- PRO
Наталія
Account manager, 35 000 грн
- Рассматривает должности:
- Account manager, Адміністратор рецепції, Фахівець з логістики, Менеджер ЗЕД, Адміністратор
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 31 год
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1678418/
Опыт работы
Project-менеджер
с 11.2024 по 01.2025
(2 месяца)
Хелп Піпл, ГО, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
• Розробка та впровадження плану проекту (цілі, завдання, строки).
• Розподіл обов’язків серед учасників проекту та контроль їх виконання.
• Управління бюджетом проекту (планування, контроль витрат, оптимізація).
• Організація роботи команд, координація з партнерами та донорами.
• Моніторинг та оцінка ефективності реалізації проектів.
• Підготовка звітів про виконану роботу для керівництва та партнерів.
• Оперативне вирішення непередбачених ситуацій у ході реалізації проектів.
• Пошук альтернативних рішень для досягнення цілей у складних умовах.
• Ведення звітів щодо результатів проектів для донора та внутрішньої команди.
• Організація прес-зустрічей та презентацій щодо результатів роботи.
Адміністратор рецепції готелю Intercontinental casino Billionare
с 11.2022 по 01.2025
(2 года 2 месяца)
Billionaire casino, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
- Консультація та інформування гостей з усіх питань, що цікавлять, про умови знаходження в закладі
- Регістрація гостей в програмах
- Бронювання номерів
-Ведення, облік та зберігання документів, повʼязаних із регістрацією
- Прийом та розподіл вхідних дзвінків.
Accountant manager
с 11.2019 по 01.2025
(5 лет 2 месяца)
ТОВ IМPORTCARS LOGISTIC, Київ (Транспорт, логістика)
- Ведення переговорів та вирішення всіх організаційних питань з перевізниками та клієнтами
- Контроль оплати з клієнтами та поставщиками
- Допомога в таможенному оформленні
- Продаж додаткових послуг страхування
- Організація та ведення документообігу, робота з водіями а також з замовниками
- Робота з існуючою базою даних транспортних компаній та контрагентів в CRM
- Аналіз та формування вартості перевезень. Розвиток нових напрямків та залучення нових замовників
- Ведення даних в CRM (повна автоматизація всіх процесів в компанії, починаючи з запиту на перевезення закінчуючи бухгалтерським документообігом)
Адміністратор, продавець-консультант
с 05.2017 по 11.2019
(2 года 6 месяцев)
High up smoke shop, Київ (Роздрібна торгівля)
Обов`язки:
-Консультація клієнтів щодо асортименту магазину та бару
-Прийом та замовлення товару
-Ведення документообігу і звітності закладу
-Рішення конфліктних ситуацій
-Робота в 1 С/Розрахунок по касі
-Пошук персоналу, проведення співбесід, інструктаж для нових співробітників
Адміністратор
с 10.2016 по 03.2017
(5 месяцев)
Студія засмаги Sunlife, Київ (Краса, фітнес, спорт)
Обов'язки:
- консультація клієнтів
- розрахунки по касі та видача абонементів
- продаж абонементів та додаткових послуг салону
- ведення звітності по закупкам косметики
-ведення внутрішньої документації студії в установленому порядку
- дотримання чистоти в студії
Менеджер по роботi з клiєнтами
с 11.2015 по 05.2016
(6 месяцев)
ФОП "Пудра", Київ (Роздрібна торгівля)
Обов'язки:
-консультація клієнтів
-ведення фінансового звітності
-робота з постачальниками
-маркетингова діяльність у соціальних мережах (вконтакті,інстаграм,фейсбук)
Адміністратор
с 07.2015 по 10.2015
(3 месяца)
фітнес клуб "Стимул", Київ (Краса, фітнес, спорт)
Обов'язки:
- сервісна робота з базою існуючих клієнтів
- пошук нових клієнтів та продаж абониментів
- ведення фінансової звітності (робота з кассою )
- консультування та продаж спортивної продукції, а саме спортивного харчування та спортивного одягу
Секретар діловод
с 11.2013 по 07.2015
(1 год 8 месяцев)
Фрінет, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Обов'язки:
-ведення документообігу;
-обробка кореспонденції;
-оперативне виконання завдань керівника;
-організація зустрічей, нарад та прийом відвідувачів;
-забезпечення життєдіяльності офісу;
-підготовка документів для відрядження працівників та інше
Інспектор відділу кадрів
с 02.2013 по 07.2013
(5 месяцев)
КНТУ імені Тараса Шевченка, Київ (Освіта, наука)
•Ведення обліку особового складу;
•Прийом, звільнення, переведення співробітників;
•Формування особистих справ ;
•Заповнення трудових книжок;
•Складання графіка відпусток, надання відпусток працівникам;
•Складання табелів обліку робочого часу працівників;
•Знання законодавчої та нормативної кадрової документації;
•Досвід роботи в організації з кількістю співробітників від 250 чол.
Образование
КНТЭУ
Готельно-ресторанна справа, Київ
Высшее, с 2013 по 2015 (2 года 10 месяцев)
Київський технікум готельного господарства
Організація обслуговування в готелях, Київ
Среднее специальное, с 2009 по 2013 (3 года 4 месяца)
Дополнительное образование и сертификаты
Курси митних брокерів
15.09-09.10.2020
Знания и навыки
- MS Office
- 1С
- Opera
- Optima
Знание языков
- Английский — средний
- Немецкий — начинающий
Дополнительная информация
Освіта
Київський технікум готельного господарства 2013 рік
-Диплом молодшого спеціаліста в області организації обслуговування в гостелях і туристичних комплексах
Київський національний торгівельно-економічний університет
-бакалавр 2013-2016
- магістр 2016-2018
Знання MS Windows, MS Office, Internet Explorer, 1 С, Оptima, Opera hotel, AMOCRM, Ensico, Servio
Похожие кандидаты
-
Менеджер по роботі з клієнтами
60000 грн, Киев -
Менеджер по роботі з клієнтами
25000 грн, Киев, Белая Церковь, Удаленно -
Фахівець по роботі з клієнтами
30000 грн, Киев, Львов, Удаленно -
Менеджер по роботі з клієнтами
Киев -
Sales agent
Киев -
Менеджер по работе с клиентами
Киев