Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 6 апреля 2024

Валентина

Внутрішній аудитор, ревізор, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
36 лет
Город:
Кагарлык

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

Уважність

Дополнительная информация

Хоменко Валентина Миколаївна.
Аудитор від 20000
повна зайнятість
Дата народження: 16 квітня 1988 (35 років)
Місто: Кагарлик
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Эл. почта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета:
Знайти цікаву стабільну роботу для самореалізації, з перспективою кар'єрного росту та фінансового достатку.
Досвід роботи:
АТ " Укрпошта" Внутрішній аудитор ( 5років)Перевірка обліку підприємства.Прорахунок товарно-матеріальних цінностей, виведення суми нестач, надлишків, пересортів.
Робота із нормативними документами.
Перевірка складських норм господарювання.
Проведення інвентаризацій на регіональних складах та філій.
Знання ПК, всіх офісних програм, робота з базами даних 1С.
ТОВ ТД«Зернотрейд»-Сільське господарство елеватор. бухгалтер - 7 років.
організація документообігу, контроль за дотриманням касової дисципліни, контроль за своєчасною сплатою податків до бюджетів та цільових фондів, контроль за веденням всіх ділянок бухгалтерського і податкового обліку, складання консолідованої податкової та фінансової звітності з наступним поданням її контролюючим органам ( повний пакет, в т. ч. податок на прибуток, ПДВ, екологічний податок, плата за землю, податок на нерухомість, рентна плата за воду), взаємодія з контролюючими органами.
Розробка облікової і цінової політики підприємства. Досвід відкриття філії та налагодження обліку у відокремленому підрозділі. Узгодження договорів в рамках зони відповідальності фінансового департаменту, консультування відділів і служб підприємства з питань обліку та документального супроводу господарських операцій. Бюджетування, планування витрат по фінансово-економічній службі, короткострокове прогнозування сум податків до сплати. Постановка завдань відділу прикладного програмування з доопрацювання програмного забезпечення. ЗЕД: експорт, експорт на умовах комісії, імпорт. Взаємодія з відділами та службами підприємства. Проведення фінального етапу співбесід з кандидатами на вакантні посади по підрозділу бухгалтерія.
Аналіз зміни норм чинного законодавства, забезпечення їх дотримання на підприємстві.
Проходження планових, позапланових та зустрічних перевірок
ФГ ЛЕБЕДЕНКО М.М.(Бухгалтер).-6 років.

Повне ведення бухгалтерського і податкового обліку в програмі 1С: Підприємство 8.2; робота з первинною документацією; звірка і взаєморозрахунки з постачальниками і покупцями; проведення банківських операцій; підготовка і здача звітності в ОДПІ, , статистику і інші фонди; розрахунок і нарахування заробітної плати; складання фінансових звітів для керівництва.

Провідний Бухгалтер ( з функціями головного бухгалтера на філії)
ДП «Заготівельно виробниче підприємство»- виробництво .

У підпорядкуванні 3 людини.

1. Бухгалтерський, управлінський, податковий облік ТМЦ, МШП, МЦ, запчастини, паливо ( надходження, списання, внутрішнє переміщення).
2. Бухгалтерський, управлінський, податковий облік Основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів( знос , придбання та введення в експлуатацію,продаж основних засобів , переміщення , віднесення витрат на придбання основних засобів,орендовані основні засоби).
3.Проведення інвентаризації.
4.Проведення банківських операцій.
5.Складання фінансових звітів для керівництва.
6. Підготовка і здача звітності в ОДПІ і статистику.

Освіта:
"Ржищівський Індустріально-педагогічний технікум"
Спеціальність "Бухгалтерський облік".
ПрАТ"Київська гуманітарна академія" Спеціальність "Фінанси і кредит".

Професійні навики:
Формування та відправлення звітів в паперовому та електронному вигляді(MS Office, Word, Excel ,1-C7.7, 1-С 8.2, 8,3 Internet, вміння користуватися офісною технікою, робота в програмах “Податкова звітність”, "Медок", "Клієнт Банк".
Згідна на переїзд при потребі до міста працевлаштування.
Маю рекомендаційні листи.

Другие резюме этого кандидата

Кандидаты в категориях

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: