Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 4 мая 2024 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/2377351

Менеджер по роботі з клієнтами, 30 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Город проживания:
Бровары
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник відділу продажу

с 06.2018 по 01.2022 (3 года 7 месяцев)
ТОВ "Київгума", Бровари (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-контроль збуту продукції компанії, розробка цінової та бонусної політики для контрагентів (дистриб'ютори, роздріб - напрямок ГТВ);
- організація та контроль роботи менеджерів з продажу групи;
- планування виробництва, розроблення перспективних та поточних планів збуту продукції;
- Організація роботи з ведення, аналізу та систематизації клієнтської бази;
- контроль за станом дебіторської та кредиторської заборгованості контрагентів;
- підготовка критеріїв оплати менеджерів відділу продажів напряму ДТВ (бонуси за виконання плану продажу);
-Організація навчання, тренінгів для менеджерського складу за напрямом ГТВ (спільно з відділом HR);
- участь в організації та проведенні виставок.
- вирішення рекламаційних питань щодо товару з контрагентом, складання необхідної документації.
- Оформлення відвантажень продукції з експорту (країни СНД).
- робота з тендерними майданчиками:
1. Здійснення моніторингу спеціалізованих сайтів, торгових майданчиків щодо оголошення державних та комерційних відкритих конкурсів, тендерів, електронних аукціонів;
2. Оцінка економічної доцільності участі у торгах, за результатами підготовки інформації та матеріалів для прийняття рішення про участь у торгах;
3. Запит необхідної конкурсної документації, вивчення її вимог. Врахування всіх змін у конкурсній документації;
4. Підготовка повного пакета документів;
5. Взаємодія з менеджерами та керівниками відділів зі специфіки та ціноутворення запропонованої продукції та технічної частини заявок;
6. Аналіз технічної частини заявок на відповідність чинному законодавству;
6. Оформлення конкурсних заявок (заливання документів на тендерних майданчиках).
7. Ведення переговорів та листування з організаторами конкурсів.
8. Одночасно ведення кількох проектів;
9. Своєчасне надання всієї необхідної інформації про умови постачання, гарантії, сертифікати;
10. Укладання договорів, контрактів;
11. За потреби присутність на аукціонах від імені компанії, при процедурах розкриття заявок, складання скарги до Антимонопольного комітету України та її територіальних органів, подання інтересів компанії при розгляді зазначених скарг;
12. Відстеження повернення коштів, внесених як забезпечення заявок (банківських гарантій).
13. Ведення встановленої звітності.

У розділі додаткова інформація можна ознайомитись із попередніми місцями роботи.
На вимогу надам рекомендаційний лист.

Менеджер з продажу

с 11.2017 по 06.2018 (7 месяцев)
Coca-Cola Beverages Ukraine, Бровари (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація та ведення продажів продукції;
- Пошук потенційних контрагентів;
- робота з контрагентів, що вперше звернулися, з подальшою передачею його провідному менеджеру з продажу в залежності від територіальної приналежності клієнта;
- ведення комерційних переговорів із контрагентами на користь підприємства;
- оперативне реагування на інформацію, що надходить від контрагентів, та доведення її до відома відповідного провідного менеджера з продажу та начальника відділу оптового продажу;
- з'ясування потреб контрагентів у продукції, що реалізується компанією, та узгодження замовлення з клієнтом у відповідність до його потреб та наявності асортименту на складському комплексі;
- Мотивація контрагентів на роботу з компанією, відповідно до затверджених програм зі стимулювання збуту.
- Складання щомісячного плану продажів;
- аналіз статистичних даних продажу та відвантажень контрагентів;
- надання звітів за підсумками роботи відповідно до регламенту роботи відділу продажу та компанії;
- прийом та обробка замовлень контрагентів, оформлення необхідних документів, пов'язаних з відвантаженням продукції для клієнтів компанії, закріплених за собою, а також для контрагентів, закріплених за відповідними провідними менеджерами з продажу під час перебування їх поза офісом;
- Здійснення інформаційної підтримки контрагентів;
- здійснення інформування контрагентів про всі зміни в асортименті, збільшення та зниження цін, акції з стимулювання попиту, час приходу продукції на склад;
- остаточне узгодження з контрагентом умов за цінами, датою відвантаження та способом доставки продукції;
- передача заявок на доставку продукції контрагентам до відділу логістики;
- Участь у розробці та реалізації проектів пов'язаних з діяльністю відділу оптових продажів;
- Взаємодія з підрозділами компанії з метою виконання покладених завдань;
- Участь у робочих нарадах;
- ведення робочої та звітної документації;
- Підтримка в актуальному стані даних про контрагентів в інформаційній системі;
- контроль відвантажень продукції за контрагентами;
- Контроль фінансової дисципліни контрагента на основі документів, одержуваних від відділу фінансового обліку та попередження про строки оплати (контроль дебіторської заборгованості).

Образование

Донбаській гірничо-металургійний інститут

АПП, інженер-електромеханік, Алчевськ
Высшее, с 1998 по 2003 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Київська регіональна таможня

09.2006 - 11.2006

Знание языков

  • Португальский — средний
  • Польский — выше среднего
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Жарич Олександра Ігорівна
Моб: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Проживання: м. Бровари
Будинок. адреса: вул. Олімпійська
Дата народження: 04.12.1980

Основне
•2002 - Донбаський гірничо-металургійний інститут, АПП, інженер-електромеханік, бакалавр
•2003 - Донбаський гірничо-металургійний інститут, АВП, інженер-електромеханік, спеціаліст

Підвищення кваліфікації, курси
•2006 - Митний брокер, "Консалтинговий центр", Свідоцтво особи, уповноваженої на декларацію

Професійний досвід:

З 04.2016 ТОВ "МВСС"
- Розподіл роботи всього офісу;
- координація роботи працівників;
- Ведення ділової кореспонденції;
- Розподіл дзвінків;
- зустріч відвідувачів;
- адміністративно-господарська підтримка офісу;
- робота з первинною бухгалтерською документацією у програмі 1С;
- Підготовка накладних, рахунок-фактур;
- Ведення діловодства, підготовка різних звітів;
- ведення офісних витрат, документообігу оплат;
- організація свят та інших корпоративних заходів;
- забезпечення чистоти та порядку в офісі;
- Аналіз діяльності постачальників;
- ведення звітності з відпусток, відгулів та понаднормового годинника;
- Складання договорів, комерційних пропозицій, розрахунок договірної ціни.

3 Eda.ua/3 "Shushimax"
З 06.15 працюю адміністратором на доставці суші та піци "SushiMax".
Організація, адміністрування роботи кур'єрської служби:
- Розподіл замовлень між кур'єрами;
- Ведення обліку кілометражу;
- Облік та розподіл матеріальних та грошових коштів;
- Контроль роботи комп'ютерного та програмного забезпечення;
- Робота з обліковими програмами;
- Розбір скарг, нестандартних ситуацій, контроль безперебійної роботи служби доставки.
З 06.2015 працюю в компанії Eda.ua.
Спеціаліст з роботи з клієнтами:
- робота з вихідними та вхідними дзвінками
- надання консультацій клієнтам за телефоном
- Оформлення замовлень в oki-toki.
- робота над конфліктними ситуаціями, спірними питаннями.

9.11.2013-06.2015 компанія ТОВ «Небесна Криниця ЛТД».
Фахівець по роботі з клієнтами:
- робота з вихідними та вхідними дзвінками
- надання консультацій клієнтам за телефоном
- оформлення замовлень у 1С8.2
- підготовка документів для експедиторів
- робота з розвезенням води по маршрутному листу/робота з логістами
- Закриття виконаних точок
- робота з базою даних у 1С 8.2
- стійкість до стресів та конфліктних ситуацій
05.2012 – 12.2012, Броварська Центральна Районна Лікарня.
Медичний реєстратор приймального відділення:
-Запис пацієнтів на прийом до лікарів;
- зустріч пацієнтів та розподіл за фахівцями;
-Забезпечення взаємодії між співробітниками відділення та її підрозділами в роботі з надання послуг;
-контроль за дотриманням дисципліни та правил трудового розпорядку;
-Ведення облікової документації.


01.2011-04.2012, ВП «Метиз»
Менеджер з оптових продажів дроту:
- Пошук клієнтів.
- ознайомлення щодня з асортиментом, кількістю, термінами реалізації та чинними цінами на вільний до продажу товар.
- Контроль своєчасного погашення дебіторської заборгованості клієнтів, письмові повідомлення безпосередньо Керівнику про кожний випадок простроченого платежу з викладенням причин затримки.
- Оформлення заявок на виробництво/доставку/самовивіз дроту.
- оформлення договорів, а також відповідних документів до них.
- Зустрічі з клієнтами, а також переговори в офісі клієнта.

09.2003 – 15.06.2007 , ТОВ "Аксіом Проджектс Україна"
Менеджер ВЕД
- Укладання міжнародних договорів.
- Організація та контроль перевезення товару.
- Підготовка дозвільної документації для митного очищення товару (СЕС, сертифікація, енергозбереження, екологи), імпорт-експорт.
- оформлення первинної документації (договору, інвойс, пакувальний лист).
- ведення діловодства фірми (первинна бухгалтерська документація, накази, заяви, вихідна та вхідна кореспонденція).
- Робота з ОВІРом.
- Участь у виставках та зустріч іноземних партнерів.
- Продаж обладнання для переробки пластмас, ткацькі верстати, індустріальні швейні машини, опалювальні установки, установки та хімікати для водопідготовки у різній модифікації, продуктивності та специфікації.
Мови: українська, російська – рідні, англійська – базова, португальська – базова, польська B1.
Ключові навички:
ПК: впевнений юзер. Оргтехніка. Водійські права категорії В.
Особисті якості: комунікабельність, відповідальність, уміння легко вчитися новому, працювати у команді, і навіть самостійно.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: