Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 августа 2014

Іванна

Ведущий специалист по обеспечению бизнес-процессов, 5 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
38 лет
Город:
Луцк

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Черех Іванна Сергіївна
Дата і місце народж.: 12.09.1985 року, м. Луцьк
Вік: 28 років
Сімейний стан: заміжня, є дитина 3,5 роки.
Адреса проживання: м. Луцьк
Контактний тел: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)


Резюме
Освіта:
2002 – 2007 рр. Волинський Національний університет імені Лесі Українки, Інститут соціальниї наук, спеціальність – соціологія.
2007-2010рр. Волинський Національний університет імені Лесі Українки, факультет післядипломної освіти, спеціальність – фінанси.

Досвід роботи:
2007р. – по цей час ПАТ КБ «ПриватБанк»
Вересень 2007 року - лютий 2008 року займала посаду менеджера РІП (рекламно-інформаційного пункту) Бізнесу по роботі з торговими підприємствами. Мої обов’язки на даній посаді:
-залучення клієнтів на споживче кредитування;
-оформлення споживчих кредитів;
-консультація клієнтів та продаж їм інших банківських продуктів.

З лютого 2008 року займала посаду менеджера по роботі з Торговими підприємствами Мої обов’язки на даній посаді:
- підбір персоналу на посаду менеджера РІП,
- Навчання менеджерів РІП,
- управління менеджерами РІП і координація їх роботи,
- формулювання завдань для співробітників, вирішення всіх проблемних ситуацій у роботі, створення звітностей по проведеній роботі (документальні, презентаційні);
- проведення переговорів з торговими підприємствами, презентація їм продуктів банку, залучення їх до співпраці.
- розробка кредитних акційних схем задля більшого залучення клієнтів;
- виконання нормативів по залученню нових клієнтів.

З лютого 2009 року займала на посаду спеціаліста з операційної роботи. Мої обов’язки на даній посаді:
- контроль кредитного портфелю Бізнесу по роботі з ТП;
- консультація проблемних клієнтів, аналіз їх кредитів, перерахунок, списання, пролонгація тощо.
- співпраця з кредитними інспекторами з метою зменшення проблемного портфелю.
- реалізація конфіскованого майна з метою погашення проблемних кредитів;
- реєстрація нових торгових точок в програмних комплексах банку;
- контроль за передачею кредитних справ менеджерів РІП в бухгалтерію.

Відвідала тренінги: для менеджерів РІП «Ефективні продажі», для менеджерів по роботі з ТП «Ефективні методи навчання працівників», отримала звання тренера Бізнесу по роботі з торговими підприємствами, самостійно проводила тренінги для працівників Бізнесу по роботі з торговими підприємствами

З 2011 року по липень 2013 знаходилась в декретній відпустці.

З серпня 2013 року займаю посаду ведучого спеціаліста по забезпеченню бізнес процесів ГО в ПАТ КБ ПриватБанк. Займаюсь набором персоналу, проводжу навчання для стажерів (в тому числі дистанційно – вебексом), тренінги для працівників ( клієнтоорієнтованість, робота з скаргами та запереченнями, управління голосом, орієнтація на тривалу співпрацю тощо). Розробляю тести для працівників, записую відео-інструкції, готую навчальні презентації.

Знання мов
Українська – рідна; російська – вільно ( проводжу навчання на рос. мові); англійська – на достатньому рівні.
Навички
Досвідчений користувач ПК.
Особисті якості:
Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність.

Інтереси та захоплення
Книги, активний відпочинок.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: