Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/1785111/

Аналітик, бухгалтер, 25 000 грн

Рассматривает должности:
Аналітик, бухгалтер, Економіст, Фінансовий аналітик, Фахівець з обліку, Економіст з планування
Вид занятости:
полная
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Фахівець Відділу експлуатації нерухомості та обладнання ОБЕН

с 06.2022 по 04.2025 (2 года 10 месяцев)
THRASH! ТРАШ!, Київ (Роздрібна торгівля)

• повний супровід усіх первинних документів в електронному та паперовому носіях: з наданих комунальних та експлуатаційних послуг; з експлуатації нерухомості (технічне обслуговування, ремонти, закупівля матеріалів);
• перевірка коректності розрахунків з комунальних послуг (електрична енергія, водопостачання та водовідведення, теплова енергія, газопостачання та інші експлуатаційні нарахування);
• виявлення стрибків та причин зростання споживання комунальних ресурсів;
• формування платежів на оплату згідно платіжного календаря;
• контроль за цільовим використанням коштів згідно затвердженого бюджету;
• контроль своєчасної оплати рахунків за комунальні та експлуатаційні послуги, ремонтні роботи і ТО;
• ведення комунікації з контрагентами з питань документообігу, звірки взаєморозрахунків по спожитим послугам, розрахунків та оплат;
• взаємодія з іншими відділами компанії (керуючими магазинів, інженерами, бухгалтерією, фінансовим офісом, офісом оренди, менеджерами проектів, керівниками офісів);
• планування витрат та резервування коштів в SAP;
• ведення аналітики спожитих ресурсів;
• участь в складанні річного бюджету з комунальних послуг;
• формування реєстру платежів по ремонтам і ТО та погодження з відповідальними особами;
• звітування про покази засобів обліку в енергопостачальні компанії та водоканали (щомісячно);
• внесення видаткових накладних в SAP;
• створення картки контрагента, додаткового розрахункового рахунку, картки матеріалу в ПЗ Jira;
• досвід складання документів: рахунки, акти наданих послуг, договори (заповнення реквізитів з новими контрагентами);
• робота з ПЗ: SAP, Analyzer (BAP), Е-база, Omnitracker, ЕДО Вчасно, Jira, Outlook, Excel, Word, Teams та використання інших внутрішніх програм компанії.

Аналітик відділу експлуатаційних платежів ОБУН

с 12.2021 по 06.2022 (6 месяцев)
ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», Київ (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
• планування платежів у фінансовій обліковій програмі SAP згідно платіжного календаря;
• контроль оформлення документів щодо фінансових господарських операцій;
• аналіз даних в процесі бюджетування;
• аналіз та контроль бюджету доходів та видатків;
• контроль грошового потоку.

Бухгалтер

с 05.2021 по 11.2021 (6 месяцев)
F.ua (Фотос), Київ (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
• контроль за коректністю оформлення і підписання видаткових накладних в
програмах бухгалтерського обліку ЕДО «Вчасно», M.E.Doс;
• робота з електронним і паперовим документообігом;
• відображення господарських операцій по видатковим документам в 1C 8.3 УТП, УПП;
• внесення в програму 1С товарно-транспортних накладних;
• ведення архіву фізичної бази первинних документів (631 рахунок);
• підготовка і передача на відправку документів постачальникам;
• інвентаризація первинних документів і контроль за своєчасним надходженням
оригіналів;
• робота з реєстрами і зведеними таблицями по документації;
• комунікація з постачальниками, врегулювання питань по відсутнім/некоректно оформленим документам;
• внесення нових контрагентів в базу 1С;
• створення рахунків на оплату і оформлення довіреностей на отримання ТМЦ;
• консультування співробітників інших відділів компанії відносно питань
первинної документації;
• виконання інших доручень головного бухгалтера.

Працівник складу інтернет-магазину Amazon

с 10.2018 по 05.2021 (2 года 7 месяцев)
Amazon Fulfillment Wroclaw Sp. z o.o., Вроцлав (IT)

Обов'язки:
• контроль якості;
• участь в проведенні інвентаризацій;
• розміщення товарів на складі, збір і упаковка замовлень;
• навчання нових співробітників на вищезазначених процесах.

Спеціаліст відділу супроводження оплат за господарськими договорами УЗДБ

с 03.2017 по 09.2018 (1 год 6 месяцев)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки
• обробка електронних заявок на оплату;
• контроль оформлення заявок на оплату, згідно вимог нормативних документів, діючих в Банку;
• перевірка первинних документів на їх коректність (наявність реквізитів, необхідних підписантів і т.д.);
• внесення платежів в програму 1C і контроль за своєчасністю їх оплати;
• контроль за дотриманням умов договору під час здійснення оплат;
• ведення регістру договорів в 1С, контроль термінів їх дії і формування пролонгацій;
• внесення контрагентів і номенклатури в базу 1С;
• оформлення довіреностей на отримання ТМЦ за допомогою програми 1С;
• контроль використання коштів кошторису операційних витрат і інвестицій;
• контроль документообігу;
• консультування працівників відділень РЦ з питань проведення і закриття оплат, в рамках господарських договорів
•робота з офісними програмами: 1С 8.2, Lotus Notes, Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook

Образование

УБС НБУ

Облік і аудит, Київ
Высшее, с 2015 по 2017 (2 года)

НТУ

Фінанси і кредит, Київ
Неоконченное высшее, с 2011 по 2015 (4 года)

Знания и навыки

  • Omnitracker
  • Е-база
  • Analyzer
  • SAP
  • Jira
  • MS Excel
  • MS Word
  • M.E.Doc
  • MS Office
  • 1С:Підприємство
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • 1С УТП
  • 1С УВП
  • Вчасно
  • СЕД
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Робота з великим обсягом інформації

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий
  • Польский — средний

Дополнительная информация

Досвід роботи з:
• SAP, 1С:Підприємство 8.2, 1C 8.3 УТП, 1С УВП;
• ЕДО «Вчасно», М.E.Doс;
• Analyzer (BAP), Omnitracker, Jira, Е-база, Lotus Notes;
• Знання інструментів Microsoft Office: Word, Outlook, PowerPoint, Excel: робота з великими масивами даних, зведеними таблицями, стандартними формулами (SUM, IF, IFERROR, VLOOKUP, ROUND), сортування, фільтри;
• вміння працювати з великим об'ємом інформації і документів;
• вміння працювати в умовах багатозадачності;
• здатність самостійно організовувати свою діяльність, визначати пріоритетність
виконання завдань, встановлювати черговість їх виконання;
• вміння працювати в команді;
• високий рівень самоконтролю та відповідальності, пунктуальність, посидючість, неконфліктність.
Прагну до навчання, особистісного зростання і самовдосконалення.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: