- PRO
Алла
Економіст
- Вид занятости:
- неполная
- Возраст:
- 41 год
- Город проживания:
- Харьков
- Готов работать:
- Удаленно, Харьков
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1934917/
Опыт работы
Репетитор англійської
с 01.2019 по наст. время
(6 лет 7 месяцев)
L.A.V., Харків (Освіта, наука)
Офіс-менеджер по роботі з іноземними студентами
с 09.2014 по 08.2018
(3 года 11 месяцев)
«GEC Education Center», Харків (Освіта, наука)
Обов'язки:
- залучення та підбір кандидатів для навчання за кордоном;
- ведення ділового листування та телефонні дзвінки (in English language);
- переклад документів (паспорт, атестат, свідоцтво про народження, довідка про несудимість, мед. довідка тощо) з англійської на українську;
- он-лайн реєстрація заяв для отримання візи на сайті Міністерства закордонних справ;
- task management;
- Ведення первинної бухгалтерської документації.
Фахівець із ведення баз даних відділу управління дебіторською заборгов
с 09.2012 по 09.2013
(1 год)
ПАТ «САН ІнБев Україна», Харків (Харчова промисловість)
Основні обов'язки:
- ведення довідників у 1С по готовій продукції (пиво та пивні напої) та тарі (кегі), торговим точкам, транспортним засобам, фізичним особам (торговельні представники, супервайзери, водії, експедитори);
- внесення та коригування бази даних до 1С за артикулами ключових клієнтів та за штрих-кодами на готову продукцію;
- масове завантаження майстер-даних з готової продукції при локальних та країнових акціях;
- моніторинг та внесення у систему 1С якісних посвідчень, декларацій та сертифікатів про відповідність на вироблену продукцію;
- прийом та внесення до системи 1С заявок з холодильного обладнання (ремонт, демонтаж, встановлення, переміщення);
- формування та надання внутрішніх звітів;
- перевірка коректності внесених до системи SAP даних за цінами та знижками на продукцію.
Фахівець із ведення юридичної бази даних відділу закупівель
с 05.2011 по 08.2012
(1 год 3 месяца)
ПАТ «САН ІнБев Україна», Харків (Харчова промисловість)
Основні обов'язки:
- внесення та коригування інформації щодо судових позовів;
- формування та надання звіту щодо статусу судових справ відповідальному юристу та співробітникам відділу репортингу;
- ведення реєстру та відстеження строків закінчення свідоцтв на товарні знаки та патенти Компанії;
- оформлення меморандуму та реквізитів на оплату державного мита за товарними знаками/патентами;
- категоризація постачальників/клієнтів/дистриб'юторів;
- формування та надання звітів щодо категоризації;
- створення проектів генеральних/нотаріальних довіреностей;
- Підтримка Sales Hot Line;
- Технічна підтримка розміщення FAQ Legal на внутрішньому порталі Компанії.
Фахівець ВОК Логістика України
с 06.2009 по 05.2011
(1 год 11 месяцев)
ПАТ «САН ІнБев Україна», Харків (Харчова промисловість)
Основні обов'язки:
-оперативне здійснення прийому замовлень від клієнтів на постачання продукції до регіонів України та на місцевий ринок;
-складання загальної заявки на вивезення продукції споживачам локального та регіональних ринків;
-отримання, обробка замовлень в «Електронній заявці» та в п/з SAP, підтвердження та виконання замовлень (замовлення на основу, відвантаження продукції за зниженою ціною, постановка на відповідальне зберігання, зняття з відповідального зберігання, перевірка наявності передоплатної знижки, замовлення на внутрішнє переміщення готової продукції);
-прийом заявок від дистриб'юторів згідно квот та Delivery plan;
-Забезпечення оперативного аналізу сформованих взаємовідносин з клієнтами (дебіторська заборгованість, повернення тари);
-Складання внутрішніх звітів відділу.
Бухгалтер
с 08.2007 по 02.2009
(1 год 6 месяцев)
ТОВ «Торговий Дім «Агроімпорт», Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Обов'язки: ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства оптової торгівлі запчастинами до сільгосптехніки, а саме:
- Облік основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, реалізації продукції, надання послуг, а також результатів господарсько-фінансової діяльності;
- розрахунки з постачальниками та замовниками, акти звірок;
- Складання, прийом та контроль первинної документації;
- нарахування платежів до бюджету, внесків на соціальне страхування, заробітної плати робітників та службовців, податків та інших виплат та платежів;
- підготовка даних щодо відповідних ділянок обліку для складання та здачі фінансової та податкової звітності, а також звітності до соц. фондів із заробітної плати;
- касові звіти;
- участь у проведенні перевірок податковими та іншими державними органами.
Економіст
с 10.2005 по 07.2007
(1 год 9 месяцев)
ВАТ «Харківспецбуд», Харків (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Обов'язки:
- робота з клієнтами, укладання договорів;
- ведення платежів у системі «Клієнт-банк»;
- відстеження дебіторської заборгованості підприємства;
- Облік матеріалів по складених кошторисах;
- участь у комплексному фінансово-економічному аналізі господарської діяльності підприємства та його підрозділів.
Образование
Харківський Національний Економічний Університет
Міжнародні Економічні відносини, менеджер ЗЕД, Харків
Высшее, с 2000 по 2005 (5 лет)
Денна форма навчання, Диплом магістра з міжнародної економіки.
Дополнительное образование и сертификаты
Фінансовий трейдер
2005, 2 місяці
Excel Advanced з елементами основного курсу
2011, 1 тиждень (посилено)
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- Пользователь Internet
- 1С
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- Internet Explorer
- Клиент-Банк
- Бухгалтерский учет
- Бест-Звит
- Налоговая отчетность
- Ведение отчетности
- Налоговый учет
- АРМ-ЗС
- Intermediate level of English
- SAP ERP
Знание языков
- Французский — начинающий
- Английский — средний
Дополнительная информация
- досвід ведення баз даних у різних програмах (SAP-ERP, 1C v7, v8);
- впевнений користувач MS Office (Word, Excel, Internet);
- знання англійської мови (Intermediate) – ділове листування, розмовний, переклади документів;
- бухгалтерський та податковий облік, первинна документація;
- управлінський облік;
- досвід роботи з великими масивами даних, з клієнтами, прийом та обробка заявок;
- досвід спілкування з великою кількістю людей, досвід проведення тренінгів та форумів знань;
- досвід підтримки Hot Line (з юридичних питань);
- відкрита для нових знань та навичок, націленість на результат, високий рівень відповідальності, увага до деталей, вміння працювати як самостійно, так і в команді, швидко навчаюсь новому, вміння розставляти пріоритети.
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Харьков, Удаленно
Высшее образование · Неполная занятость
- Репетитор англійської, L.A.V., 6 лет 7 месяцев
- Office Manager (Education Center for Foreign Students), «GEC Education Center», 3 года 11 месяцев
Похожие кандидаты
-
Економіст
Васильков, Удаленно -
Економіст
35000 грн, Киев, Удаленно -
Економіст
Удаленно -
Бухгалтер, економіст, фахівець з публічних закупівель
Нетешин, Удаленно -
Помічник економіста
Удаленно -
Бухгалтер, кредитний фахівець, економіст
Удаленно