Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 8 мая 2024 PRO

Мирослава

Помічник керівника, офіс-менеджер, діловод

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
37 лет
Город проживания:
Тернополь
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник керівника

с 10.2022 по наст. время (1 год 7 месяцев)
Investpack, Тернопіль (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Доручення керівника,телефоні дзвінки та кореспонденція.
Замовлення канцтоварів,квитків на літак ,поїзд,готелі( Україна і закордон). Допомога в кадрових питананнях,облік часу,документи.
Та багато інших доручень.
Робота різнобічна, оскільки я секретар, офіс менеджер, помічник керівника=)

Оператор комп‘ютерного набору

с 07.2022 по 10.2022 (3 месяца)
Tedis-Україна Тернопіль РСП, Тернопіль (Транспорт, логістика)

Робота в програмі SAP,EXel
Виписка рахунків, накладних, супроводжуючих транспортних документів, документи на відвантаження;
Повний контроль за відвантаженням товарів;
Звірка з менеджерами по замовленнях клієнтів.
Надання консультацій менеджерам;
Звірка з контрагентами;та інше

Помічник керівника,секретар,діловод

с 10.2014 по 02.2021 (6 лет 4 месяца)
ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Робота з документами, - прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів, переданих керівникові на підпис, їхнє редагування;

прийняття вхідної кореспонденції, її передавання на розгляд керівника й подальша передача відповідно до прийнятого рішення в структурні підрозділи чи конкретним виконавцям для використання в процесі роботи та/або підготовки відповідей;
ведення діловодства: складання листів, запитів й інших документів, підготовка проектів доповідей, звітів тощо, необхідних для роботи керівника;
оперативне зберігання документів, формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх схоронності й у встановлений термін здача в архів;
контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень керівника підприємства, взятих на контроль;
Організаційна робота

створення «телефонного іміджу» підприємства й керівника, самостійне прийняття рішень щодо переадресації або завершення телефонних дзвінків;
забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі;
організація й координація зустрічей керівника, розробка найбільш раціонального розпорядку його роботи;
підготовка засідань і нарад, які проводитиме керівник (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їхня реєстрація), ведення й оформлення протоколів нарад;
організація презентацій і представницька діяльність;
організація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань і пропозицій працівників;
виконання особистих доручень.
прийом і передача повідомлень зручними каналами зв'язку (факс, електронна пошта тощо);
Також в обов'язки входили адміністративно-господарське забезпеченням життєдіяльності офісу, координацією роботи кур'єрів/водіїв/менеджерів, оформленням первинних бухгалтерських документів та багато іншого.
Та багато іншого.

Помічник бухгалтера та помічник керівника

с 10.2012 по 10.2014 (2 года)
ПАТ "Красненський КХП", Буск (Сільське господарство, агробізнес)

Вхідна і вихідна кореспонденція, первинні документи по бухгалтерському обліку. Вхідні та вихідні дзвінки. Робота з Банками ( отримання коштів та перерахунок коштів в програмі I-Fobs)

Ведення переговорів,підписання договорів щодо зберігання зерна на підприємстві,продажу-купівлі зерна,перевезення товару та доставку замовникам. Обов'язковою частиною роботи були відрядження, виконання доручень керівника, замовлення канцтоварів та всього необхідного для офісу . Робота диспетчером, логістика, по доставці загрузки-вигрузки та доставки товару ,пошук водіїв та багатотонних машин та ін.

Кредитний спеціаліст

с 03.2011 по 07.2012 (1 год 4 месяца)
ПАТ "Альфа Банк" (Фінанси, банки, страхування)

пошук клієнтів,робота уже з існуючою базою клієнтів банка,підготовка документів для видачі кредиту,спілкування з клієнтами,телефоні дзвінки по продажу та консультація щодо банківських послуг та ін..

Образование

Європейський університет

Економіка і менеджемнт,фінанси, Львів
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)

Знания и навыки

Робота з оргтехнікою Міні-АТС Комунікабельність Відповідальність Ведення документації Робота в команді Цілеспрямованість Старанність АТС Уважність Висока працездатність Акуратність

Знание языков

Английский — начинающий

Дополнительная информация

1.Активність: Участь у програмі Work and travel USA 2006 рік
Під час навчання проходила стажування в таких місцях як : страхова компанія "Київ Ре" ,банку "Приват Банк" 2008-2009 роки

2.Комп'ютерні навички Internet, Word,MS Exсel

3.Особисті якості: Відповідальна, цілеспрямована, доброзичлива, комунікабельна, працьовита, стресостійка, пунктуальна, вмію працювати в колективі, прагну вдосконалювати свої знання, легко навчаюсь.

4.Лідер по натурі

5.Водійське посвідчення категорії В ( але вчитися ще і вчитися)

6. Захоплення і інтереси Спорт, дієтолгія, книги з саморозвитку)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: