- PRO
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/1785111/
Аналітик, бухгалтер, 25 000 грн
- Рассматривает должности:
- Аналітик, бухгалтер, Економіст, Фінансовий аналітик, Фахівець з обліку, Економіст з планування
- Вид занятости:
- полная
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Киев, Удаленно
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Опыт работы
Фахівець Відділу експлуатації нерухомості та обладнання ОБЕН
с 06.2022 по 04.2025
(2 года 10 месяцев)
THRASH! ТРАШ!, Київ (Роздрібна торгівля)
• повний супровід усіх первинних документів в електронному та паперовому носіях: з наданих комунальних та експлуатаційних послуг; з експлуатації нерухомості (технічне обслуговування, ремонти, закупівля матеріалів);
• перевірка коректності розрахунків з комунальних послуг (електрична енергія, водопостачання та водовідведення, теплова енергія, газопостачання та інші експлуатаційні нарахування);
• виявлення стрибків та причин зростання споживання комунальних ресурсів;
• формування платежів на оплату згідно платіжного календаря;
• контроль за цільовим використанням коштів згідно затвердженого бюджету;
• контроль своєчасної оплати рахунків за комунальні та експлуатаційні послуги, ремонтні роботи і ТО;
• ведення комунікації з контрагентами з питань документообігу, звірки взаєморозрахунків по спожитим послугам, розрахунків та оплат;
• взаємодія з іншими відділами компанії (керуючими магазинів, інженерами, бухгалтерією, фінансовим офісом, офісом оренди, менеджерами проектів, керівниками офісів);
• планування витрат та резервування коштів в SAP;
• ведення аналітики спожитих ресурсів;
• участь в складанні річного бюджету з комунальних послуг;
• формування реєстру платежів по ремонтам і ТО та погодження з відповідальними особами;
• звітування про покази засобів обліку в енергопостачальні компанії та водоканали (щомісячно);
• внесення видаткових накладних в SAP;
• створення картки контрагента, додаткового розрахункового рахунку, картки матеріалу в ПЗ Jira;
• досвід складання документів: рахунки, акти наданих послуг, договори (заповнення реквізитів з новими контрагентами);
• робота з ПЗ: SAP, Analyzer (BAP), Е-база, Omnitracker, ЕДО Вчасно, Jira, Outlook, Excel, Word, Teams та використання інших внутрішніх програм компанії.
Аналітик відділу експлуатаційних платежів ОБУН
с 12.2021 по 06.2022
(6 месяцев)
ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», Київ (Роздрібна торгівля)
Обов'язки:
• планування платежів у фінансовій обліковій програмі SAP згідно платіжного календаря;
• контроль оформлення документів щодо фінансових господарських операцій;
• аналіз даних в процесі бюджетування;
• аналіз та контроль бюджету доходів та видатків;
• контроль грошового потоку.
Бухгалтер
с 05.2021 по 11.2021
(6 месяцев)
F.ua (Фотос), Київ (Роздрібна торгівля)
Обов'язки:
• контроль за коректністю оформлення і підписання видаткових накладних в
програмах бухгалтерського обліку ЕДО «Вчасно», M.E.Doс;
• робота з електронним і паперовим документообігом;
• відображення господарських операцій по видатковим документам в 1C 8.3 УТП, УПП;
• внесення в програму 1С товарно-транспортних накладних;
• ведення архіву фізичної бази первинних документів (631 рахунок);
• підготовка і передача на відправку документів постачальникам;
• інвентаризація первинних документів і контроль за своєчасним надходженням
оригіналів;
• робота з реєстрами і зведеними таблицями по документації;
• комунікація з постачальниками, врегулювання питань по відсутнім/некоректно оформленим документам;
• внесення нових контрагентів в базу 1С;
• створення рахунків на оплату і оформлення довіреностей на отримання ТМЦ;
• консультування співробітників інших відділів компанії відносно питань
первинної документації;
• виконання інших доручень головного бухгалтера.
Працівник складу інтернет-магазину Amazon
с 10.2018 по 05.2021
(2 года 7 месяцев)
Amazon Fulfillment Wroclaw Sp. z o.o., Вроцлав (IT)
Обов'язки:
• контроль якості;
• участь в проведенні інвентаризацій;
• розміщення товарів на складі, збір і упаковка замовлень;
• навчання нових співробітників на вищезазначених процесах.
Спеціаліст відділу супроводження оплат за господарськими договорами УЗДБ
с 03.2017 по 09.2018
(1 год 6 месяцев)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Київ (Фінанси, банки, страхування)
Обов'язки
• обробка електронних заявок на оплату;
• контроль оформлення заявок на оплату, згідно вимог нормативних документів, діючих в Банку;
• перевірка первинних документів на їх коректність (наявність реквізитів, необхідних підписантів і т.д.);
• внесення платежів в програму 1C і контроль за своєчасністю їх оплати;
• контроль за дотриманням умов договору під час здійснення оплат;
• ведення регістру договорів в 1С, контроль термінів їх дії і формування пролонгацій;
• внесення контрагентів і номенклатури в базу 1С;
• оформлення довіреностей на отримання ТМЦ за допомогою програми 1С;
• контроль використання коштів кошторису операційних витрат і інвестицій;
• контроль документообігу;
• консультування працівників відділень РЦ з питань проведення і закриття оплат, в рамках господарських договорів
•робота з офісними програмами: 1С 8.2, Lotus Notes, Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook
Образование
УБС НБУ
Облік і аудит, Київ
Высшее, с 2015 по 2017 (2 года)
НТУ
Фінанси і кредит, Київ
Неоконченное высшее, с 2011 по 2015 (4 года)
Знания и навыки
- Omnitracker
- Е-база
- Analyzer
- SAP
- Jira
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- M.E.Doc
- MS Office
- 1С:Підприємство
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- 1С УТП
- 1С УВП
- Вчасно
- СЕД
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- Робота з великим обсягом інформації
Знание языков
- Русский — свободно
- Украинский — свободно
- Английский — начинающий
- Польский — средний
Дополнительная информация
Досвід роботи з:
• SAP, 1С:Підприємство 8.2, 1C 8.3 УТП, 1С УВП;
• ЕДО «Вчасно», М.E.Doс;
• Analyzer (BAP), Omnitracker, Jira, Е-база, Lotus Notes;
• Знання інструментів Microsoft Office: Word, Outlook, PowerPoint, Excel: робота з великими масивами даних, зведеними таблицями, стандартними формулами (SUM, IF, IFERROR, VLOOKUP, ROUND), сортування, фільтри;
• вміння працювати з великим об'ємом інформації і документів;
• вміння працювати в умовах багатозадачності;
• здатність самостійно організовувати свою діяльність, визначати пріоритетність
виконання завдань, встановлювати черговість їх виконання;
• вміння працювати в команді;
• високий рівень самоконтролю та відповідальності, пунктуальність, посидючість, неконфліктність.
Прагну до навчання, особистісного зростання і самовдосконалення.
Похожие кандидаты
-
Аналітик
20000 грн, Удаленно -
Accountant
50000 грн, Киев -
Бухгалтер з ПДВ
35000 грн, Киев -
Фінансист, бухгалтер, аналітик, маркетолог, економіст
Львов, Удаленно -
Аналітик
Удаленно -
Бухгалтер
Киев, Харьков