Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 21 октября 2017

Юлія

Менеджер по роботі з клієнтами, секретар

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
32 года
Город:
Умань

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Диспетчер факультету соціальної та психологічної освіти

с 09.2012 по наст. время (11 лет 8 месяцев)
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (Освіта, наука)

1.Ведення діловодства деканату відповідно до переліку документів:
копії наказів, екзаменаційні і залікові відомості студентів, навчальні та особисті картки студентів, книга обліку контингенту студентів, журнал обліку видачі довідок, журнал обліку академічних довідок та дипломів про вищу освіту, книга обліку студентів, які закінчили університет, і реєстрації видачі дипломів, зведення руху контингенту студентів, зведення про підсумки екзаменаційної сесії.
2.Забезпечення своєчасного внесення даних по роботі факультету в систему 1С.
3.Робота зі студентами та викладачами факультету щодо організації майбутніх подій та заходів.

Образование

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Факультет соціальної та психологічної освіти. Спеціальність: Соціальна педагогіка. Спеціалізація: Практична психологія. Кваліфікація: Викладач соціальної педагогіки, практичний психолог., Умань
Высшее, с 2010 по 2013 (2 года 9 месяцев)

Диплом магістра з відзнакою.
Під час навчання в університеті займала посаду психолога для студентів, будучи волонтером при Студентській соціально-психологічній службі університету.

Дополнительное образование и сертификаты

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Курси користувача програмного забезпечення"1С:Бухгалтерія 8.2"

2013 рік, 2 місяці

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Діловодство

Знание языков

Русский — средний

Дополнительная информация

Таранюк Юлія Едуардівна

Дата народження: 22 серпня 1991 г.
Громадянство: Українка
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. почта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Сімейний стан: заміжня, дітей немає.
Бажаний графік роботи: повний робочий день.
Ціль: отримати посаду менеджера по роботі з клієнтами, реалізувати свій потенціал і досвід.

Освіта:
Вересень 2008 – червень 2010 р.
Уманський гуманітарно-педагогічний коледж імені Т. Г. Шевченка.
Відділення соціальної та корекційної освіти.
Спеціальність: Соціальна педагогіка.
Кваліфікація: Соціальний педагог.
Диплом молодшого спеціаліста з відзнакою.

Вересень 2010 – червень 2013 р.
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.
Факультет соціальної та психологічної освіти.
Спеціальність: Соціальна педагогіка. Спеціалізація: Практична психологія.
Кваліфікація: Викладач соціальної педагогіки, практичний психолог.
Диплом магістра з відзнакою.
Під час навчання в університеті займала посаду психолога для студентів, будучи волонтером при Студентській соціально-психологічній службі університету.

2013 р.
Уманський державний педагогічний університет імені Павла тичини.
Курси користувача програмного забезпечення «1С: Бухгалтерія 8.2 ».

Досвід роботи:
09.2012 р. — нинішній час
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.
Посада: диспетчер факультету соціальної та психологічної освіти.
Посадові обов’язки:
1.Ведення діловодства деканату відповідно до переліку документів:
копії наказів, екзаменаційні і залікові відомості студентів, навчальні та особисті картки студентів, книга обліку контингенту студентів, журнал обліку видачі довідок, журнал обліку академічних довідок та дипломів про вищу освіту, книга обліку студентів, які закінчили університет, і реєстрації видачі дипломів, зведення руху контингенту студентів, зведення про підсумки екзаменаційної сесії.
2.Забезпечення своєчасного внесення даних по роботі факультету в систему 1С.
3.Робота зі студентами та викладачами факультету щодо організації майбутніх подій та заходів.

Професійні навички та знання:
Досвід ведення переговорів.
Знання основ діловодства.
Впевнений користувач ПК - MS Office (Word, Excel), Internet
Грамотна усна і письмова мова.

Знання іноземних мов:
Російська - розмовна.
Англійська - зі словником

Особистісні якості:
Комунікабельність, відповідальність, старанність, пунктуальність, активна життєва позиція. Властиві організаторські здібності, оперативність, здатна швидко навчатися новим видам діяльності. Націленість на результат. Стресостійкість. Прагнення до професійного та особистого зростання.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: