
Трудовий договір

Обов’язки:
✓ щоденне планування робочого дня;
✓ прийом, обробка і узгодження заявок на підбір персоналу з керівниками відділів;
✓ написання та розміщення актуальних вакансій;
✓ пошук та відбір резюме;
✓ телефонні/skype-інтерв'ю, м. Київ, Львів, Харків, Дніпро;
✓ проведення індивідуальних та групових співбесід;
✓ асесмент (від 5 до 15 кандидатів одночасно);
✓ пошук персоналу одночасно на кілька позицій по одному проєкту;
✓ супровід та підтримка кандидатів від проходження поліграфу до завершення випробувального терміну та
оформлення;
✓ масовий підбір персоналу для міжнародних компаній;
✓ ведення щоденної і щотижневої звітності;
✓ робота з базою та резервом;
✓ прийом та перевірка звітів від регіональних представників за результатами проведених інтерв'ю;
✓ написання та надання оціночних листів по кандидатам для керівників відділів;
✓ організація зустрічей керівників з кандидатами;
✓ консолідація та перевірка звітності щодо пошуку персоналу в регіонах.

Закриття вакансій: продавці-консультанти, касири, промоутери, візажисти, консультанти, спреінгісти, промоутери,
торгові представники, фармацевти, мерчандайзери.

Кількість вакансій за місяць: 10-30.

Співпраця з відомими міжнародними компаніями: Watsons, Бакарді-Мартіні Юкрейн, Loreal (косметика Luxe:
Lancôme, Giorgio Armani, Yves Saint Laurent, Biotherm), Beiersdorf (лікувальна косметика Eucerin в аптеки та лікарні),
ТМ Шостка.

«Філософія комфорту»
Елітне агентство з підбору домашнього персоналу
Посада – менеджер з підбору персоналу
Квітень 2013 – вересень 2013
Неофіційно

Обов’язки:
✓ проведення особистих зустрічей, телефонних переговорів, листування з замовниками;
✓ обробка та оформлення заявок від замовників;
✓ підписання договору про співпрацю з клієнтами на предмет підбору домашнього персоналу;
✓ розміщення актуальних вакансій на сайтах з пошуку роботи;
✓ пошук та підбір персоналу;
✓ проведення первинних телефонних інтерв'ю, особистих співбесід з кандидатами;
✓ тестування кандидатів (оцінка професійних і особистісних якостей, психологічні тести);
✓ перевірка рекомендацій персоналу;
✓ оформлення анкет з короткою інформацією і оцінкою для замовників;
✓ супровід персоналу під час проходження пробних днів / випробувального терміну;
✓ ведення бази кандидатів та кадрового резерву;
✓ моніторинг ринку праці та заробітних плат;
✓ підписання договорів з клієнтами і персоналом;
✓ організація навчальних курсів для персоналу з мінімальним досвідом;
✓ ведення фінансової та щоденної звітності про виконану роботу;
✓ вирішення всіх організаційних та адміністративних питань на момент відсутності власниці агенції.

Освіта:__________
Вища
Вересень 2005р. – червень 2009р.
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет
ім. Г. Сковороди.
Спеціальність – вчитель: інформатики, креслення, трудового навчання, охорона життєдіяльності.

Додатква освіта:__________

08.02.2024 – 07.07.2024 – АН Profi Realt, психотипи особистості. Тренер – Маслов С.В.;
05.12.2023 – Smart Staff, дводенний курс: "Рекрутинг в сучасних реаліях";
06.03.2023 – 21.08.2023 – АН Profi Realt, продаж нерухомості, комунікація з клієнтами. Тренер – Маслов С.В.;
16.02.2023 – 30.03.2023 – Laba. Курс: "Корпоративна культура" Лектор, Тарасевич Ольга;
червень 2019 року – онлайн курс школа рекрутингу Indigo – «IT рекрутинг».
Ментори: Ольга Іванова, Тетяна Корбанюк, Софія Дригола, Ксенія Куц;
жовтень 2017р. – 2-во денний тренінг: «Як стати ефективним в команді продажів».
Коуч – Ольга Данілова. Компанія Філіп Морріс Україна;
червень 2017р. – майстер-клас від Анастасії Сохіної, «Смачна вакансія». Власник – Анастасія Сохіна;
квітень 2017р. – дводенний практикум: «Тренер. Консультант. Продюсер».
Консалтингова компанія Liftmarketing. Співвласник – Андрій Поліщук;
червень 2015р. – книжковий клуб агентства «Team247».
«7 навичок високоефективних людей». Автор книги – Стівен Кові. Куратор – Іванов Олексій.

Професійні навички:__________

❖ високий рівень комунікативних навичок;
❖ якісне проведення співбесід з кандидатами, оцінка їх кваліфікації та відбір найкращих;
❖ знання рекрутингових платформ та соціальних медіа;
❖ вміння працювати та вести звітність;
❖ орієнтація на результат та вміння працювати в команді.
❖ вмію працювати на особистий результат;

Додаткова інформація:__________
Досвід роботи з персоналом – 12 років.

Навички роботи з комп'ютером: впевнений користувач CRM-системою, CleverStaff та інші внутрішні програми
компаній.

Особисті якості: порядність, чесність, відповідальність. Активна і позитивна життєва позиція. Володію
організаторськими навичками. Акуратна та ініціативна. Без шкідливих звичок.

Захоплення: волонтер (окопні свічки, продукти харчування, побутова хімія для захисників), писати (для роботи та
душі), HR (12 років улюбленої справи), велоспорт (мій максимум – 63 км 700м), біг (початківець. Мій максимум –
5км/6хв, 27с.), прогулянкова ходьба (3- 6 км), музика (меломан), кулінарія.

Знання мов:
українська – високий рівень;
російська – високий рівень;
англійська – елементарний рівень.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: