Олександр
Бізнес-аналітик, 90 000 грн
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 44 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2826449/
Опыт работы
Провідний бізнес аналітик
с 05.2023 по 10.2023
(5 месяцев)
МХП, ПрАТ, Київ (Сільське господарство, агробізнес)
Впровадження системи планування і виконання попреджувально планових ремонтних робіт для виробничого облданання та інтеграція з вимірювальними пристроями для оцінки стану роботи обладнання
Провідний бізнес аналітик
с 05.2021 по 04.2023
(1 год 11 месяцев)
Rozetka, Київ (Роздрібна торгівля)
Функціональні обов’язки:
- Аналіз, документування та подальша оптимізація існуючих бізнес процесів
- Виявлення вимог та узгодження кінцевого дизайну рішення для нових потреб бізнеса
- Формування технічних завдань на розробку та тестування
- Впровадження розроблених продуктів, проведення навчань, передача в підтримку
Виконані проекти:
- Інтеграція власного ПО з ПРРО Вчасно Каса і платіжною системою EVO PAY
- Перехід в електронний від власних послуг
- Розробив і впровадив інструменти для проведення інвентаризація в точках видачі
- Розробив і впровадив механізм щвидкого замовлення алко з залишків точок видачі
- Реалізував обмін та контроль за термінами придатності
Провідний бізнес аналітик
с 06.2019 по 04.2021
(1 год 10 месяцев)
ТОВ Аграрные системные технологии, Київ (Сільське господарство, агробізнес)
Функціональні обов’язки:
- Аналіз, документування та оптимізація існуючих бізнес процесів
- Виявлення вимог та узгодження кінцевого дизайну рішення для нових потреб бізнеса
- Адміністрування команди розробки
- Формування технічних завдань на розробку та тестування реалізованих доробок
- Впровадження розроблених продуктів, проведення навчань, передача в підтримку
Виконані проекти:
- Аналіз систему обліку ТТН Поле-Елеватор, налаштування інтеграції з обліковою системою, формування правил для забезпечення оперативного обліку
- Розробка та впровадження системи обліку ТМЦ при переміщенні між складом та польовими робітниками
- Інтеграція з системами GPS моніторингу і переробка системи обліку простоїв СГ техніки
- інтеграція вагових та обладнання для аналізу якості зерна з обліковою системою
- Інтеграція з існуючими обліковими системами та впровадження системи обліку агро операцій Cropio
Керівник відділу інформаційних технологій
с 12.2017 по 05.2019
(1 год 5 месяцев)
ТОВ ШИКО, Київ (Роздрібна торгівля)
Функціональні обов’язки:
- Управління розробкою облікових систем
- Виявлення вимог та узгодження кінцевого дизайну рішення для нових потреб бізнеса
- Пошук програмних продуктів під потреби бізнесу
- Підтримка всієї ІТ інфраструктури
Виконані проекти:
- Реорганізація ІТ інфраструктури офісу (резервні сервера, підключення телефонії)
- Переробка інтеграції між ERP і WMS системами для забезпечення резервування товару на складі
- Аналіз потреб по роботі з клієнтами вибір і впровадження CRM системи
- Розробка і впровадження правил інвентаризації
- Повна переробка інтеграції ERP з інтернет магазином
- Розробка механізму контролю сумм по ФОП при формуванні відвантажень товару
- Розробка аналітичних звітів
- Підтримка 20 роздрібних магазинів
Консультант з бізнес-процесів
с 07.2015 по 11.2017
(2 года 4 месяца)
Eldorado.ua, Київ (Роздрібна торгівля)
Функціональні обов’язки:
Аналіз потреб фінансового департаменту, розробка нового функціоналу
Адміністрування обміну даних між обліковими системами
Створення звітності під потреби бізнесу
Виконані проекти:
-Аналіз вимог бюджетування, розробка та впровадження необхідних змін в оперативний облік
-Оптимізація існуючих обмінів між обліковими системами, 3 бази консолідованого обліку + 120 баз магазинів
-Розробка звіту для звірки даних між 3 обліковими базами
-Переробка правил формування ТТН та документів переміщень
-Підтримка 120 магазинів
Проектный менеджер
с 02.2010 по 04.2015
(5 лет 2 месяца)
ООО Янсер лтд, Київ (Роздрібна торгівля)
Функціональні обов’язки:
- Аналіз, документування та оптимізація існуючих бізнес процесів
- Адміністрування команди розробки
- Адміністрування обміну даних між обліковими системами та зовнішніми системами
- Адміністрування серверів баз даних
- Технічна підтримка офісу
- Разработка нового функционала и оптимизация существующего в 1С (включая постановку задач, тестирование, написание инструкций)
-Создание базы знаний, технической документации
-Обучение сотрудников компании.
