- PRO
Інна
Менеджер по роботі з клієнтами, 40 000 грн
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 38 лет
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2699803/
Опыт работы
Керівник відділу, головний бухгалтер
с 08.2023 по наст. время
(2 года)
ФОП Кушнір І.К., Київ (Транспорт, логістика)
Організувала повний цикл діяльності: від закупівель до доставки клієнту
Самостійно веду бухгалтерський облік та здаю звітність Фоп 3 група єдиний податок
Координую логістику, керую водієм та маршрутами
Веду переговори з постачальниками і клієнтами
Працюю з первинною документацією, договорами, рахунками
Вела соціальні мережі та здійснювала просування
Контроль каси, витрат, фінансових показників
Робота з інтернет ресурсами Della та Lardi.
Укладання договорів, ведення угоди від пошуку авто/вантажу до вивантаження та оплати.
Планування маршрутів транспортування, способів, термінів та вартості доставлення замовлень.
Взаємодія та контроль роботи з перевізниками
Координація роботи зі складом, перевізниками, постачальниками.
Пошук та координація роботи з перевізниками FCL/ LCL вантажів.
Планування та організація своєї роботи
Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
Адаптація до нових умов роботи
Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Менеджер з продажу
с 10.2015 по 09.2022
(6 лет 11 месяцев)
ПТФ Техно, Київ (Роздрібна торгівля)
Роздрібні продажі:
Консультації клієнтів щодо зоотоварів у торговій точці та онлайн (через сайт, месенджери, телефон).Оформлення замовлень, обробка оплат, організація доставки.
Оптові продажі (B2B):
Співпраця з ветклініками, магазинами, оптовими клієнтами.Формування комерційних пропозицій, виставлення рахунків, ведення переговорів.Контроль відвантажень, відстеження оплат, супровід клієнтів. Інтернет-магазин:Прийом і обробка онлайн-замовлень (через сайт, соціальні мережі, месенджери).
Наповнення сайту товарами: опис, ціни, фото.
Робота з службами доставки (Нова пошта).
Участь у виставках і
заходах:
Представлення компанії та продукції на профільних зоовиставках.Організація стенду, консультування відвідувачів, промо-акції.Пошук нових клієнтів, збір контактів, презентація новинок. Загальне:Виконання планів продажу, аналіз ринку, звітність.Робота з CRM-системами Binotel, 1С .
Підтримка клієнтів до та після покупки, вирішення спірних ситуацій.
Головний спеціаліст
с 11.2012 по 12.2014
(2 года 1 месяц)
ПАО "Креди Агриколь банк", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Аналіз фінансового стану позичальників (фізичних та/або юридичних осіб) для прийняття рішень щодо реструктуризації кредитної заборгованості;
Підготовка висновків та пакетів документів для реструктуризації кредитів згідно з внутрішніми політиками банку та вимогами НБУ;
Проведення переговорів із клієнтами щодо умов реструктуризації: відстрочка платежів, зміна графіку погашення, конверсія валюти тощо;
Супровід процесу погодження реструктуризацій з юридичним департаментом, службою безпеки та кредитним комітетом;
Внесення змін до кредитних договорів, контроль за підписанням додаткових угод;
Моніторинг виконання нових умов реструктуризації після внесення змін;
Робота з проблемною заборгованістю, участь у формуванні пропозицій щодо роботи з неплатоспроможними клієнтами;
Ведення внутрішньої звітності по реструктуризованих портфелях та формування аналітичних звітів;
Участь у розробці внутрішніх процедур та оптимізації процесів реструктуризації.
Проведення готівкових та безготівкових операцій (внесення, зняття, обмін валют, тощо);
Робота з платіжними картками, депозитами, кредитами;
Звірка залишків каси наприкінці зміни, формування касових документів;
Дотримання вимог фінансового моніторингу та внутрішніх процедур банку;
Консультування клієнтів з банківських продуктів та послуг;
Робота з чергою, обслуговування клієнтів швидко та якісно.
Відкриття поточних рахунків, депозитів, карткових продуктів;
Надання консультацій з банківських продуктів (кредити, картки, депозити);
Перехресні продажі фінансових продуктів (страхування, інвестиції, пакети послуг);
Ідентифікація та верифікація клієнтів згідно з вимогами НБУ;
Робота з внутрішніми CRM-системами, ведення клієнтської бази;
Супровід клієнтів після продажу послуг
Обслуговування рахунків юридичних осіб та ФОП;
Проведення розрахунково-касових операцій;
Консультування з питань відкриття/закриття рахунків, валютного контролю;
Оформлення кредитних продуктів для бізнесу;
Складання та перевірка банківських документів, договорів;
Підтримка в роботі дистанційного банкінгу (Клієнт-Банк).
Бухгалтер-кассир
с 10.2011 по 10.2012
(1 год)
ПАО "Правэкс-банк", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Проведення готівкових операцій: прийом, видача, облік готівки;
Оформлення касових документів: прибуткових та видаткових ордерів;
Щоденне ведення касової книги, складання звітності по касі;
Проведення міжнародних грошових переказів через системи Western Union, MoneyGram, Ria, Contact тощо;
Ідентифікація клієнтів при здійсненні грошових переказів відповідно до вимог фінансового моніторингу;
Звірка залишків готівки в касі з даними обліку;
Забезпечення зберігання готівки, інкасація, робота з сейфом;
Ведення внутрішньої звітності та участь у підготовці документів для податкової / фінансової звітності;
Надання клієнтам консультацій щодо умов та процедур здійснення грошових переказів;
Дотримання правил фінансового контролю та внутрішніх політик компанії/банку.
Бухгалтер
с 04.2005 по 06.2011
(6 лет 2 месяца)
ОАО "Киевхлеб", Київ (Харчова промисловість)
Перевірка та зведення реалізації готової продукції та послуг;Реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі;Складання Реєстру виданих податкових накладних;Оформлення та проведення в обліку накладних щодо повернення готової продукції, оформлення розрахунків коригувань;Оформлення та відображення в обліку знижок;Звіряння товарних звітів;Контроль своєчасності повернення документів;Участь у інвентаризаціях;відображення результатів інвентаризацій в обліку;Проведення звірок із покупцями;
Образование
Университет Экономики ,туризма и права
Учет и аудит,специалист , Киев
Высшее, с 2008 по 2010 (1 год 8 месяцев)
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Пользователь ПК
- 1С
- MS Outlook
- АБС БАРС
- FlexCube
- ОДБ
- СБОН
- FLEX
- СКС
Знание языков
- Английский — начинающий
- Испанский — средний
Дополнительная информация
Підприємець з роками досвіду управління власною справою. Самостійно веду бухгалтерію, складаю податкову та фінансову звітність, контролюю логістику з водієм, працюю з документацією, постачальниками та клієнтами. Добре володію офісними та обліковими програмами, маю аналітичне мислення та відмінні навички комунікації.
Похожие кандидаты
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Удаленно, Винница , еще 8 городов -
Менеджер роботи з клієнтами
Удаленно -
Менеджер роботи з клієнтами
Удаленно -
Менеджер роботи з клієнтами
40000 грн, Удаленно -
Менеджер по роботі з клієнтами
Удаленно -
Менеджер роботи з клієнтами
Удаленно, Киев