Мирослава
Помічник керівника, офіс-менеджер, діловод
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 37 лет
- Город проживания:
- Тернополь
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2017845
Опыт работы
Помічник керівника
с 10.2022 по наст. время
(1 год 7 месяцев)
Investpack, Тернопіль (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Доручення керівника,телефоні дзвінки та кореспонденція.
Замовлення канцтоварів,квитків на літак ,поїзд,готелі( Україна і закордон). Допомога в кадрових питананнях,облік часу,документи.
Та багато інших доручень.
Робота різнобічна, оскільки я секретар, офіс менеджер, помічник керівника=)
Оператор комп‘ютерного набору
с 07.2022 по 10.2022
(3 месяца)
Tedis-Україна Тернопіль РСП, Тернопіль (Транспорт, логістика)
Робота в програмі SAP,EXel
Виписка рахунків, накладних, супроводжуючих транспортних документів, документи на відвантаження;
Повний контроль за відвантаженням товарів;
Звірка з менеджерами по замовленнях клієнтів.
Надання консультацій менеджерам;
Звірка з контрагентами;та інше
Помічник керівника,секретар,діловод
с 10.2014 по 02.2021
(6 лет 4 месяца)
ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Робота з документами, - прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів, переданих керівникові на підпис, їхнє редагування;
прийняття вхідної кореспонденції, її передавання на розгляд керівника й подальша передача відповідно до прийнятого рішення в структурні підрозділи чи конкретним виконавцям для використання в процесі роботи та/або підготовки відповідей;
ведення діловодства: складання листів, запитів й інших документів, підготовка проектів доповідей, звітів тощо, необхідних для роботи керівника;
оперативне зберігання документів, формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх схоронності й у встановлений термін здача в архів;
контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень керівника підприємства, взятих на контроль;
Організаційна робота
створення «телефонного іміджу» підприємства й керівника, самостійне прийняття рішень щодо переадресації або завершення телефонних дзвінків;
забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі;
організація й координація зустрічей керівника, розробка найбільш раціонального розпорядку його роботи;
підготовка засідань і нарад, які проводитиме керівник (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їхня реєстрація), ведення й оформлення протоколів нарад;
організація презентацій і представницька діяльність;
організація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань і пропозицій працівників;
виконання особистих доручень.
прийом і передача повідомлень зручними каналами зв'язку (факс, електронна пошта тощо);
Також в обов'язки входили адміністративно-господарське забезпеченням життєдіяльності офісу, координацією роботи кур'єрів/водіїв/менеджерів, оформленням первинних бухгалтерських документів та багато іншого.
Та багато іншого.
Помічник бухгалтера та помічник керівника
с 10.2012 по 10.2014
(2 года)
ПАТ "Красненський КХП", Буск (Сільське господарство, агробізнес)
Вхідна і вихідна кореспонденція, первинні документи по бухгалтерському обліку. Вхідні та вихідні дзвінки. Робота з Банками ( отримання коштів та перерахунок коштів в програмі I-Fobs)
Ведення переговорів,підписання договорів щодо зберігання зерна на підприємстві,продажу-купівлі зерна,перевезення товару та доставку замовникам. Обов'язковою частиною роботи були відрядження, виконання доручень керівника, замовлення канцтоварів та всього необхідного для офісу . Робота диспетчером, логістика, по доставці загрузки-вигрузки та доставки товару ,пошук водіїв та багатотонних машин та ін.
Кредитний спеціаліст
с 03.2011 по 07.2012
(1 год 4 месяца)
ПАТ "Альфа Банк" (Фінанси, банки, страхування)
пошук клієнтів,робота уже з існуючою базою клієнтів банка,підготовка документів для видачі кредиту,спілкування з клієнтами,телефоні дзвінки по продажу та консультація щодо банківських послуг та ін..
Образование
Європейський університет
Економіка і менеджемнт,фінанси, Львів
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)
Знания и навыки
Знание языков
Английский — начинающий
Дополнительная информация
1.Активність: Участь у програмі Work and travel USA 2006 рік
Під час навчання проходила стажування в таких місцях як : страхова компанія "Київ Ре" ,банку "Приват Банк" 2008-2009 роки
2.Комп'ютерні навички Internet, Word,MS Exсel
3.Особисті якості: Відповідальна, цілеспрямована, доброзичлива, комунікабельна, працьовита, стресостійка, пунктуальна, вмію працювати в колективі, прагну вдосконалювати свої знання, легко навчаюсь.
4.Лідер по натурі
5.Водійське посвідчення категорії В ( але вчитися ще і вчитися)
6. Захоплення і інтереси Спорт, дієтолгія, книги з саморозвитку)
Похожие кандидаты
Діловод, архіваріус, секретар, офіс-менеджер, оператор ПК, помічник керівника
11500 грн, Удаленно, Днепр
Діловод, помічник керівника, офіс-менеджер, секретар
Удаленно
Юрисконсульт, юрист, секретар, офіс-менеджер, помічник керівника
15000 грн, Удаленно, Днепр, Никополь
Секретар, офіс-менеджер, помічник керівника
20000 грн, Удаленно, Одесса
Юрист, помічник керівника, менеджер, діловод, секретар, адміністратор
Удаленно, Лохвица