Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 сентября 2022 PRO

Алла

Economist

Занятость:
Неполная занятость.
Возраст:
40 лет
Город проживания:
Харьков
Готов работать:
Удаленно, Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Office Manager in education of Foreign Students

с 09.2014 по 08.2018 (3 года 11 месяцев)
«GEC Education Center», Kharkiv (Education and science)

Office Manager in education of Foreign Students, «GEC Education Center».
Responsibilities:
•selection of candidates for study abroad;
•arranging admissions for foreign students;
•business correspondence and phone calls (in English language);
•translation of documents (passport, school leaving certificate, birth certificate, police clearance certificate, medical certificate etc.) from English into Ukrainian;
* task management, database management;
•on-line registration of the application for a visa at the Ministry of Foreign Affairs website.

Database specialist at the Sales Department

с 09.2012 по 09.2013 (1 год)
PJSC «SUN InBev Ukraine», Kharkiv (Food industry)

Database specialist at the Sales Department, PJSC «SUN InBev Ukraine».
Responsibilities:
•database support of finished goods (beer and beer beverages), sales outlets, sales team in 1C system;
•monitoring and data entry of quality certificates of finished goods to the 1C system.

Legal database specialist at the Procurement/Acquisition Department

с 05.2011 по 08.2012 (1 год 3 месяца)
PJSC «SUN InBev Ukraine», Kharkiv (Food industry)

Legal database specialist at the Procurement/Acquisition Department , PJSC «SUN InBev Ukraine».
Responsibilities:
•monitoring the expiration terms of the trademarks’ certificates and patents;
•categorization of suppliers/clients of Russia and Ukraine within the framework of the contract-making process;
•creation of drafts of the general/notarial powers of attorney.

Customer service specialist at the Logistics Department

с 06.2009 по 05.2011 (1 год 11 месяцев)
PJSC «SUN InBev Ukraine», Kharkiv (Food industry)

Customer service specialist at the Logistics Department, PJSC «SUN InBev Ukraine».
Responsibilities:
•receiving beer orders from distributors in accordance with the beers’ quotas and delivery plan;
•analyze and entry these orders to the system SAP;
•making internal department reports.

Accountant

с 08.2007 по 02.2009 (1 год 6 месяцев)
«TD «Agroimport» Ltd, Kharkiv (Wholesale)

Accountant, «TD «Agroimport» Ltd.
Responsibilities:
•accounting and tax accounting of the wholesale enterprise, trading spare parts to the agricultural machinery;
•accounting of the fixed assets;
•reconciliation acts;
•primary documentation;
•cash reports;
•salary;
•tax accounting (VAT, profit tax etc).

Economist

с 10.2005 по 07.2007 (1 год 9 месяцев)
OJSC «Kharkovspetcstroy», Kharkiv (Сonstructing)

Economist, OJSC «Kharkovspetcstroy».
Responsibilities:
•drawing up and finalizing of contracts;
•carrying out payments in the client-bank system;
•tracking of receivables;
•accounting of materials according to the calculated design estimates.

Образование

Kharkiv National University of Economics

Faculty of International Economic Relations, Master Degree in International Economics, Kharkiv
Высшее, с 2000 по 2005 (4 года 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Intensified training course «Excel Advanced + the basic course elements» (Training Center «i-klass», Kiev)

12/2011

Specific training course of the financial trader at the FOREX market

08/2005-09/2005

Знания и навыки

MS Excel MS Word Пользователь Internet MS PowerPoint MS Outlook Internet Explorer Клиент-Банк Бухгалтерский учет САПР Бест-Звит Налоговая отчетность Ведение отчетности Налоговый учет АРМ-ЗС

Знание языков

  • Английский — средний
  • Французский — начинающий

Дополнительная информация

Skills & Qualifications:
•database management experience in various programs;
•accounting and tax accounting, primary documents;
•management accounts;
•customer service, receiving and request processing;
•intermediate level of English (written and spoken);
•confident MS Office user (Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet Explorer), skilled in working with SAP-ERP, 1C;
•result-oriented, high level of responsibility, attention to detail, flexibility, creativity, hard worker, good team player with ability to learn quickly, ability to establish priorities.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Бухгалтер, економіст
20000 грн, Калиновка (Винницкая обл.), Удаленно

Економіст-аналітик, фахівець в галузі інформаційних технологій
Киев, Луцк , еще 5 городов

Менеджер, економіст, фахівець
25000 грн, Киев, Удаленно

Фінансист, економіст
20000 грн, Львов, Удаленно

Оператор 1С, учетчик, экономист
20000 грн, Удаленно

Економіст
Харьков

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: