- PRO
Вадим
Таргетолог
- Рассматривает должности:
- Таргетолог, Інтернет-маркетолог, Медіабайер, Маркетолог, Спеціаліст з реклами
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 31 год
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Киев, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и Instagram.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2737891/
Опыт работы
Інтернет-маркетолог (проєктна зайнятість)
с 06.2024 по 01.2025
(7 месяцев)
Мультимед, ТОВ, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Аналіз цільової аудиторії та визначення цілей компанії:
Розробка стратегії комунікації та вибір оптимальних каналів для досягнення бажаних результатів.
Забезпечення ефективної роботи веб-сайту:
SEO оптимізація, контент-маркетинг, запуск та управління рекламними кампаніями, інтеграція аналітики для моніторингу результатів.
Контроль створення та публікації контенту:
Координація процесу створення контенту для соціальних мереж, блогів, email-розсилок та інших цифрових каналів, з фокусом на високу якість і релевантність.
Вимірювання ефективності маркетингових кампаній:
Використання аналітичних інструментів для моніторингу результативності кампаній та оптимізації стратегій.
Співпраця з іншими відділами компанії:
Тісна взаємодія з командами продажів, розробки продуктів та іншими підрозділами для досягнення бізнес-цілей.
Робота з рекламними платформами:
Управління кампаніями на Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads, а також інших рекламних платформах для максимізації охоплення та залучення.
Керування CRM-системою:
Налаштування та управління CRM для моніторингу взаємодії з клієнтами та оптимізації процесу продажів.
Інтернет-маркетолог (проєктна зайнятість)
с 01.2024 по 07.2024
(6 месяцев)
Platforma Ukraine, Київ (Роздрібна торгівля)
Задача:
Створення стабільного цільового потоку звернень у магазин за сталою ціною.
Вхідні дані:
80% доходу бізнесу генерується через звернення в Instagram Direct та Facebook Messenger, решта – органіка з мінімальною SEO оптимізацією.
Ліди переважно не цільові та дорогі.
Попередня тестування Google Реклами не принесло значного результату.
Пріоритетний актив – Instagram акаунт на 90k підписників.
Товар-локомотив – Б/У айфони.
УТП – гарантія на Б/У техніку 6 місяців, на нову – 24 місяці, вигідний Trade-In, широкий спектр оплати.
Рішення:
Сегментація кампаній за етапами воронки (Tofu/MoFu/Bofu):
Для більш ефективного управління рекламним бюджетом та таргетування різних аудиторій були оптимізовані кампанії з урахуванням кожного етапу воронки продажу.
Нові бандли інтересів та створення LAL аудиторій:
Оновлені інтереси базувались на поведінкових паттернах, таких як підприємництво та онлайн професії. Також були створені Look-a-like аудиторії на основі контактної бази покупців.
Оптимізація плейсментів:
Відмовились від Advantage+, вибравши для User Acquisition тільки Instagram, а для ремаркетингу додали Facebook.
Автоматизація звернень:
Перше повідомлення до клієнтів стало простим вітанням з можливістю вибору техніки – Б/У чи нова. Менеджери вже далі підключалися через CRM для роботи з лідами.
Розробка ефективних креативів:
Були протестовані різні креативи, і найкраще працювали відео-звернення від продавців з розповіддю про УТП та можливості вибору.
Підібрані товари-локомотиви:
Проаналізувавши юніт-економіку та реакцію аудиторії, було визначено оптимальні моделі для рекламування.
Запуск прайс-агрегаторів та Google Ads:
Запуск на прайс-агрегаторах (Hotline, Price, E-katalog), що забезпечило розміщення в ТОП 5 конкурентної видачі.
Кампанії Google Ads (Search, DSA, Shopping, Performance Max) оптимізовані для кращих результатів.
Налаштування електронної комерції та GA4:
Підключено та налаштовано електронну комерцію для відслідковування продажів через Google Analytics 4 та оптимізовані фіди даних в Google Merchant Center.
Результати:
30,000 звернень в Direct за пів року.
Зниження ціни за звернення з $3+ до $2.3-$2.5 при значному підвищенні якості лідів.
Покращення ефективності кампаній завдяки сегментації та оптимізації рекламних стратегій.
Прайс-агрегатори (Hotline) та Google Ads допомогли збільшити продажі та впізнаваність бренду.
Вплив на бізнес:
Зниження CPA та підвищення якості лідів завдяки точному таргетуванню та сегментації.
Збільшення загальної кількості лідів до 30,000 та зниження вартості звернень.
Деталі кейсу за посиланням: https://eight-bean-33b.notion.site/30-000-Direct-584a7238604b4482a3188c70f0d14c08?pvs=74
Таргетолог (freelance)
с 04.2023 по 10.2023
(6 месяцев)
Навчальний центр Аріадна, Дистанційно (Освіта, наука)
Обов’язки:
- Підготовка лендінгів для ефективних рекламних кампаній, що забезпечують максимальну конверсію.
- Налаштування рекламних кампаній у Facebook (user acquisition + ремаркетинг) з оптимізацією під конверсії та трафік для залучення нових клієнтів.
- Налаштування аналітики для точного відстеження ефективності кампаній і коригування стратегії.
- Розробка рекламних креативів для підвищення залученості та ефективності кампаній.
- Написання рекламних оголошень, орієнтованих на цільову аудиторію та покращення результатів реклами.
Результати:
Інвестовано в рекламні кампанії: $9,200.
Залучено клієнтів: 240 з середнім чеком $400.
Валовий прибуток: $96,000.
ROMI (Return on Marketing Investment): 1043%, що підтверджує високу ефективність рекламних кампаній.
Деталі кейсу за посиланням:
https://eight-bean-33b.notion.site/2-000-60-726b8324db044a53a3c55f8bc7e90378?pvs=4
Інтернет-маркетолог
с 07.2022 по 11.2023
(1 год 4 месяца)
Hotspot Coffee, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
Обов’язки:
- Оптимізація воронки сайту для підвищення конверсії та зручності користувачів.
- Налаштування електронної комерції для ефективного продажу через онлайн-канали.
- Робота з Google Merchant Center та Google Search Console для поліпшення видимості товарів у пошукових системах та відстеження показників вебсайту.
- Управління базами ремаркетингу в Google, Meta та SendPulse для повторного залучення користувачів.
- Розробка комунікаційних стратегій для підвищення взаємодії з клієнтами та лояльності до бренду.
- Створення контент-плану для соціальних мереж, з урахуванням особливостей цільової аудиторії.
- Налаштування інтернет-магазинів в Instagram та Facebook для ефективного продажу через соцмережі.
- Запуск та налаштування email-розсилок в SendPulse для інформування та залучення клієнтів.
- Аналіз конкурентного поля для визначення сильних та слабких сторін конкурентів і пошуку можливостей для розвитку.
- Запуск та оптимізація рекламних кампаній в Meta (Advantage+ Shopping, конверсії, трафік, охоплення та взаємодії).
- Запуск та оптимізація рекламних кампаній в Google Ads (брендова пошукова реклама, холодні та гарячі ключові слова, реклама по конкурентам та Performance Max).
Ознайомитись з детальними результатами роботи можна за посиланням: https://eight-bean-33b.notion.site/100-000-57af0320eb6e4d3ca36645965f9fe794
Head of Digital
с 06.2022 по 08.2023
(1 год 2 месяца)
LANZA, La Biosthetique, Дистанційно (Краса, фітнес, спорт)
Обов’язки:
- Розробка стратегії просування для інтернет-магазинів lanza.ee та labiosthetique.ee.
- Підбір та формування команди на аутсорсінгу, координація роботи віддалених фахівців.
- Підбір та координація роботи підрядних агентств для реалізації проектів у межах бюджету та термінів.
- Підготовка юніт-економіки для оцінки фінансових результатів проектів.
- Розробка акцій та маркетингових активностей для залучення нових клієнтів та утримання існуючих.
- Інтеграція платіжних сервісів для забезпечення зручних та безпечних транзакцій.
- Підключення електронної торгівлі в Google Analytics (GA) для детального аналізу продажів.
- Запуск рекламних кампаній у Google Ads та Facebook Ads.
- Налаштування воронок продажів для максимізації конверсій та доходу.
- Аналітика результативності кампаній, аналіз даних та коригування стратегій для досягнення цілей.
Досягнення:
- Створено команду на аутсорсінгу, синхронізовано роботу через Trello для ефективного управління процесами.
- Інтегровано електронну торгівлю в Google Analytics, що дозволило покращити моніторинг продажів і оптимізацію кампаній.
- Покращено платіжні сервіси — додано можливість оплати частинами для підвищення доступності продукції.
- Ріст обсягу продажів на 50% за перший рік.
- Зниження CPA (Cost Per Acquisition) на 70%, що дозволило значно оптимізувати витрати на рекламу.
- Збільшення клієнтської бази завдяки ефективним маркетинговим активностям та стратегічним кампаніям.
Facebook media buyer (проєктна зайнятість)
с 07.2021 по 02.2022
(7 месяцев)
ipartner.com.ua, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
Обов’язки:
- Налаштування рекламних кампаній у Facebook та Instagram з бюджетом $5 000+.
- Створення воронок продажів та карт трафіку (user acquisition + retargeting) для оптимізації процесу залучення клієнтів.
- Налаштування подій у Facebook Pixel та Google Tag Manager для точного відстеження результатів.
- Створення кастомних аудиторій для таргетування реклами на специфічні групи користувачів.
- Розробка медіаплану та ефективного використання рекламного бюджету.
- Формування комунікаційної стратегії, адаптація контенту для конкретних сегментів цільової аудиторії.
- Копірайтинг рекламних повідомлень для забезпечення високої залученості та конверсії.
- Розробка концепцій креативів та написання ТЗ для дизайнерів для створення ефективних рекламних матеріалів.
- Щоденний аналіз результативності рекламних кампаній у Google Analytics для постійного вдосконалення.
- Щотижневий моніторинг результатів і складання щомісячних звітів для оцінки ефективності.
- Участь у стратегічних нарадах щодо розвитку бренду та покращення його позиціонування.
Досягнення:
ROMI (Return on Marketing Investment): 300%, що свідчить про ефективність рекламних кампаній та високий рівень рентабельності.
Facebook media buyer (проєктна зайнятість)
с 01.2021 по 07.2021
(6 месяцев)
istudio.ua / yabloki.ua, Київ (Роздрібна торгівля)
Обов’язки:
- Розробка та управління рекламними кампаніями у Facebook та Instagram (бюджет $5 000+).
- Створення воронок продажів та карт трафіку (user acquisition + retargeting) для підвищення конверсії.
- Налаштування подій у Facebook Pixel та Google Tag Manager для точного відстеження користувацьких дій.
- Розробка медіаплану з прогнозуванням бюджету та KPI.
- Формування комунікаційної стратегії, адаптація контенту під цільову аудиторію.
- Копірайтинг рекламних повідомлень для підвищення залученості та конверсії.
- Розробка концепцій креативів і написання ТЗ для дизайнерів для створення ефективних візуальних матеріалів.
- Щоденний аналіз ефективності рекламних кампаній у Google Analytics.
- Щотижневий моніторинг результатів та складання щомісячних звітів з рекомендаціями щодо оптимізації.
- Участь у стратегічних нарадах щодо розвитку бренду.
- Управління рекламними акаунтами на маркетплейсах (Hotline.ua, Price.ua, EK.ua).
Досягнення:
(Результати за пів року порівняно з аналогічним періодом 2020 року)
Кількість транзакцій: зростання у 2 рази.
Дохід із реклами: збільшення у 6 разів.
Head of Digital | facebook media buyer
с 06.2020 по 06.2022
(2 года)
ArtDock, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
Обов’язки:
- Управління проєктами: постановка завдань, контроль термінів та координація роботи команди.
- Керівництво командою технічних спеціалістів (віддалені співробітники + штатні працівники).
- Координація роботи відділу digital-маркетингу, забезпечення ефективної взаємодії між підрозділами.
- Розробка комплексних маркетингових програм у співпраці з командою.
- Створення комерційних пропозицій та адаптація їх під запити клієнтів.
- Проведення презентацій для клієнтів та партнерів.
Рекламні активності та аналітика:
- Аналіз рекламних кампаній та моніторинг ефективності в рекламних кабінетах.
- Налаштування та оптимізація рекламних кампаній у Facebook та Instagram.
- Створення воронок продажів та карт трафіку (user acquisition + retargeting).
- Налаштування подій у Facebook Pixel та Google Tag Manager для відстеження конверсій.
- Робота з мобільними додатками та AppsFlyer для аналізу ефективності реклами.
- Створення кастомних аудиторій для таргетованої реклами.
- Розробка медіапланів та прогнозування бюджету.
- Формування комунікаційної стратегії відповідно до цільової аудиторії.
- Копірайтинг рекламних повідомлень для підвищення конверсії.
- Розробка концепції креативів та написання технічних завдань для дизайнерів.
- Щоденний аналіз ефективності реклами у Google Analytics.
- Участь у стратегічних нарадах щодо розвитку брендів клієнтів.
Ніші, з якими працював:
- E-commerce (інтернет-магазини, маркетплейси).
- Мобільні додатки (просування, залучення користувачів).
- Криптовалюта (рекламні кампанії для блокчейн-проєктів).
- Особисті бренди та блоги (SMM, таргетована реклама).
- Заходи та івенти (промо, лідогенерація, квиткові кампанії).
- Інкасаційні послуги (B2B-реклама та генерація лідів).
Інтернет-маркетолог
с 01.2019 по 12.2020
(1 год 11 месяцев)
ombre.ua, Київ (Роздрібна торгівля)
Обов’язки:
- Розробка та впровадження стратегії просування інтернет-магазину Ombre.ua, включаючи SEO, SMM, контекстну рекламу та email-маркетинг.
- Формування цінової політики та спеціальних пропозицій для підвищення конкурентоспроможності та збільшення середнього чека.
- Адміністрування сайту Ombre.ua: оновлення контенту, оптимізація UX/UI, підтримка працездатності.
- Інтеграція та управління платіжними системами для забезпечення безперебійної роботи транзакцій.
- Запуск та оптимізація рекламних кампаній у Google Ads і Facebook Ads з бюджетом понад $10 000 на місяць.
- Розробка та реалізація SMM-стратегії, що включала просування у соціальних мережах
- Робота з партнерськими програмами через мережу Admitad для залучення додаткового трафіку та підвищення продажів.
- Інтеграція інтернет-магазину з маркетплейсами: Rozetka, Prom.ua, Skidochnik, Pokupon, Price.ua, Hotline, Все Ціни тощо.
- Налаштування та ведення email-маркетингу за допомогою E-sputnik: сегментація бази, автоматизація розсилок, A/B-тестування.
- Робота з WebPush-сповіщеннями для підвищення рівня повернення користувачів і утримання клієнтів.
Досягнення:
(Період: 1 січня – 30 листопада 2019 / 1 січня – 30 листопада 2020)
Кількість унікальних відвідувачів: зростання у 2,2 рази.
Коефіцієнт транзакцій: збільшення у 2 рази.
Кількість транзакцій: зростання у 4,5 рази.
Дохід компанії: зростання у 4 рази (понад 10 млн грн).
Інтернет-маркетолог
с 06.2018 по 04.2019
(10 месяцев)
World Warriors Fighting Championship (WWFC), Київ (Краса, фітнес, спорт)
Обовʼязки:
- Розробка та управління рекламними кампаніями у Google Ads, Facebook, Instagram, YouTube: налаштування, оптимізація та аналітика ефективності.
- Створення та модерація контент-плану, координація роботи SMM-менеджера для забезпечення послідовної та якісної комунікації бренду.
- Адміністрування офіційних сторінок і заходів у Facebook та Instagram, активна взаємодія з аудиторією.
- Створення, редагування та адаптація контенту на кількох мовах для різних платформ.
- Запуск та управління Telegram-каналом для збільшення охоплення та взаємодії з аудиторією.
- Розробка та модерація сторінки Wikipedia для підвищення впізнаваності бренду.
- Координація розробки вебсайту та лендингів, їх оновлення та технічна підтримка.
- Робота з парсерами для збору та аналізу даних про конкурентів та ринок.
Досягнення:
- Розроблено та успішно проведено рекламні кампанії для трьох турнірів WWFC, а також WWFC Awards у Google Ads, YouTube, Facebook та Instagram.
- Запущено офіційний сайт wwfc.ua з актуальним контентом.
- Інтегровано платіжну систему та підключено квитковий сервіс для зручного бронювання.
- Проведено десятки успішних розіграшів, що підвищило залученість аудиторії.
- Організовано першу в Україні PPV-трансляцію турніру WWFC, що стало важливим кроком у розвитку спортивного маркетингу.
Результати приросту аудиторії (01.06.2018 – 22.04.2019):
Facebook (WWFC Promotion) +10 000 підписників.
Instagram (WWFC.ua) +20 000 підписників.
YouTube (WWFC) +20 000 підписників.
Інтернет-маркетолог
с 10.2017 по 05.2018
(7 месяцев)
e-consulting, Київ (IT)
- Адміністрування веб-ресурсів: оновлення контенту, технічний контроль і підтримка працездатності сайтів.
- Ведення та розвиток SMM-каналів (Facebook, LinkedIn, YouTube, Google Business): створення контент-стратегії, управління публікаціями, залучення аудиторії та аналітика ефективності.
- Організація та проведення заходів з подальшою лідогенерацією, включаючи онлайн- та офлайн-активності.
- Розробка та запуск e-mail розсилок: створення персоналізованих кампаній для залучення клієнтів та утримання аудиторії.
- Моніторинг та аналіз діяльності конкурентів у digital-середовищі для виявлення трендів і пошуку точок росту.
- Створення професійних презентацій для представлення проєктів, аналітики та маркетингових стратегій.
Інтернет-маркетолог (проєктна зайнятість)
с 12.2016 по 09.2017
(9 месяцев)
GameBet News, Київ (ЗМІ, медіа)
- Розробка та налаштування рекламних кампаній для пошукових і контекстно-медійних мереж (Google Ads, Яндекс Директ) з орієнтацією на ефективність та конверсії.
- Створення та оптимізація семантичного ядра з використанням Serpstat для підвищення релевантності та охоплення аудиторії.
- Аналіз ефективності кампаній: моніторинг ключових показників, визначення точок росту та внесення коригувань для максимізації результатів (Google Analytics, Яндекс Метрика, Serpstat).
- Контроль індексації та технічної оптимізації ресурсів через Search Console для покращення видимості у пошукових системах.
- Розробка та впровадження SMM-стратегії для збільшення залученості аудиторії та підвищення впізнаваності бренду.
Образование
Київський Національний Торгово-економічний Університет
Фінанси та Кредит, Київ
Высшее, с 2014 по 2016 (2 года)
Магістратура
Український Державний Університет Фінансів та Міжнародної Торгівлі
Фінансово-економічний факультет, «Фінанси та Кредит», Київ
Высшее, с 2010 по 2014 (4 года)
Дополнительное образование и сертификаты
LABA. Курс "Директор по Маркетингу"
2020
Курс Performance реклама в Facebook [Targetorium] Павло Антонов
2021
Веб-аналітика від Web Promo
2022
Digital Growth Hacking [Targetorium]
2023, 3 місяці
Трансформація [Targetorium]
2024, 3 місяці
Знания и навыки
- Google Analytics
- Google Ads
- Умение анализировать
- WordPress
- Facebook Ads Manager
- Figma
- Serpstat
- Google Tag Manager
- SimilarWeb
- Ahrefs
- SendPulse
- Реклама
- Wix
- eSputnik
- Библиотека
- AppsFlyer
- Facebook Pixel
- Google Shopping
- Collaborator
- LiveDune
- Microsoft Ads
- myTarget
- Создание чат-ботов
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — выше среднего
Дополнительная информация
Працюю з різними типами трафіку
Практикую консультації та розбори рекламних кабінетів
Посилання для швидкого зв'язку: https://t.me/vadimioni
Похожие кандидаты
-
SMM-менеджер
Удаленно -
SMM-менеджер
40000 грн, Киев -
SMM-менеджер
Одесса, Удаленно -
SMM-менеджер
20000 грн, Удаленно -
SMM-менеджер
31000 грн, Ровно, Удаленно -
SMM-менеджер
17000 грн, Удаленно