Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 3 марта 2024 PRO

Світлана

Провідний бухгалтер (заробітна плата), 28 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
59 лет
Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Днепр, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний бухгалтер, Зам.головного бухгалтера, бухгалтер

с 07.1983 по наст. время (40 лет 10 месяцев)
Широкий профіль, Дніпро (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Професійний досвід: Стаж по спеціальності більше 20 років.
- Ведення бухгалтерського обліку та звітності,
- Успішний досвід спілкування і проходження перевірок без негативних наслідків, складання та перевірка звітності;
-ведення бюджетної бухгалтерії;
-Повне супроводження ФЛП (єдиний податок, загальна система, з найманими працівниками. і без)
- Досвідчений користувач ПК: Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet, програми «М.е.док»,"Е-звітність","СДО", "Прозоро" ,електронний кабінет ДФС, "Дія", досвід праці з «Клієнт-банк, «OPZ»,1С 8,2,«Місцевий бюджет», інші офісні програми, навички праці з «Клієнт-банк», з банківськими документами, касова дисципліна;
- Вільно володію українською та російською мовою;
-Знання основ бухгалтерського та податкового обліку, здатність моделювати процеси бухгалтерського та податкового обліку та пояснювати їх іншим співробітникам, постановка завдань на розробку програмного забезпечення по бухгалтерському обліку;
-Нарахування і ведення заробітної плати з різними тарифними сітками, зі змінним графіком (в т.ч. в особисто розробленій програмі), табелювання, розрахунок лікарняних листів, виплат на час відпустки основної,додаткової,соціальної,навчальної,декретної, виплат на час відрядження, компенсацій при звільненні, при простою, матеріальної допомоги, розрахунок нічних, стажових, переробітку, надурочних, праці в вихідні і святкові дні і т.д., перерахування зарплати, податків, зборів; Податкова звітність, 1 ДФ, ПФУ, ЄСВ, ЦСУ, фонд занятості, фонд соціального страхування, фонд по травматизму, фонд інвалідів.
- Кадрове діловодство (прийом, звільнення,трудові угоди,накази,табеля,відпустки,т.д.)
Складання штатного розпису, табельний облік, облік показників по праці і зар.платі;
- Розрахунки планового бюджету та контроль за його виконанням.
Планування штатної чисельності і фонду заробітної плати
Контроль дохідної та витратної частини бюджету: обробка і аналіз комунальних рахунків, контроль за дотриманням лімітів, контроль оплат комунальних послуг з об'єктів нерухомості, аналіз динаміки витратної частини;
-Облік взаєморозрахунків з постачальниками, клієнтами і іншими дебіторами/кредиторами, складання та облік актів звірки з контрагентами;
-Ведення ОС, НА (прийняття до обліку, переоцінка, амортизація), ведення складської документації інвентаризація,оприбуткування,списання), облік реалізації товарів, виписка довіреностей та ведення журналу реєстрації довіреностей;
-Каса, складання авансових звітів, знання касової дисципліни;
-Перевірка і обробка первинної документації, знання порядку складання первинних бух. і податкових документів, організація і контроль документообігу;
- проведення і оформлення інвентаризацій (планових,позапланових) та їх результатів (недостачі,лишки);
-Укладення договорів з постачальниками, контроль за розрахунками з ними,виписка рахунків, податкових накладних, актів виконаних робіт, актів прийому-видачі, перевірка звітів матеріально-відповідальних осіб склад,ТМЦ,ГСМ)

Образование

Дніпропетровський технолого-економічний технікум

Спеціальність бухгалтерський облік в торгівлі, кваліфікація бухгалтер, Дніпропетровськ
Неоконченное высшее, с 1980 по 1983 (2 года 9 месяцев)

Червоний диплом з відзнакою

Дополнительное образование и сертификаты

регулярні професійні семінари

на протязі професійної діяльності

Знания и навыки

MS Excel MS Word M.E.Doc Користувач ПК Користувач Internet Клієнт-Банк Соната ОПЗ Парус Знання офісних програм Кадровий облік Бюджетування Трудове законодавство ІПК Місцевий бюджет Адаптивність Успішний досвід спілкування і проходження податкових перевірок Досвід у веденні ФОП, ПП (ЧП) (єдиний податок, загальна система) Знання основ бухгалтерського та податкового обліку Постановка завдань на розробку програмного забезпечення по б/о Нарахування і ведення заробітної плати з різними тарифними сітк Розрахунки планового бюджету установи та контроль за його викона Ведення обліку ОЗ, НА, МА, ПММ, рух матеріалів Каса, складання авансових звітів, знання касової дисципліни; Складання м/о, ведення оборотних відомостей та головної книги, с Укладення договорів з клієнтами, контроль за розрахунками з кліє Проведення і оформлення інвентаризацій Знання обліку і оподаткування з.плати, видача довідок про з.плат Досвід спілкування і проходження податкових перевірок Досвід роботи в бюджеті,С/Х,ПП (єдиний податок,загальна система) Постановка податкового обліку Стресостійкість СДО ПРОЗОРО Знання електронного кабінету платника податків Облік ПДВ Постановка бухгалтерського обліку Реєстрація ФОП Облік розрахунків із підзвітними особами Неконфліктність Оптимізація обліку Кадрове діловодство "Прозоро" "Дія"

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Особисті якості:
-Характер гнучкий, комунікабельний, веселий, без шкідливих звичок;
-Ініціативність, доброзичливість, уміння налагоджувати контакт;
-Чесність і порядність, тактовність, старанність, посидючість, працездатність;
-Орієнтованість на результат, самодисципліна, відповідальність за виконану роботу, педантизм в цифрах, точність виконання функціональних обов'язків, уміння працювати самостійно і в колективі, брати відповідальність на себе, ухвалювати складні рішення
-Здібність і бажання вчитися, професійно рости і розвиватися

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: