Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 октября 2021 PRO

Анна

Трафик-менеджер

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
30 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Трафік-менеджер

с 08.2019 по 12.2020 (1 год 4 месяца)
Лайт-Стар Бизнес, Киев (Маркетинг, реклама, PR)

• Робота з СНГ аналогом dv360 - display & video360.
• Налагодження та оптимізація рекламних компаній (таргет. реклами)
• Робота з розміщенням реклами в сірих нішах
• Правки креативів (банера, преррол, пуш, і т.д)
• Робота з системами аналітики
• CTR, CPC, СPM, CPT
• Описи програмного забезпечення для клієнтів
• Запуск рекламних кампаній
• Перевірка рекламних матеріалів на відповідність технічним завданням,
• Спілкування з дизайнерами, копирайтерами,
• Створення опису програмного забезпечення
• Створення чек-листів для клієнтів по ПО
• гемблінг, беттинг
NDA

Координатор

с 02.2019 по 08.2019 (6 месяцев)
Лайт-Стар Бизнес, Киев, Киев (Маркетинг, реклама, PR)

• Координування співробітників компанії з усіх питань
• Організація: - тимбилдинг - тренінг - корпоративи
• Забезпечення життєздатності офісу;
• Виконання доручень керівника проекту
NDA

Фотограф/ Видеограф

с 09.2017 по наст. время (6 лет 8 месяцев)
Freelance, Київ (ЗМІ, медіа)

Офіс-менеджер (координатор)

с 11.2016 по 09.2017 (10 месяцев)
Universal Commerce Group, Київ (IT)

Ведення вхідної / вихідної кореспонденцію;
Взаємодія з співробітниками компанії з усіх питань;
Забезпечення життєдіяльності офісу;
Виконання особистих доручень керівників (пошук інформації і т.п.);
Прийом вхідних дзвінків;
Організація корпоративних заходів для співробітників;
Підготовка відряджень керівника і oрганізація зарубіжних поїздок;
Складання звітності для керівників;
Робота з кур'єрськими службами.

Спеціаліст відділу кадрової роботи та документального забезпечення реєстрації

с 09.2015 по 08.2016 (11 месяцев)
Міністерство аграрної політики та продовольства України, Киев (Державні організації)

- Систематизування інформації;
- Ведення бази даних співробітників Міністерства та підвідомчих організацій;
- Ведення звітності;
- Облік робочого часу працівників Міністерства аграрної політики та продовольства України;
- Ведення внутрішньої документації ( заявки на електронні перепустки, листи на подовження терміну дії доступу для входу в адміністративний будинок, листи на виготовлення постійних перепусток);
- Прийняття участі в розробці програми для ведення обліку документації в електронному вигляді ( внутрішня програма для полегшеного користування документообігу в Міністерстві аграрної політики та продовольства України та для зв’язку між співробітниками );
- Розробка електронного журналу обліку видачі ключів від кабінетів адміністративного будинку;
- Консультування і реєстрація відвідувачів Міністерства аграрної політики та продовольства України;
- Вхідна та вихідна кореспонденція;
- Надання відвідувачам інформації пов’язаної з департаментами Міністерства аграрної політики та продовольства України та підвідомчими організаціями;
- Взаємодія з іншими підрозділами Міністерства аграрної політики та продовольства України.

Непрямі обов’язки :
- Виконання доручень керівництва;
- Прийняття участі в проведенні співбесід кейс-менеджера, рекрутера (пошук CV, телефонний скринінг, оцінювання ділових та психологічних якостей кандидатів, організація психологічних та професійних тестувань);
- Проведення тренінгів для нового співробітника (налагодження стосунків в колективі, психологічні тренінги на стійкість);
- Ознайомлення нових співробітників з прямими обов’язками;
- Організація відкритих заходів (свята в Міністерстві аграрної політики та продовольства);
- Організація виставок в адміністративній будівлі Міністерства аграрної політики та продовольства України (виставки картин на певну тематику);
- Робота з програмами MS Office та внутрішніми програмами Міністерства.

Не державний службовець .

Офіс-менеджер

с 08.2014 по 05.2015 (9 месяцев)
«Горизонт Україна Центр», Київ (Сонцезахисні системи)

- Консультування клієнтів.
- Прийом вхідних та здійснення вихідних дзвінків.
- Робота з офісною технікою .
- Ведення бази даних.
- Видача документів (розписки, податкових накладних, рахунків, актів виконаних робіт).
- Реєстрація вхідної та вихідної документації.
- Складання договорів , заповнення бланків,довіреностей .
- Підготовка тендерної документації.
- Робота за програмами ; Excel , Word .
- Виконання прямих доручень керівництва.

Організатор дозвілля

с 01.2014 по 07.2014 (6 месяцев)
Kids Will (Kids Will - дитяче місто професій)

- Спілкування з дітьми.
- Проведення игрового сценарію.
- Проведення майстер - класів з творчої роботи.

Менеджер по роботі з кліентами

с 01.2013 по 05.2013 (4 месяца)
PZU Україна, Киев (Фінанси, банки, страхування)

- Спілкування з клієнтами.
- Заключення договору;
- Страхового полюсу.
- Надання інформації клієнту, відносно страхових полюсів.
- Вирішення всіх внутрішніх питань з клієнтами стосовно страхових полюсів.

Образование

КНУТД Київський Національний Університет Технологій та дизайну.

Факультет; Економіка та бізнес. Спеціальність ; Управління розвитком організації, Киев
Высшее, с 2016 по 2018 (1 год 6 месяцев)

Магістратура
Заочна форма навчання.

КНУТД Київський Національний Університет Технологій та дизайну.

Факультет: Економіки і бізнесу .Спеціальність: Адміністративний менеджмент, Киев
Неоконченное высшее, с 2013 по 2016 (2 года 9 месяцев)

Бакалавр.

Економіко-Правовий технікум при Межрегіональній Академії Управління Персоналом

Кафедра : менеджмент. Спеціальність : організація виробництва., Київ
Среднее специальное, с 2009 по 2013 (3 года 6 месяцев)

Молодший спеціаліст

Дополнительное образование и сертификаты

Master of Political Management (2016р)

Є сертифікат слухача курсу. Курс складавсья з 28 лекцій і семінарів протягом 4-х днів.

Be smart english community (Курси англійської мови )

c 11.2015 року , навчаюсь і надалі

Cеминар: Практические рекомендации для IT - рекрутеров

2 дня

Лекции по Тайм-менеджменту и формирования системы личной эффективности.

2 дня

ArtCtaft Photo Retouching

2018 / 2 місяця

Навчальній центр "Данко" Курси Excel Basic / Pro Level

2020/ 3 місяця

Знания и навыки

MS Excel MS Office Adobe Photoshop Google Ads Бітрікс24 Adobe Illustrator Adobe Lightroom Adobe Premiere Pro Інтернет-маркетинг Adobe Проведення співбесід, масовий підбір персоналу Аналіз ринку праці Налаштування таргетингу реклами Обрабка фото в Adobe Lightroom, Adobe Photoshop Монтаж відео в Adobe Adobe Premiere Pro Проведення співбесід, масовий підбір персоналу (

Знание языков

  • Испанский — начинающий
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Особисті якості :

Командний гравець, наполеглива,порядність,вміння працювати з великим об'ємом інформації, вміння доводити почате до кінця. Націленість на результат.Маю досвід в організації заходів.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: