- Визитка
Екатерина
Адміністратор, офіс-менеджер, 35 000 грн
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 36 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2371813/
Дополнительная информация
Досвід роботи:
Адміністратор відділення "ОТП Банк" з 19.05.2023 по 01.10.202 р.
Обов'язки:
-Зустріч клієнтів у відділенні банку;
-Розподіл клієнтського потоку /управління чергою у відділенні;
-Надання первинних консультацій клієнтам щодо банківських послуг
-Канцелярія
- видача карток, закриття рахунків.
З 02.10.2023 р. - по теперішній час Експерт відділа обслуговування клієнтів "ОТП Банк"
Обов'язки:
-розрахунково-касове обслуговування клієнтів
-відкриття/закриття рахунків, блокування/перевипуск карток
-оформлення документів на розміщення, поповнення, списання та закриття депозитів
-підготовка та виконання платіжних документів на перервзування коштів з поточних та ощадних рахунків фіз. осіб
-підготовка та надання офіційних довідок/виписок по рахункам клієнтів
-здійснення ідентифікації, верифікації клієнтів, проведення аналізу фінансового стану та визначнння рівня ризику клієнтів
- робота з рахунками ФОП
- проведення загального інформативного консультування клієнтів банку
- залучення та продаж продуктів Банку
Спеціаліст відділу документації
Компанія "Автоентерпрайз",
02.03.2017-25.09.2022 р.
Обов'язки:
-Виписка та підготовка документів на первинну та вторинну реєстрацію автомобілів,
-робота з базою НАІС,
-Робота з орг. технікою;
-Забезпечення життєдіяльності офісу;
-Виконання доручень керівника;
-підготовка звітів, ведення документообігу,
-відправка/отримання кореспонденції,
- Отримання, облік, зберігання документів на автомобілі.
Финансовый консультант по вопросам страхования и кредитования
С Июля 2013 по февраль 2015
ООО «Альфа.Ассистанс» (страховой брокер)
Обязанности:
- Активные продажи страховых и кредитных продуктов
- Консультирование клиентов по вопросам страхования и кредитования
- Подбор наиболее оптимальных финансовых программ
- Cбор и проверка документов для банка
- Заключение договоров страхования.
Фахівець-оцінювач
з 05.2010 по 12.2012 (2 роки 7 місяців)
ПЗ «Ломбард ТОВ «Злато 2009» та ТОВ «Руно 2009» (Фінансові послуги)
Обов'язки:
- Оцінка та прийом драг. металів під заставу;
- Видача позички;
- Ведення внутрішньої документації;
- прийом та оцінка апаратури під заставу.
- укладання договорів
- Дотримання внутрішньої дисципліни
- Ведення фінансово-звітної документації.
- ведення та розширення клієнтської бази.
Продавець-консультант маг "Сalzedonia"
09.02.2016-20.10.2016
Обов'язки:
- Активні особисті продажів.
- знання продукції, демонстрація товару
- прийом, маркування товарів
- інвентаризація
- Складання звітів, ведення документації
- робота за касою
- Відкриття/закриття зміни.
Освіта:
Вище з 09.2005 по 07.2009
Донецький університет економіки та права, економічний, економіка підприємства, Донецьк.
Наявність дипломів після закінчення вищого навчального закладу.
Професійні навички:
Знання ПК (Word, Excel, Internet, e-mail, Shoopy)
Знання касової дисципліни, програми 1С, Робота з касовим апаратом, робота з книгою КУРО.
Вміння працювати з оргтехнікою
Ведення переговорів, укладання договорів.
Українська – вільно.
Англійська зі словником.
Додаткова інформація: активна життєва позиція, вміння ставити цілі та досягати результату. Вміння працювати самостійно і в команді, навчання, прагнення кар'єри. Відповідальна, до виконання своїх обов'язків ставлюся сумлінно. Веду здоровий спосіб життя, шкідливих звичок не маю. Маю 5 річну доньку. Маю статус внутрішньо переміщенної особи.
Тренінги та семінари:
27.09.2013 - 28.09.2013: тренінг «Активні продажі. Навички роботи з запереченнями»;
02.11.2013: тренінг «Лізинг для фізичних та юридичних осіб»;
23.11.2013: сертифікат з тренінгу «Підвищення ефективності продажу страхових продуктів».
Похожие кандидаты
-
Адміністратор, помічник керівника
35000 грн, Киев -
Асистент керівника
Киев -
Особистий помічник
Киев, Бровары, Другие страны -
HR-, офіс-менеджер, адміністратор, помічник керівника
Киев, Ирпень, Удаленно -
Асистент керівника
Киев, Ивано-Франковск, Удаленно -
Помічник керівника
Киев, Кропивницкий , еще 4 города