Виконані проекти:
-Організація серверної інфраструктури
-Автоматизація обміну даних з рознічних магазинів (240 точек)
-Перехід обліку з 40 окремих баз в єдину облікову систему
-Розробка та впровадження інтеграції з EDI системами
-Автоматизація друку маркування товарів
-Розробка та впровадження категоризації товарів, розробка звітів
-Розробка механізму акцій з різноманітними правилами
Керівник технічного відділу
с 01.2009 по 07.2009
(6 месяцев)
ПП "Зеон", Київ (IT)
Функціональні обов’язки:
- Керування проектами автоматизації
- Розробка та впровадження програмного забезпечення
- Технічна підтримка клієнтів компанії
Виконані проекти:
- Впровадження ERP системи для ДП «Кнауф маркетинг» (збір вимог, їх аналіз, розробка рішень та впровадження, навчання співробітників);
- Впровадження ERP системи для ПП «Митекс»(збір вимог, їх аналіз, розробка рішень та впровадження, навчання співробітників);
- Реорганізація ІТ інфраструктури в готельно-ресторанному комплексі «Козацький стан», інтеграція облікової системи з системой управления отелем та АТС
Інженер комп'ютерних систем
с 01.2008 по 01.2009
(1 год)
ПП "Зеон", Київ (Дизайн)
Функціональні обов’язки:
- технічна підтримка клієнтів компанії
- адміністрування серверів під керуванням Windows, AD, DNS, DHCP, збереження файлів
- адміністрування облікових систем.
- Аналіз та реорганізація ІТ інфраструктури клієнтів компанії
- Організація каналів зв’язку між різними офісами
- Вибір та закупівля ІТ продуктів під потреби клієнтів
Інженер комп'ютерних систем
с 04.2007 по 09.2007
(5 месяцев)
ТОВ "Мода-групп", Київ (Роздрібна торгівля)
Функціональні обов’язки:
- Впровадження та підтримка ERP системи
- Забезпечення оперативного обміну даних між роздрібними точками компанії
- Адміністрування серверної інфраструктури
- Організація каналів зв’язку
- Відкриття нових роздрібних точок
- Закупівля, налаштування та підтримка торгівельного обладнання(РРО, сканери ШК, принтери ШК)
Системний адміністратор
с 03.2005 по 02.2007
(1 год 11 месяцев)
ТОВ "Караван", Київ (Роздрібна торгівля)
Функціональні обов’язки:
- адміністрування серверів під керуванням Windows, AD, DNS, DHCP, збереження файлів
- адміністрування облікових систем.
- обслуговування торгівельного обладнання
- технічна підтримка користувачів
- розробка нового функціоналу для облікової системи
- Створення та обслуговування ІТ інфраструктури
- Розробка та впровадження приймання товару, інвентаризацій за допомогою ТЗД
Інженер-програміст
с 06.2004 по 03.2005
(9 месяцев)
ТОВ "Караван", Київ (Роздрібна торгівля)
Функціональні обов’язки:
- технічна підтримка користувачів
- Монтаж та обслуговування СКС
- Обслуговування торгівельного обладнання (Чекодрукуючі ваги, РРО, зчитувачі та принтери ШК)
- Обслуговування оргтехніки
Дополнительное образование и сертификаты
Комплексный тренинг по бизнес-анализу, Art of Business Analysis, лектор Денис Гобов
40 часов
Знания и навыки
- Адміністрування серверів
- Впровадження ERP-системи
- Оптимізація бізнес-процесів
- Jira
- Confluence
- Написання ТЗ
- Аналіз вимог
- SQL
- MySQL
- Постановка задач
Знание языков
- Английский — средний
- Украинский — продвинутый
- Русский — свободно
Похожие кандидаты
-
Бізнес-аналітик
Киев, Удаленно -
Бізнес-аналітик
32000 грн, Киев -
Бізнес-аналітик
Киев, Львов , еще 2 города -
Бізнес-аналітик
Киев -
Бізнес-аналітик, BI Developer
Киев -
Бізнес-аналітик
Киев