Алла
Менеджер по персоналу, 4 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 56 лет
- Город:
- Житомир
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2429201
Дополнительная информация
Резюме
Лепак Алла Сергіївна
Вік: 48 років
Адреса: 10005, м. Житомир, проїзд І.Богуна, 4
№ моб. тел. [
E-mail: [
Мета: Пошук цікавої роботи, де можливо було б максимально ефективно застосувати мої знання та ділові якості.
Освіта:
09.1999 – 03.2000
Житомирський обласний навчальний центр Державного комітету статистики України, спеціальність «Бухгалтерський облік», диплом бухгалтера виробничих підприємств.
09.1984 – 06.1989
Житомирський Державний технологічний університет,
спеціальність – технологія машинобудування, металорізальні станки та автомати,
диплом інженера-механіка.
Стаж роботи:
10.2012-06.2014 ТОВ «Атракціон-Сервіс», ТОВ «Острів розваг», менеджер з персоналу.
- Організація кадрової роботи на підприємстві (100 працівників) «з нуля».
- Ведення кадрового документообігу.
- Регулювання трудових відносин відповідно до норм чинного трудового законодавства (КЗпП України).
- Розробка посадових і робочих інструкцій.
- Пошук і підбір персоналу.
- Формування кадрового резерву.
- Розробка правил внутрішнього трудового розпорядку.
- Формування і ведення особистих справ працівників.
- Оформлення лікарняних листків.
- Ведення бази даних 1С:Підприємство.
- Організація прийому на роботу, переведення, переміщення, звільнення, облік руху трудових книжок, їх заповнення , облік і збереження.
- Складання штатного розкладу з урахуванням класифікатора професій.
- Табелювання робочого часу працівників.
- Оформлення відпусток працівників: графік, облік, компенсація за невикористану відпустку, накази по відпусткам.
- Звітність в ЦЗ та управління статистики.
- Співпраця з ЦЗ та кадровими агенціями.
- Член комісії з соціального страхування ( організація засідань, ведення всіх документів комісії).
- Розробка документації з охорони праці.
- Робота з вхідною/вихідною кореспонденцією, ділове листування.
04.2011 – 02.2012 ТОВ «Глобал Айс», менеджер з реклами та адміністративної діяльності.
- активний пошук і залучення нових клієнтів з метою розміщення реклами на ковзанці «Глобал Айс»
- контроль і адміністрування документообігу: договори, рахунки, акти;
- знання КЗпП України, ведення кадрової документації по персоналу підприємства.
05.2008 – 03.2011 ПП Ловинюк (виробництво МП конструкцій), адміністратор торговельного залу.
- інформування покупців про споживчі властивості товарів, їх асортимент, ціни на товари і послуги, що надаються;
- надання допомоги у виборі товару;
- складання графіків роботи.
11.2005 – 03.2008 Житомирський обласний центр туризму, краєзнавства, спорту та екскурсій учнівської молоді Житомирської обласної ради, діловод.
-знання діловодства, ділового етикету і ділового листування;
-робота з вхідною, вихідною кореспонденцією.
10.2001 – 10.2004 ПП «ДАР-Р», агент з продажу нерухомості.
-пошук клієнтів;
-підбір відповідного варіанту квартири або іншого об'єкту нерухомості;
-організація огляду нерухомості покупцем і особистий супровід;
-знання технічної документації запропонованого до покупки об’єкту;
-супровід операції купівлі-продажу.
08.1989 – 11.1992 Бердичівський станкозавод «Комсомолець», конструкторське бюро відділу головного механіка, інженер-конструктор.
-розробка ескізних та технічних проектів деталей нестандартного обладнання;
-зняття ескізів складних деталей з натури;
-технічний розрахунок креслюнків.
Навички:Впевнений користувач ПК ( Word, Excel, Power-Point, 1С: Бухгалтерія 8.2 Кадри і Зарплата), досвід роботи з офісною технікою.
Знання діловодства та правил ділової кореспонденції, основ охорони праці ( в т.ч. складання інструкцій з ОП, ведення журналів тощо). Вміння дотримувати конфіденційність відносно ділової інформації; переконувати та презентувати інформацію; ефективно вирішувати складні конфлікті ситуації.
Мови: Українська – рідна, російська – вільно, німецька – середній рівень.
Ділові якості: Відповідальність, комунікабельність, акуратність, вміння працювати в команді.
Похожие кандидаты
Секретар, діловод, інспектор з кадрів
Житомир
HR manager, Generalist
Житомир
Економіст, менеджер з персоналу
Житомир
Менеджер по персоналу, інспектор з кадрів
Житомир
Менеджер з персоналу, рекрутер
Житомир
Спеціаліст з персоналу
Житомир